2017-06-04, 21:49
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Det jag tycker är värst,ingen nästan reagerar och försöker sätta stopp,för usa globalister som sprider sin förgiftande agenda mot europa.
Hur menar du att USA lyckats få in kemikalierna i ryska och kinesiska flygplan?

Och hur är det med Nordkorea?
Citera
2017-06-04, 22:13
Medlem
madtops avatar
Citat:
Eftrrsom vi är i konspirationsforum,jag tror inte piloter är inblandade i detta. Men tror att vissa plan tankas med dettta. En del plan jag sett har inga strimmor efter sig. Vissa halvlånga de flesta från horisont till horisont. Nwo globalister håller på med ngt och ökar på med hets mot ryssland. Och vissa skulle inte tro på detta om så ett plan med text "chemtrails"kraschade på gräsmattan,de skulle nog säga : jo men så här har det alltid varit 😩

På något märkligt sett så undvek du att svara på min fråga.

Är det här en con eller chem?
http://imgur.com/a/iit0D

Kan det verkligen vara så att ryska Aeroflot jobbar för NWO?
Citera
2017-06-04, 22:19
Medlem
madtops avatar
Citat:
Lätt att svara på,det vi tittar på alldeles får långa strimmor för att det ska vara normala "contrails"

Det första planet är ett passagerarplan från KLM på väg från Tokyo till Amsterdam.
Det andra är ett passagerarplan från SAS på väg från Köpenhamn till Helsingfors.
Båda planen var synliga på FR24.

Du menar med andra ord att chemtrails sprutas ut från vanliga kommersiella passagerarplan? Och att SAS och KLM är med i konspiration?

Vad säger du om flygplan från de arabiska flygbolagen Emairates och Qatar? Jag har sett samma typ av strimmor från dem. Är de också med i NWO? Har även sett samma typ av strimmor från Norwegian, Aeroflot, Korean Airlines, Pakistan Airlines, BA, Thai och Finnair. Är alla flygbolag med i NWO?
Senast redigerad av madtop 2017-06-04 kl. 22:25.
Citera
2017-06-04, 22:33
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag har lagt upp flera bilder, bland annat dessa:
http://i.imgur.com/8awlGgC.jpg
http://imgur.com/AfHvkoc

Jag vet inte riktigt hur man ska tolka dessa bilder. Hur vet man om det är Chem eller Con?

Citat:
Lätt att svara på,det vi tittar på alldeles får långa strimmor för att det ska vara normala "contrails"

Citat:
Litar dock fullständigt på mina ögon,sinne osv. Att det flygs på ett onaturilgt sätt som inte flightradar kan "se" .

Märkligt, båda dessa strimmor kom från helt vanliga passagerarplan som var fullt synliga på FR24

Bild 1, holländska KLM:
http://i.imgur.com/SoKwVrM.jpg
http://i.imgur.com/8awlGgC.jpg

Bild 2, SAS:
http://imgur.com/75ffLuX
http://imgur.com/AfHvkoc

Du måste ju försöka tala om vad du egentligen tror på så vi vet vad vi egentligen diskuterar: Kommer strimmorna från osynliga NATO-plan eller kommer de från vanliga passagerarplan från SAS, KLM och ryska Aeroflot som är synliga på FR24?
Senast redigerad av madtop 2017-06-04 kl. 23:26.
Citera
2017-06-04, 22:59
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Eftrrsom vi är i konspirationsforum,jag tror inte piloter är inblandade i detta. Men tror att vissa plan tankas med dettta. En del plan jag sett har inga strimmor efter sig. Vissa halvlånga de flesta från horisont till horisont. Nwo globalister håller på med ngt och ökar på med hets mot ryssland. Och vissa skulle inte tro på detta om så ett plan med text "chemtrails"kraschade på gräsmattan,de skulle nog säga : jo men så här har det alltid varit 😩

