Citat:
Ursprungligen postat av
Bratuleaks
Jag kan bekräfta att det är ungefär så det gått till. Tidningarna fick nys om den här historien och agerade alldeles för snabbt för att de var för sugna på en historia som inkluderar SD och våldtäkt. Har hört en del och ingen vet riktigt om det stämmer att Pavel försett Findel med knark att användas för att haffa tjejer, men det är säkert att samma tjej säger till flera inom SD nu att även han våldtagit henne.
När det kommer till narkotika så känner jag bara till hans egna "pillertrillande" och det är inte något han hållit hemligt direkt. Det har gått en del saker kring P*avel senaste åren. Allt från droger till att behandla tjejer väldigt, väldigt illa. Det finns flera vittnen hur han behandlat tjejer inom SD och SDU.
Fick nyss veta att han hängt runt en del på Tinder och där jagat ungt kött.
P*vel är mer än en udda kuf. Han är direkt farlig för andra och det parti han representerar. Hans Tindernuppande, maniskt lägga upp saker på Instagram och ständigt jagande av fruntimmer, narkotika och alkohol på det.
Allt bara väntar på att explodera.
Uppdatering
Med tanke på... Så har jag kikat lite på de artiklar som Chang på Nyheter i dag skrivit om en den svenska diplomaten
https://nyheteridag.se/den-svenska-diplomaten/
Svårt att avgöra om det är kul eller bara helt vansinnigt.