Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-19, 09:38
  #577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
De som sitter i den här tråden bullshittar bara, de läser ingenting om motbevis, vill man höra samma gamla skit då kan man titta på valfri SVT dokumentär eller någon annan röd propaganda dekis doku.

Men tydligen gillar hjärntvättade att rapspy i munnen samma gamla mögel.


Det är uppenbart att du och dina kumpaner inte klarar att sakligt argumentera för det ni påstår, alltså sakligt och seriöst gå igenom punkt för punkt med egna argument samt förklaringar på vad som är fel och varför med de olika punkterna i den seriösa historiefprskningen och deras slutsatser om förintelsen, och lägga fram kontrollerbara hållbara fakta och bevis som påvisar det du påstår är fel, och visar vad som istället skulle vara rätt och varför. Och detta har ni inte klarat på 70 år, utan sitter bara och påstår det är fel genom att fortsätta kasta fram påståenden som bevisligen inte stämmer och ofta är rena lögnerna.

Den sida tråden handlar om kör samma knep, påstår saker som om de skulle vara seriösa fakta, fast de är påhitt och lögner som inte stämmer med verkligheten eller är irrelevanta för om förintelsen skett eller inte, därför att seriösa kända fakta redan påvisat förintelsen som en vedertagen historisk händelse, bevisad i rättegångar och allt.
Citera
2017-11-19, 10:32
  #578
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Det är uppenbart att du och dina kumpaner inte klarar att sakligt argumentera för det ni påstår, alltså sakligt och seriöst gå igenom punkt för punkt med egna argument samt förklaringar på vad som är fel och varför med de olika punkterna i den seriösa historiefprskningen och deras slutsatser om förintelsen, och lägga fram kontrollerbara hållbara fakta och bevis som påvisar det du påstår är fel, och visar vad som istället skulle vara rätt och varför. Och detta har ni inte klarat på 70 år, utan sitter bara och påstår det är fel genom att fortsätta kasta fram påståenden som bevisligen inte stämmer och ofta är rena lögnerna.

Den sida tråden handlar om kör samma knep, påstår saker som om de skulle vara seriösa fakta, fast de är påhitt och lögner som inte stämmer med verkligheten eller är irrelevanta för om förintelsen skett eller inte, därför att seriösa kända fakta redan påvisat förintelsen som en vedertagen historisk händelse, bevisad i rättegångar och allt.

Nej vi klarar inte av att lyssna på tomt bs som spammas. nr1, grattis.
Samma sak om och om igen tills man ledsnar.
Citera
2017-11-19, 11:55
  #579
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
Nej vi klarar inte av att lyssna

Det är alldeles uppenbart.

Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
Churchill, kryptojuden som kom överens med de andra kryptojudarna i Sovjet, bombande civila städer efter kapitulationen. Roosevelt en kryptojude det med.
Alla styrda av Rothschilds, fyfan va korkade ni är..
Nu påstår tokstollen att man bombade städer efter kapitulationen också.
Det finns ingen hejd på dåren.

/VV
Citera
2017-11-19, 12:17
  #580
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Det är alldeles uppenbart.


Nu påstår tokstollen att man bombade städer efter kapitulationen också.
Det finns ingen hejd på dåren.

/VV

Du är dåren.
Citera
2017-11-19, 12:26
  #581
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
Du är dåren.

Ok. Berätta om alla de städer som bombades efter kapitulationen.

/VV
Citera
2017-11-19, 14:07
  #582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Ok. Berätta om alla de städer som bombades efter kapitulationen.

/VV

Du får ursäkta mig om jag är ot men den enda stad som jag vet som bombats efter kapitulation är Rotterdam
Citera
2017-11-19, 19:48
  #583
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
Du får ursäkta mig om jag är ot men den enda stad som jag vet som bombats efter kapitulation är Rotterdam

Nu var det städer som Churchill bombade efter kapitulationen som jag efterfrågade.
Troligen kommer trollet inte att svara men man vet aldrig vilka mörtljud han kan komma att utstöta.

/VV
Citera
2017-11-19, 20:16
  #584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Nu var det städer som Churchill bombade efter kapitulationen som jag efterfrågade.
Troligen kommer trollet inte att svara men man vet aldrig vilka mörtljud han kan komma att utstöta.

/VV

Ursäkta mig för min okunnighet men visst var det så att bombningar efter en kaputilation enligt dåvarande konventioner betraktades som ett krigsbrott
Citera
2017-11-19, 20:57
  #585
Medlem
Ni dönickar kan väl alltid forska lite i lägren som Eisenhower hade i Tyskland!
Citera
2017-11-19, 22:06
  #586
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenrackare
Ni dönickar kan väl alltid forska lite i lägren som Eisenhower hade i Tyskland!

och ? Va det förintelseläger ?
Citera
2017-11-20, 12:58
  #587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
och ? Va det förintelseläger ?
Förintelseläger? Det har aldrig existerat såna i Tyskland. Folk dog däremot av tyfus och andra sjukdomar. Men efter kriget sattes tyskar i läger där många dog. LÄS PÅ!
Citera
2017-11-20, 14:27
  #588
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenrackare
Förintelseläger? Det har aldrig existerat såna i Tyskland. Folk dog däremot av tyfus och andra sjukdomar. Men efter kriget sattes tyskar i läger där många dog. LÄS PÅ!

Har aldrig påstått att det fanns förintelseläger i Tyskland. Va de amerikanska lägren förintelseläger ??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback