2017-11-10, 17:11
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Thorsten Flinck? Hoppas hoppas hoppas!!!

Ja, han är ju nykter nuförtiden! God berättare, dessutom har han ju levt som hemlös och kan berätta något känslosamt och äkta om hur det är att vara utan hem och familj på julafton. Ännu roligare om han avslutar en tårdrypande monolog med ett klassiskt Thorsten-utbrott, typ:
"...och så framåt småtimmarna när morfinet äntligen börjat verka och Explorern marinerar din äckliga hjärna och du börjar glömma bort smärtan det innebär att leva så kommer det någon anabolastinn jävla rysspundare som du är skyldig pengar och du säger att du inte har några, så han tvingar ner dig på marken och sen DUNKAR HAN DIG SÅ JÄVLA HÅRT I ANALEN va, så du vet, DU VET där och då att du kommer att skita blod i veckor! Så, mina damer och herrar, är det att vara hemlös i Sverige, idag, 2017. God jul!"
Citera
2017-11-10, 17:11
Medlem
Jag tror att det redan skulle vart offentliggjort. Tittar man på bettingsiter så skulle det slätts i måndags. Troligen har den tilltänkta släpats i smutsen i senaste tidens "tafsa och mobba"-härvan, och lite våldta, så nu har nog SVT panik.
Citera
2017-11-10, 17:12
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Ja, han är ju nykter nuförtiden! God berättare, dessutom har han ju levt som hemlös och kan berätta något känslosamt och äkta om hur det är att vara utan hem och familj på julafton. Ännu roligare om han avslutar en tårdrypande monolog med ett klassiskt Thorsten-utbrott, typ:
"...och så framåt småtimmarna när morfinet äntligen börjat verka och Explorern marinerar din äckliga hjärna och du börjar glömma bort smärtan det innebär att leva så kommer det någon anabolastinn jävla rysspundare som du är skyldig pengar och du säger att du inte har några, så han tvingar ner dig på marken och sen DUNKAR HAN DIG SÅ JÄVLA HÅRT I ANALEN va, så du vet, DU VET där och då att du kommer att skita blod i veckor! Så, mina damer och herrar, är det att vara hemlös i Sverige, idag, 2017. God jul!"
hoho. Mjaa, hade kanske fungerat på det radikala 70-talet...nu har vi ju Karl-Bertil Jonssons lite mysigare kritik av julens kommersialism
Citera
2017-11-10, 17:30
Medlem
Malena Ernman? Eller den okönade ledaren för emotafghanutvisningarna? Någon som retar så många som möjligt blir det såklart, överdrivet PK så SVT visar att det är dom som sätter normerna.
Citera
2017-11-10, 18:04
Medlem
MyJustices avatar
Mark Levengood blir mitt långskott till gissning på Årets julvärd .
SVT Journalist .
Erfaren
Rätt värdegrund
Utländsk bakgrund
Visserligen en vit man (kanske spricker min gissning PGA detta )
Knappast troligt att han blir #MeeToo Uthängd efter han är utsedd .
Gay/Hen . kan avgöra utfallet till hans fördel ..
Van att leda Program
Kan få Sverige att Framstå som ett kastrerad Land .
Kan bringa åtlöje över Svensk manlighet (Starkt motiv för att han ska bli utsedd )
Valet skulle inte reta upp #Jagärhär
valet skulle inte reta upp Genusforskare
Nya svenskar tittar inte på programmet (så de blir inte kränkta utav hans sexuella läggning
Finns säkert mer som talar för hans fördel i det nya Sverige
Mer som talar för hans fördel är det här ..
"Trots att han är programledare för SVT-serien "Tro hopp och kärlek" skrev Mark Levengood en debattartikel tillsammans med utbildningsminister Gustav Fridolin (MP)."
https://www.mp.se/kaffeochbulle
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21541998.ab
https://sv.wikipedia.org/wiki/Mark_Levengood

En Lågoddsare ?
Senast redigerad av MyJustice 2017-11-10 kl. 18:13.
Citera
2017-11-10, 18:37
Medlem
DyslexiKungens avatar
- Richard Olsson
-Robin Paulsson
-Leif GW Persson

Det är mina favorit kandidater

mvh/
Citera
2017-11-10, 18:41
Medlem
foxtrouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
- Richard Olsson
-Robin Paulsson
-Leif GW Persson

Det är mina favorit kandidater

mvh/

Oj. Richard Olsson älskar ju prata. Han är som gjord för reklamradions skitkanaler. Jul värd. Icke.
Citera
2017-11-10, 18:42
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furorem
Jag tror att det redan skulle vart offentliggjort. Tittar man på bettingsiter så skulle det slätts i måndags. Troligen har den tilltänkta släpats i smutsen i senaste tidens "tafsa och mobba"-härvan, och lite våldta, så nu har nog SVT panik.
Tänk om Claes Elfsberg stod redo med tomteluvan i högsta hugg

Antar att det var någon som dök upp i debatten lite senare än Soran och de andra.
Citera
2017-11-10, 18:43
Medlem
Om vi börjar med att julen är till för barn så kan vi inte låta vem som helst vara i rutan, även om det har varit så ibland. Visst vore det kul med en flottätande medelålders man i tweedkostym som tycker att man skall äta så mycket fett som möjligt. Eller Thorsten Flink som hackar sig fram i ”bergmanska” uttryck. Men detta är ju inte för barn?
Vad som behövs är en person som kan tala med barn på barns språk. Jag har inget bra förslag, det finns liksom ingen eller inga längre som kan göra detta utan att det blir ett politiskt budskap.
Kanske Magnus Uggla? Han brukar väl aldrig vara politisk?
Citera
2017-11-10, 18:45
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxtrout
Oj. Richard Olsson älskar ju prata. Han är som gjord för reklamradions skitkanaler. Jul värd. Icke.

Visst, alla tycker ju olika ,men mer allmänbildad person får man leta efter.Han är både rolig smart och folklig och bara det säger ju allt om honom..
Citera
2017-11-10, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Om vi börjar med att julen är till för barn så kan vi inte låta vem som helst vara i rutan, även om det har varit så ibland. Visst vore det kul med en flottätande medelålders man i tweedkostym som tycker att man skall äta så mycket fett som möjligt. Eller Thorsten Flink som hackar sig fram i ”bergmanska” uttryck. Men detta är ju inte för barn?
Vad som behövs är en person som kan tala med barn på barns språk. Jag har inget bra förslag, det finns liksom ingen eller inga längre som kan göra detta utan att det blir ett politiskt budskap.
Kanske Magnus Uggla? Han brukar väl aldrig vara politisk?
Jo, det är ju egentligen för barn, men nog har det varit obarnsliga julvärdar tidigare. Ernst t ex borde väl skrämma fler barn än han gör glada. Petra Mede, hua.

Hade inte Jonas Leksell numera sett ut som en pundare hade han varit en grym julvärd.
Citera
2017-11-10, 18:48
Medlem
Mycatisonfires avatar
Tippar på Brita Zakari eller Stephan Wilson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in