Så ryska flygmekaniker, flygplanstillverkare och tankningspersonal är inblandade? För ett par dagar sedan förnekade två religiösa chemtrailstroende helt att passagerarflygplan var inblandade och att det bara var militära plan som sprutade något. Jag påpekade att alla bilder i så fall var falska och blev blockerad. Konstigt sätt att ta diskussionen.
Citera
2017-06-04, 23:07
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Att contrails ibland är kortare och ibland är längre beror på dom atmosfäriska förhållandena. Det är inte chem bara för att dom är längre. Bilderna visar helt vanliga contrails.
Citera
2017-06-04, 23:45
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Att contrails ibland är kortare och ibland är längre beror på dom atmosfäriska förhållandena. Det är inte chem bara för att dom är längre. Bilderna visar helt vanliga contrails.
Jag rår inte på att ni unte sett en normal himmel.
Verkligheten kommer krascha hos er ngn gång,och då är det för sent.....
Citera
2017-06-04, 23:53
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Så ryska flygmekaniker, flygplanstillverkare och tankningspersonal är inblandade? För ett par dagar sedan förnekade två religiösa chemtrailstroende helt att passagerarflygplan var inblandade och att det bara var militära plan som sprutade något. Jag påpekade att alla bilder i så fall var falska och blev blockerad. Konstigt sätt att ta diskussionen.

Ja det är väldigt märkligt att vi inte ens lyckats bena ut vad det är för plan som är inblandade.

nezzom har ju precis sagt att mina bilder på strimmor från vanliga passagerarplan från SAS, KLM och Aeroflot är typiska chemtrails. Extra förvirrande är att nezzom samtidigt säger att chemtrailsplanen inte är synliga på FR24 trots att mina kärror bevisligen var synliga på FR24. Ännu mer förvirrande blir det när nezzom hävdar att strimman bakom det ryska Aeroflotplanet är ett verk av NATO och new world order.

Så om jag ska försöka summera senaste veckan:
Det är NATO-plan från ryska Aeroflot och arabiska Qatar.
China Airlines är en del av NWO.
De syns inte på FR24 förutom när de syns på FR24
Det handlar endast om militära plan förutom när strimmorna kommer från passagerarplan.
Rymdödlor är ute efter köttätare
Syftet är spioneri, global uppvärmning, global nedkylning, HAARP och NWO.
NATO lägger ut strimmor över Ryssland och Kina
De flyger 4 i bredd trots att ingen någonsin lyckats fotografera detta.
De är rakt ovanför och samtidigt 20 grader över horisonten.
Iskristaller från strimmor förångas på nolltid men iskristaller från moln varar i timmar.
Det är ett nytt fenomen men samtidigt beskrivet i böcker från 50-talet.
Alla som har sett strimmor före 2000-talet är för unga för att ha sett strimmor.
Alla som inte håller med är dumma, ljuger och en del av konspirationen.
Citera
2017-06-05, 00:04
Medlem
madtops avatar
Citat:
Återigen,trådens syfte är EJ att bevisa att chemtrails inte existerar.

Varför ser vi kvardröjande strimmor bakom flygplan som är synliga på FR24?
Varför ser vi strimmor bakom flygplan från Aeroflot?
Varför kan cirrusmoln ligga kvar i timmar?
Varför lyckas ingen fotografera 4 flygplan som flyger i bredd?
Varför finns det kvardröjande strimmor över Ryssland?
Citera
2017-06-05, 10:33
Medlem
madtops avatar
Citat:
Här beskrivs vem i som är håller i haatp programmet här i sverige..
http://jmm.nu/haarp-chemtrails-och-vadermodifiering-sverige/

Det du länkar till innehåller en massa felaktigheter.
Bland annat står det att contrails försvinner inom minuter - och det vet vi ju de flesta att det är osant.

Hur länge iskristaller förblir iskristaller beror självklart inte på om vattnet kommer från en flygplansmotor eller naturlig fuktighet i luften. Faktum är att is förblir is så länge temperaturen är låg och ett av de tydligaste bevisen för att iskristaller inte förångas inom minuter är cirrusmoln som kan ligga kvar i timmar.

Du får gärna tro på "chemtrails" om du vill men att påstå att vatten alltid förångas "inom minuter" är ett väldigt korkat påstående. Alla människor kan genom att titta på moln dra slutsatsen att du snackar skit - vi vet att moln kan bestå i timmar.
Citera
2017-06-05, 11:29
Medlem
bernad_laws avatar
Det är INTE den enskilde användaren som tolkar vad som skall skrivas i tråden, varningar utdelade.
/Mod
Citera
2017-06-05, 13:20
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Hur stora volymer av kemikalier anser/vet du att det frågan om? Alltså mängd/sträcka.

Jag har sett uträkningar på ett tiotal ton per kilometer. Det är vad en contrail väger. För att skapa en chemtrail skulle planet behöva lasta över 1000 ton vätska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in