2017-11-19, 13:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zambo
Inte fullbordat sina studier, dvs inte blivit tillräckligt programmerad, utan kan fortfarande tänka självständigt.

Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Han fick sparken pga att han sade sanningen. Har du inte lärt dig ngt om msm lögnbonniermedia?

Irrelevant tramsande från er båda - det madtop efterfrågade, och DoÅ påstod sig kunna visa var en meteorolog som tror på chemtrails.
Inte en person som INTE är meteorolog, eller en person som utger sig för att vara meteorolog...
Citera
2017-11-19, 13:42
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Irrelevant tramsande från er båda - det madtop efterfrågade, och DoÅ påstod sig kunna visa var en meteorolog som tror på chemtrails.
Inte en person som INTE är meteorolog, eller en person som utger sig för att vara meteorolog...
Tom piloter har sagt att det pågår tramspelle
Citera
2017-11-19, 13:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Tom piloter har sagt att det pågår tramspelle

Men det som efterfrågades var inte piloter eller konditorer eller symaskinsreparatörers åsikter om chemtrails. Madtop efterfrågade meteorologer som förespråkar chemtrails, DoÅ exemplifierade då med en person som INTE är meteorolog.. Är det så svårt att förstå??
Citera
2017-11-19, 13:45
Medlem
nezzoms avatar
Molnen innehåller ledande partiklar och blir ett ledande plasma...
Citera
2017-11-19, 13:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Han fick sparken pga att han sade sanningen. Har du inte lärt dig ngt om msm lögnbonniermedia?

Nej han fick sparken för att han ljög (om sina meriter/utbildning) - det är direkta motsatsen till att få sparken för att säga sanningen..
Citera
2017-11-19, 13:47
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Men det som efterfrågades var inte piloter eller konditorer eller symaskinsreparatörers åsikter om chemtrails. Madtop efterfrågade meteorologer som förespråkar chemtrails, DoÅ exemplifierade då med en person som INTE är meteorolog.. Är det så svårt att förstå??
Du förstår inte mer än oss andra,jag nöjer mig med att konstatera att du är naiv och korkad. Titta upp själv vetja.
Citera
2017-11-19, 13:47
Bannlyst
Citat:

Meteorologers yrkesroller är att studera väder, inte chemtrails. Deras kompetensområden är därför generellt inte chemtrails.
Citera
2017-11-19, 14:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Meteorologers yrkesroller är att studera väder, inte chemtrails. Deras kompetensområden är därför generellt inte chemtrails.

Fortfarande irrelevant för DoÅs felaktiga svar på madtops fråga..
Citera
2017-11-19, 14:06
Bannlyst
Terrorister i luften men media är antingen för korkade eller för fega för att skriva om det.
https://www.youtube.com/watch?v=iorm0nXOfu8

Världsvid march mot skiten planerad:
Next Global March Against Geoengineering Is April 21 2018.
E-Mail: Protestagainstgeoengineering@gmail.com
Citera
2017-11-19, 14:10
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du förstår inte mer än oss andra,jag nöjer mig med att konstatera att du är naiv och korkad. Titta upp själv vetja.

Vad ska vi titta på?

När jag tittar upp så ser jag vanliga k-strimmor efter vanliga passagerarplan. Jag ser strimmor efter SAS och jag ser strimmor efter Emirates men jag lyckas aldrig se några chemtrails.

Hur får man syn på dem och hur kan man veta att det inte är vatten man ser?
Citera
2017-11-19, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vad ska vi titta på?

När jag tittar upp så ser jag vanliga k-strimmor efter vanliga passagerarplan. Jag ser strimmor efter SAS och jag ser strimmor efter Emirates men jag lyckas aldrig se några chemtrails.

Hur får man syn på dem och hur kan man veta att det inte är vatten man ser?

Kan du inte starta en tråd om k-strimmor då´rå? Denna tråden handlar ju om just chemtrails.
Citera
2017-11-19, 14:20
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Kan du inte starta en tråd om k-strimmor då´rå? Denna tråden handlar ju om just chemtrails.
Eftersom allt som ni kallar chemtrails är k-strimmor så måste k-strimmor givetvis kunna diskuteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in