Citat:
Ursprungligen postat av
Bongoman
Så ryska flygmekaniker, flygplanstillverkare och tankningspersonal är inblandade? För ett par dagar sedan förnekade två religiösa chemtrailstroende helt att passagerarflygplan var inblandade och att det bara var militära plan som sprutade något. Jag påpekade att alla bilder i så fall var falska och blev blockerad. Konstigt sätt att ta diskussionen.
Ja det är väldigt märkligt att vi inte ens lyckats bena ut vad det är för plan som är inblandade.
nezzom har ju precis sagt att mina bilder på strimmor från vanliga passagerarplan från SAS, KLM och Aeroflot är typiska chemtrails. Extra förvirrande är att nezzom samtidigt säger att chemtrailsplanen inte är synliga på FR24 trots att mina kärror bevisligen var synliga på FR24. Ännu mer förvirrande blir det när nezzom hävdar att strimman bakom det ryska Aeroflotplanet är ett verk av NATO och new world order.
Så om jag ska försöka summera senaste veckan:
Det är NATO-plan från ryska Aeroflot och arabiska Qatar.
China Airlines är en del av NWO.
De syns inte på FR24 förutom när de syns på FR24
Det handlar endast om militära plan förutom när strimmorna kommer från passagerarplan.
Rymdödlor är ute efter köttätare
Syftet är spioneri, global uppvärmning, global nedkylning, HAARP och NWO.
NATO lägger ut strimmor över Ryssland och Kina
De flyger 4 i bredd trots att ingen någonsin lyckats fotografera detta.
De är rakt ovanför och samtidigt 20 grader över horisonten.
Iskristaller från strimmor förångas på nolltid men iskristaller från moln varar i timmar.
Det är ett nytt fenomen men samtidigt beskrivet i böcker från 50-talet.
Alla som har sett strimmor före 2000-talet är för unga för att ha sett strimmor.
Alla som inte håller med är dumma, ljuger och en del av konspirationen.