Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Jo det är samma sak. Aerosol patentet är tämligen konsekventa. Måhända att någon hävdar det men det förändrar inte den kemikaliska blandningen som används. Dom plan jag ser som sprayar är alltid blacked out på radarn och SAS och Norwegian tex producerar nästan aldrig ens contrails.
Precis det jag själv iakttagit!
Att
madtop och hans förnekarvänner med en dåres envishet hävdar motsatsen, bevisar ju vilka desinformatörer de är!
Ofta kommer ju chemtrailplanen också i grupp, 4-5 stycken minst, och där jag bor så är det väldigt få överflygningar per timme, vilket återigen ger stöd åt att det inte är frågan om passagerarplan!
Angående SAS, Norwegian etc, stämmer bra där med, inte ens "contrails" ser man från dem...