Citat:
Ursprungligen postat av
crazy_man1989
Har tyvärr inte mycket att komma med när det gäller Bernys och Niklas relation, känner inte heller att det är min sak att kommentera.
Det jag kan kommentera när det gäller lägenheten så var den enda anledningen till att Berny kunde få den lägenheten att mina föräldrar lånade ut pengar till henne för att betala den. Hon bodde nämligen hemma under en period på runda slängar ett år.
Hon hade blivit utkastad från en lägenhet i Aspudden tror jag det var och då fick hela familjen åka dit tillsammans med hyresvärden för att rensa ut och städa.
Berny har aldrig utgjort något "hot" mot familjen, hon kan nämligen inte skada mig mer än vad hon har gjort även fast dem nya anklagelserna börjar bli sista spiken i kistan även för min familj trots att en del än så länge inte vet om detta. Förresten om någon har sett bilder på lägenheterna Berny bott i så vet ni varför hon blev utkastad.
Fel igen. Berny betalade hyra i förskott från ett bokkontrakt med pocketfötlsget Louise bäckelin och Kristoffer lind. Eller vad dom hette. Och er mamma betalade hyresvärden där berny bodde i tredje hand istället för att hjälpa sin dotter som blev utkastad mitt i vintern och bodde i en öde stuga i trollbäcken utan vatten el eller toa . Vad gäller sakerna i Aspudden så gjorde polisen flera husrannsakningar och det som fanns kvar magasinerades enligt er mamma. Men er mamma betalade hyresvärden många tusen istället för att hjälpa sin dotter .
När berny bodde hos era föräldrar en period efter Aspudden då du väl också bodde där? Betalade berny stor del av sin aktivitetsersättning i hyra. Och hon bodde inte där i ett år. Men det är struntsaker i helheten men gång på gång uttrycker du dig tvärsäkert utan att egentligen veta så mycket
Berny gjorde dig fruktansvärt illa, men hon var också den som såg till att du fick möjlighet att gå på samtal på pbu som det kallades då. Minns du västerängskliniken? Minns du hur modig du var som nioåring när du sa åt hela släkten att inte tala illa om din syster. En syster som gjorde dig illa men aldrig medvetet,