2017-11-23, 19:49
Bannlyst
Pavel har inte våldtagit tjejen öht. Han försökte ju hjälpa **** när hon knappt kunde tala och var helt borta. Varför skulle han då våldta en sån tjej?. Dock förstår jag att SD vill skifta fokus så att Findel i all möjlig mån räddas.
Citera
2017-11-23, 19:49
Medlem
DoungAs avatar
Inte helt oväntat. Följde honom på instagram. Där var en del som kommenterade som såg ut som riktiga koakindragare som var sliskigare än Robinson-robbans värsta moments på Stureplan.
Citera
2017-11-23, 20:00
Medlem
Det är något mysko med hela grejen. Medierna braskade på igår och Kenan Habul från Aftonbladet fick leka lite farbror Barbro då han intervjuade "tjejen".

Sen droppade nyheten fort från både AB och Expressen. Något säger mig att båda tidningarna agerade för snabbt. Det finns nog delar av detta som snart kryper upp.

P*vel nämndes här tidigare. Då kan vi lugnt räkna med mer skit och skandaler. Den mannen har gjort mer än bara leka diplomat och svira runt på fyllan.

Lutar mig tillbaks.
Citera
2017-11-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alltskabort
Det är något mysko med hela grejen. Medierna braskade på igår och Kenan Habul från Aftonbladet fick leka lite farbror Barbro då han intervjuade "tjejen".

Sen droppade nyheten fort från både AB och Expressen. Något säger mig att båda tidningarna agerade för snabbt. Det finns nog delar av detta som snart kryper upp.

P*vel nämndes här tidigare. Då kan vi lugnt räkna med mer skit och skandaler. Den mannen har gjort mer än bara leka diplomat och svira runt på fyllan.

Lutar mig tillbaks.
Jag kan bekräfta att det är ungefär så det gått till. Tidningarna fick nys om den här historien och agerade alldeles för snabbt för att de var för sugna på en historia som inkluderar SD och våldtäkt. Har hört en del och ingen vet riktigt om det stämmer att Pavel försett Findel med knark att användas för att haffa tjejer, men det är säkert att samma tjej säger till flera inom SD nu att även han våldtagit henne.
Citera
2017-11-23, 20:07
Medlem
Extasiss avatar
Kan det verkligen stämma? Har inte Pavel och den här tjejen en relation med varandra? (vilket får många att misstänka att hela historien är en hämnd å Pavels vägnar)
Citera
2017-11-23, 20:10
Medlem
Jag kan också bekräfta att Pavel har problem med alkohol och droger samt psykisk ohälsa. Detta är allmän kännedom inom SD. Många kvinnor har genom åren vittnat om ett icke-försumbart tafsande från denne mans sida. Ex-frun kräver ensam vårdnad om barnen med hänvisning till Gamovs bravader med olika trasiga själar som denna unga dam.

Det kan få ödesdigra konsekvenser för en ung kvinna att hamna i ett sådant sällskap.
Citera
2017-11-23, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extasis
Kan det verkligen stämma? Har inte Pavel och den här tjejen en relation med varandra? (vilket får många att misstänka att hela historien är en hämnd å Pavels vägnar)
Jodå, tjejen har berättat för många inom partiet att hon även blivit våldtagen av Pavel, en kille som heter Alexander Jönsson och några till.

Tänk att en 16-åring redan gått igenom så mycket. Sanningshalten får någon annan ta ställning till..
Citera
2017-11-23, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bratuleaks
Jag kan bekräfta att det är ungefär så det gått till. Tidningarna fick nys om den här historien och agerade alldeles för snabbt för att de var för sugna på en historia som inkluderar SD och våldtäkt. Har hört en del och ingen vet riktigt om det stämmer att Pavel försett Findel med knark att användas för att haffa tjejer, men det är säkert att samma tjej säger till flera inom SD nu att även han våldtagit henne.

När det kommer till narkotika så känner jag bara till hans egna "pillertrillande" och det är inte något han hållit hemligt direkt. Det har gått en del saker kring P*avel senaste åren. Allt från droger till att behandla tjejer väldigt, väldigt illa. Det finns flera vittnen hur han behandlat tjejer inom SD och SDU.

Fick nyss veta att han hängt runt en del på Tinder och där jagat ungt kött.

P*vel är mer än en udda kuf. Han är direkt farlig för andra och det parti han representerar. Hans Tindernuppande, maniskt lägga upp saker på Instagram och ständigt jagande av fruntimmer, narkotika och alkohol på det.

Allt bara väntar på att explodera.

