Hon har också lagt upp bilder på instagram som hintar om hennes besvikelse.
Och det gör mig bara så trött, bilderna hon har lagt upp kunde lika gärna handlat om Berny själv.
Jag vet ingenting om vad Berny gjort mot Elisa men i egenskap av att ha träffat en och annan hemlös narkoman kan man ju bara föreställa sig och ärligt talat... Elisa har kanske inte förlåtit, men ändå släppt in Berny i sitt liv igen trots allt hon gjort - om någon skulle säga upp kontakten borde det vara Elisa. För som tidigare skrev, den som förlorar på det här är B, inte E.
Jag ser inte heller det E skrivit som skvaller utan som en förklaring på saker vi redan vet om, hon bidrar inte direkt med något nytt. Eller var det kommentaren om Patt-Lisa som fick B att se rött? Ingen får ju någonsin kritisera B och det är nog därför hon reagerar som hon gör för Elisa har inte skvallrat på något forum, hon har bidragit på bloggen och det verkar hon också ha gjort för att hon har tröttnat på hur människor ser henne efter att B har hängt ut henne för hela svenska folket och att alla drar E över samma kant som B.
Alltså; jag tolkar Elisas båda inlägg mer som ett försvarande av sin egen roll i det hela än att dom är skrivna för att hänga ut eller skvallra om Berny, hon sitter nog inne på betydligt smaskigare skvaller. Och om B tyckte detta var nog för att säga upp kontakten bör hon verkligen tänka över hur HON behandlar sin familj (i denna innebörd: änglafamiljen och dyl, inte den biologiska, där har hon hundra påstådda anledningar) och sina vänner och vara jävligt glad över att hon har en enda person kvar i sitt liv.
Näe, det har var en liten hyllning till Elisa som jag absolut inte tycker ska skämmas och om B nu säger upp kontakten för att E skrivit ur sin synvinkel (precis som B gjorde i boken!) tycker jag E bör släppa på lite som faktiskt ÄR skvaller