2017-11-18, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Har redan tagit 450 mg för typ en timme sen. Pallade inte vänta på svar hehe.

Fint, blandade ut 1500 i ett stort glas vatten och sög i mig imorse, endast för att jag helt enkelt älskar smaken.
Citera
2017-11-18, 22:53
Medlem
Gjorde den stora tabben att försöka självmedicinera mig själv, läste massa bra om Pregabalin så jag köpte hem lite och började ta... Hade ingen våg så jag tog bara ett kryddmått och körde på, det visade sig sen vara runt 500-600mg vilket är en av dom större doserna.. Mådde som en gud, vart stark i gymmet jobbade som en jävla jesuskopia..

Men insåg att inget så här gott vara för alltid... Jag har dock hela tiden kört ganska olika doseringar, allt ifrån 200 till 600 på en dag och jag har oftast inte känt mig dålig av dom mindre doserna, men inte heller haft nån direkt effekt.. Detta har pågått i ca 2 månader...

Nu fick jag dock för mig att sluta... Det tog 2 dagar sen började jag inse att nått är fel.. Började googla om avtändning, och det gjorde ingenting bättre lär jag säga.. fyllde på med 300mg mitt på dagne i dag och petade i mig en stesolid, mår relativt bra nu men känner att det inte kommer sluta helt okej om jag inte gör upp nån plan..

Har förstått att den riktiga avtändningen startar ca 36 timmar efter senaste intaget osv.. Och jag har barn och lär försöka jobba.. Fick ont i kroppen idag, skakningar, svettningar, tung och kall, klen så jag inte orkade sitta rakryggad.

Jag har ca 1.5g kvar.. Finns det nån hjälte som vet hur jag ska göra? jag tror att jag mår hyffsat på ca 150mg över dagen, lär få svårt att sova men vill inte dra ut på det flera veckor(folk kan ju må piss i månader på det här)

ska jag försöka köra 150 i 5 dagar för att sen gå ner på 75 och sen bara sluta när det är slut.. Kommer det fungera eller behöver jag en längre nedtrappning???

Tacksam för svar..

/ps, aldrig mer. Kan inte råda nån att köra lyrica med tanken på den sjuka avntängningen.
Senast redigerad av wessla 2017-11-18 kl. 22:56.
Citera
2017-11-18, 23:01
Medlem
No6s avatar
Ja, Lyrican funkade väl rätt bra idag med. Ska dock bli ganska skönt med ett uppehåll tycker jag. Trött på att ha abstinens.

Skumt det här med hur hungrig man blir, känner ingen direkt hunger. Men sätter man sig ner och äter så VRÄKER man i sig, och det finns inget stopp.
Citera
2017-11-18, 23:26
Medlem
Citat:
Ja, Lyrican funkade väl rätt bra idag med. Ska dock bli ganska skönt med ett uppehåll tycker jag. Trött på att ha abstinens.

Skumt det här med hur hungrig man blir, känner ingen direkt hunger. Men sätter man sig ner och äter så VRÄKER man i sig, och det finns inget stopp.

Hur länge har du kört lyrica? bara några få dagar? Isåfall tror jag inte du kommer uppleva nån speciell avtändning. käkade själv typ 4 dagar första gången, märkte inte av nånting när jag slutade.
Citera
2017-11-19, 11:12
Medlem
Citat:

Hahaha du har så jävla rätt, det är fan inte värt att ens börja äta, för man vet hur det slutar 😂😂😂
Citera
2017-11-19, 15:00
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:

Ja det är skumt. Man är inte direkt hungrig men man kan äta hur mycket som helst.
Citera
2017-11-19, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bojjan
Vet nån vad detta är? Och om det går att blir skön på de?

12 år sedan du skrev detta, har du bildat dig nån uppfattning?
Citera
2017-11-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag kräver en rapport när tabdläkarbesöket är över? Visst är det Midazolam man får och inte Diazepam?
Aja, du får berätta allt sen

Kan man få lugnande av tandläkarn alltså? Äre lätt att få? Vad säger man? Får nog boka in en tid
Citera
2017-11-19, 21:15
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Kan man få lugnande av tandläkarn alltså? Äre lätt att få? Vad säger man? Får nog boka in en tid

Ja óm du ringer före och säger att du har grov tandländläkarbesök/att du inte vågar gå dit så får du en av de finaste benso (Midazolam) i flytande form
Citera
2017-11-19, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ja óm du ringer före och säger att du har grov tandländläkarbesök/att du inte vågar gå dit så får du en av de finaste benso (Midazolam) i flytande form

Den benzon är riktigt go. =)
Citera
2017-11-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Den benzon är riktigt go. =)

om man typ är symptomfri 30 timmar efter senaste intag (200mg), som i sig togs med en lucka på 2 dagar innan.. (åt i snitt 400mg per dag i 50 dagar), kan man räkna med en mild, om nästan obefintlig AT isf? Eller är det nån magisk gräns där det lixom börjar kicka in... Det enda jag känner är trötthet och rastlöshet.
Citera
2017-11-20, 18:19
Medlem
Intagit ca 1g efter några dagars uppehåll och känner att toleransen försvunnit så kan ju ta 3 gånger per vecka utan att öka toleransen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in