Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-18, 21:56
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullny
Vem förser henne med knark? Hon har väl inte riktigt dom allra bästa killarna i bagaget.

En snubbe som är en välkänd kokainist drogade ner henne.
Citera
2018-07-26, 21:18
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalpotential
En snubbe som är en välkänd kokainist drogade ner henne.

V?
Citera
2019-02-28, 13:39
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalpotential
En snubbe som är en välkänd kokainist drogade ner henne.

Ja det är vad jag har hört också, Felix Byström hjälpte Findel att få hem 15-åringen.
Citera
2019-03-06, 16:11
  #352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Vad är det för äldre vuxna i partiet som accepterar att dra med 15-åringar på krog? Vad är det för djävla krogar som släpper in 15-åringar...och tydligen låter dom supa sig redlösa?
Det är ju bara bra att folk visar vilka dom är så man kan förhindra dessa får fortsatt karriär.


Jag var delvis med den aktuella kvällen tror jag har ett par bilder faktiskt ska kolla, de som satt vid bordet var Findel, Simon, Felix, tjejen och hennes kompis. Jonathan Othén kom o gick berusad som han var, kompisen gick efter ett tag och då var det bara dom 3 som satt med tjejen. Jag tror hon drack inte mer än 1 cider max två. Ändå blev hon jätteberusad och kunde inte stå upp. Nån med koll vem kompisen va?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback