2017-11-22, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albatroz1
Helt sjukt! Det är samma för mig. Går upp sjukt mycket i vikt av lyrica samt svullen mage. När jag har uppehåll går jag ner och svullnaden försvinner.
Va kan detta bero på?

Jävligt bra fråga min vän!

Måste väl vara att vi binder mycket vätska eller nåt skit.

Jävligt irriterande är det
Citera
2017-11-22, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Det har jag aldrig märkt att magen svullnar upp bara sådär efter intag av lyrica men däremot så får jag ett så otroligt sug av mat och godsaker och trots att jag inte är det minsta hungrig så kan jag äta hur mycket som helst. Då kan jag känna lite att jag svullnar upp.

Tycker du tramadol är bättre än lyrica?

Tramadol är mysigare än Lyrica.

Hahaha ja, man äter vad fan som helst på lyrica. Hade bajs varit i en skål framför mig, så hade jag nog fan käkat det också
Citera
2017-11-22, 05:20
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Nu var det ju ett tag sen jag klev av lyrican (efter drygt ett halvårs bruk med 600mg/dag) o sen dess har jag ju ätit en del hel lyrica så minns inte allt för mycket från den utsättningen.. men fick de allra flesta problem i olika grad, bortsätt från magbesvär dock. Men ökad ångest, overklighetskänslor och sömnlöshet har jag för mig var några stora problem... klev ju dock samtidigt på benson så antar att den HEMSKA lyrica-ATn hade varit ännu värre annars...

Ok. Ja benson bedövar ju lyricans abstinens.
Citera
2017-11-22, 05:37
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Godkväll ! Vart lite Lyrica istället. Undrar dock om man får tolerans ökning på lyrican om man har ätit gabapentin en längre period?

Godmorgon!

Ingen som kan sva s på detta ? Har käka typ 900mg gabapentin om dagen. Blir det kanske korstolerans mellan gabapentinen/pregabalinen?

Mvh
Citera
2017-11-22, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Godmorgon!

Ingen som kan sva s på detta ? Har käka typ 900mg gabapentin om dagen. Blir det kanske korstolerans mellan gabapentinen/pregabalinen?

Mvh

Är rätt säker på att det är korstolerans, jag åt gaba varje dag o när jag väl prövade lyrica igen så ville jag iallafall ha 2 300mgs lyrica gentemot innan då jag blev rätt ordentligt vriden på bara 1 300. Hade jag vart du hade jag nog bara ätit en lyrica till o börja med, för o känna efter bara.
Citera
2017-11-22, 09:17
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klintebo1
Är rätt säker på att det är korstolerans, jag åt gaba varje dag o när jag väl prövade lyrica igen så ville jag iallafall ha 2 300mgs lyrica gentemot innan då jag blev rätt ordentligt vriden på bara 1 300. Hade jag vart du hade jag nog bara ätit en lyrica till o börja med, för o känna efter bara.

Okey tackar för svar!
Citera
2017-11-23, 14:53
Medlem
Hej. Någon som har tips på hur man slutar äta denna förbannade substans?. Sluta medan ni kan för lyrica är inte bra för kroppen.
Citera
2017-11-23, 15:46
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wadodem1
Hej. Någon som har tips på hur man slutar äta denna förbannade substans?. Sluta medan ni kan för lyrica är inte bra för kroppen.

Bläddra lite i tråden, det blir samma frågor och samma svar om och om igen så här.
Citera
2017-11-23, 16:11
Medlem
Flusons avatar
hållit mig ifrån GABA substanser så gott jag kunnat ett bra tag nu, och fan vad flummig man blir på 360 mg Lyrica Helt klart värt att skära ner på allt ett tag.
Citera
2017-11-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
hållit mig ifrån GABA substanser så gott jag kunnat ett bra tag nu, och fan vad flummig man blir på 360 mg Lyrica Helt klart värt att skära ner på allt ett tag.

Hur gjorde du när du fick i dig 360mg? :]
Citera
2017-11-23, 17:16
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Hur gjorde du när du fick i dig 360mg? :]
Använde vågen och gungade upp
Citera
2017-11-23, 19:24
Medlem