2017-11-26, 19:53
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenetreraMera
Sanningen är att utfrysningen av SD gör att alltför många stolpskott får för stort utrymme. Om SD hade accepterats, så skulle mer kompenta förmågor strömma till. Där har etablissemanget lyckats i sin strävan. Kunde se att Linda Nilarve som den första kvinnan i svensk TV-historia nyss fick en kaskadorgasm i direktsändning.

Ofterkoftan igen, stackars nyfascister som inte kan hålla käften trots att partiet har "nolltolerans". Denna gång är det etablissemanget d.v.s. riksdagspartierna, där ZD ingår, som bär ansvaret för att högt uppsatta partiföreträdare säger vad partiet egentligen står för.
Det är inte tionde gången eller den hundrade gången sverigedemokrater fäller rasistiska kommentarer, det är en del av partiets kultur.
Citera
2017-11-26, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Klart jag gör, men då får jag börja med att upplysa dig om att inget folk säger om denna vidriga religion kan få mig att ändra åsikt.

Aha så då blir religion/ideologi = person. Detta har i hört förr. Värm upp ugnarna.
Tröttsamt (är det att påpeka vad din syn kan uppfattning om muslimer kan leda till. Tröttsamt ,men si så är det). Jag tycker faktiskt inte att muslimer i Sverige är kackerlackor som ska utrotas. Du anser det. Där skiljer vi oss åt.

Vi har helt enkelt olika syn på detta med vad människor är värda.
Citera
2017-11-26, 19:57
Medlem
PenetreraMeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Ofterkoftan igen, stackars nyfascister som inte kan hålla käften trots att partiet har "nolltolerans". Denna gång är det etablissemanget d.v.s. riksdagspartierna, där ZD ingår, som bär ansvaret för att högt uppsatta partiföreträdare säger vad partiet egentligen står för.
Det är inte tionde gången eller den hundrade gången sverigedemokrater fäller rasistiska kommentarer, det är en del av partiets kultur.
Ändå, hellre nyfascister än IS. Inget är bra, det ena är bara sämre än det andra. När tvingas vi välja på riktigt? Det är ju dit vi är på väg. Att inte folk begriper.
Citera
2017-11-26, 20:00
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
Aha så då blir religion/ideologi = person. Detta har i hört förr. Värm upp ugnarna.
Tröttsamt (är det att påpeka vad din syn kan uppfattning om muslimer kan leda till. Tröttsamt ,men si så är det). Jag tycker faktiskt inte att muslimer i Sverige är kackerlackor som ska utrotas. Du anser det. Där skiljer vi oss åt.

Vi har helt enkelt olika syn på detta med vad människor är värda.

Jävla trams, så judeförföljelse, hatbrott mot homosexuella, osv som kan fortsätta i en evighet, är inget att oroa sig för menar du?

Och det med "kackerlacka", var ditt eget efterblivna uttalande, klistra inte din skeva världsbild på mig tack

Dessutom kan du ju fråga Walid Shoebat eller Robert Spencer hur gulligt de finner islam.
Citera
2017-11-26, 20:08
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenetreraMera
Ändå, hellre nyfascister än IS. Inget är bra, det ena är bara sämre än det andra. När tvingas vi välja på riktigt? Det är ju dit vi är på väg. Att inte folk begriper.

Bra svar för tråden, flashbacks sverigedemokrater slätar över skandalen i bästa fall, oftast anser partianhängarna att det var ett taktiskt dåligt tal, i sak håller de bruna lössen med Strids rasistiska budskap.
Man kan med god fog påstå att flashbacks bruna löss är den undervegetation som föder partiets kultur, en drivbänk full av högerextrem skit där röster plockas och företrädare gror upp, därför är det inte konstigt att det titt som tätt dyker upp "opolerade" nyfascister som inte lärt sig föras i mediala sammanhang.
Citera
2017-11-26, 20:12
Medlem
PenetreraMeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Bra svar för tråden, flashbacks sverigedemokrater slätar över skandalen i bästa fall, oftast anser partianhängarna att det var ett taktiskt dåligt tal, i sak håller de bruna lössen med Strids rasistiska budskap.
Man kan med god fog påstå att flashbacks bruna löss är den undervegetation som föder partiets kultur, en drivbänk full av högerextrem skit där röster plockas och företrädare gror upp, därför är det inte konstigt att det titt som tätt dyker upp "opolerade" nyfascister som inte lärt sig föras i mediala sammanhang.
Ändå, själv röstar jag SD. Ledsen att göra dig besviken, men övriga partier har gjort sig så omöjliga att jag väljer att gambla med SD. Det kan bara bli bättre.
Citera
2017-11-26, 20:17
Medlem
Jag tror inte han menade riktigt de orden han sa utan det blev fel då han inte fan de ord han sökte i stunden. Sen tycker jag det är fel av SD att avrätta honom direkt utan att han kan försvara sig.

Vad SVT gör kan vi skita i då de hugger på det minsta de kan hitta, kastar på bensin och sätter fyr som om de skulle förinta karln. Det är också intressant hur SVT måste göra avbön ifrån att de inte står bakom uttalandet. Märkligt nog gjorde SVT inte avbön när Stefan Löfven kallade Jimmie Åkesson nazist och rasist i direktsänd tv. Då tog de inte avstånd ifrån uttalandet. Förmodligen stod de bakom det då det var det goda hatet!
Citera
2017-11-26, 20:22
Medlem
Lao Tzus avatar
Kan någon bekräfta eller dementera att dom som satt på första raden utan att ingripa också riskerar uteslutning?
Citat:
SD-topparna satt på första raden – ingen ingrep

https://www.expressen.se/nyheter/sd-...ingen-ingrep-/
Citera
2017-11-26, 20:22
Medlem
volvo 240s avatar
M S kan ju inte vara riktigt frisk. Att påstå att man inte är människa för att man har en viss tro elelr åsikt. Han måste vara korkad på riktigt som dessutom luftar sådana idéer på landsdagarna.

Däremot så . handlade inte motionen som han pratade om att motverka islamisering och den röstades ner, eller har jag fattat fel?
Citera
2017-11-26, 20:23
Medlem
Utopiantoss avatar
Detta anmärkningsvärda uttalande har sargat hela landsdagarna. Varför har han överhuvudtaget fått företräda partiet? Jo, av två anledningar.

1. Det är media och övriga partier som har tabubelagt Sverigedemokraterna. Hederligt folk drar sig från att söka sig till partiet, av rädsla för att socialt frysas ut. Det är i huvudsak medias och övriga partiers fel att det kanske finns en aning fler idioter i SD än i andra partier. Tyvärr tänker många väljare inte längre än vad näsan räcker.

2. Men det är även i viss mån Sverigedemokraternas fel. De borde ha varit mycket noggrannare när de tog in nytt folk i partiet. Inte desperat acceptera vem som helst. Risken är att SD får ännu svårare att fylla platserna i kommunerna, men är inte det bättre än att idioter som denne får utrymme att förstöra partiet?
Citera
2017-11-26, 20:23
Medlem
Picamagpies avatar
Är det nån på allvar som tror på att Strid menade att muslimer inte är 100% människor rent biologiskt?
Citera
2017-11-26, 20:25
Medlem
JDAMs avatar
Märkligt uttalande, blir inte värre än illegala invandrare som knivdödar svenskar på Ikea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in