Uppdatering
Med tanke på... Så har jag kikat lite på de artiklar som Chang på Nyheter i dag skrivit om en den svenska diplomaten

https://nyheteridag.se/den-svenska-diplomaten/

Svårt att avgöra om det är kul eller bara helt vansinnigt.
Senast redigerad av alltskabort 2017-11-23 kl. 20:26.
Citera
2017-11-23, 20:36
Bannlyst
Citat:
Jodå, tjejen har berättat för många inom partiet att hon även blivit våldtagen av Pavel, en kille som heter Alexander Jönsson och några till.

Tänk att en 16-åring redan gått igenom så mycket. Sanningshalten får någon annan ta ställning till..

Jo, hon blev våldtagen av Jönsson som 13 åring, finns en polisanmälan på det. Det med findel är också sant. Det finns vittnen på alla dessa två personer som sett henne och Jönsson/Findel tillsammans. Vilka är några till? Påstå inte saker om henne som ej stämmer dvs du inte har belägg för. hon framstår ju som en notorisk lögnare som anmäler folk stup i kvarten. Det är en smart och trevlig tjej med taskigt alkoholsinne som lätt duperas av dessa.
Citera
2017-11-23, 20:38
Bannlyst
Citat:
På tal om annat. Är inte F*ndel gay? Han och P*vel har hängt en del med varandra. Sena timmar kring gayklubbarna i Gamla stan och en och annan klapp på rumpan har ju setts delats ut från P*avel.

Isåfall har vi nog årets gayprimadonnaskandaltråd här. P*vel blir dumpad av F*ndel. P är känd för sin svartsjuka. P har aldrig accepterats att bli dumpad.

Jo, Findel kommenterar alltid andra killars bilder med hjärtan. Lite för ofta. Kanske därför han har så skev kvinnsyn
Citera
2017-11-23, 20:41
Medlem
Citat:
På tal om annat. Är inte F*ndel gay? Han och P*vel har hängt en del med varandra. Sena timmar kring gayklubbarna i Gamla stan och en och annan klapp på rumpan har ju setts delats ut från P*avel.

Isåfall har vi nog årets gayprimadonnaskandaltråd här. P*vel blir dumpad av F*ndel. P är känd för sin svartsjuka. P har aldrig accepterats att bli dumpad.
Wow. Nu trillade polletten ned. Rykterna har ju gått om Findel... han bor ju med en annan kille (Simon), som Pavel fullkomligt hatar av nån anledning. Det var väl Findel och Simon som började med traditionen att ta Ungsvenskarna i Stockholm till gaystället Temple Bar?

Att Pavel är bi har det ju också skrivits om i tråden om honom: (FB) Pavel Gamov (fd SD) Anklagas för övergrepp (Sammanf tråd/Mod)

Citat:
Ursprungligen postat av SacrumBellum
På tal om Pavel, Livets ord och Uppsala kan jag ju berätta att det inte var en slump att en viss St*fan Lundkv*st försvann från sin post så snabbt.

Att Lundkv*st tycker om män är ju allmänt känt, men dumpar man distriktets starke man... ja då...

Citat:
Ursprungligen postat av fursteafmagsaft
Jo, hon blev våldtagen av Jönsson som 13 åring, finns en polisanmälan på det. Det med findel är också sant. Det finns vittnen på alla dessa två personer som sett henne och Jönsson/Findel tillsammans. Vilka är några till? Påstå inte saker om henne som ej stämmer dvs du inte har belägg för. hon framstår ju som en notorisk lögnare som anmäler folk stup i kvarten. Det är en smart och trevlig tjej med taskigt alkoholsinne som lätt duperas av dessa.
Är ju synd om det är sant men onekligen skumt att en och samma så pass unga tjej blivit våldtagen tre gånger inom samma parti, på så kort tid. Riktigt psykopatgäng i SD i såna fall.
Citera
2017-11-23, 20:42
Bannlyst
Citat:
Wow. Nu trillade polletten ned. Rykterna har ju gått om Findel... han bor ju med en annan kille (Simon), som Pavel fullkomligt hatar av nån anledning. Det var väl Findel och Simon som började med traditionen att ta Ungsvenskarna i Stockholm till gaystället Temple Bar?

Att Pavel är bi har det ju också skrivits om i tråden om honom: (FB) Pavel Gamov (fd SD) Anklagas för övergrepp (Sammanf tråd/Mod)

Är ju synd om det är sant men onekligen skumt att en och samma så pass unga tjej blivit våldtagen tre gånger inom samma parti, på så kort tid. Riktigt psykopatgäng i SD i såna fall.

Äh på två års tid, det är ganska lång tid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in