Gjorde den stora tabben att försöka självmedicinera mig själv, läste massa bra om Pregabalin så jag köpte hem lite och började ta... Hade ingen våg så jag tog bara ett kryddmått och körde på, det visade sig sen vara runt 500-600mg vilket är en av dom större doserna.. Mådde som en gud, vart stark i gymmet jobbade som en jävla jesuskopia..
Men insåg att inget så här gott vara för alltid... Jag har dock hela tiden kört ganska olika doseringar, allt ifrån 200 till 600 på en dag och jag har oftast inte känt mig dålig av dom mindre doserna, men inte heller haft nån direkt effekt.. Detta har pågått i ca 2 månader...
Nu fick jag dock för mig att sluta... Det tog 2 dagar sen började jag inse att nått är fel.. Började googla om avtändning, och det gjorde ingenting bättre lär jag säga.. fyllde på med 300mg mitt på dagne i dag och petade i mig en stesolid, mår relativt bra nu men känner att det inte kommer sluta helt okej om jag inte gör upp nån plan..
Har förstått att den riktiga avtändningen startar ca 36 timmar efter senaste intaget osv.. Och jag har barn och lär försöka jobba.. Fick ont i kroppen idag, skakningar, svettningar, tung och kall, klen så jag inte orkade sitta rakryggad.
Jag har ca 1.5g kvar.. Finns det nån hjälte som vet hur jag ska göra? jag tror att jag mår hyffsat på ca 150mg över dagen, lär få svårt att sova men vill inte dra ut på det flera veckor(folk kan ju må piss i månader på det här)
ska jag försöka köra 150 i 5 dagar för att sen gå ner på 75 och sen bara sluta när det är slut.. Kommer det fungera eller behöver jag en längre nedtrappning???
Tacksam för svar..
/ps, aldrig mer. Kan inte råda nån att köra lyrica med tanken på den sjuka avntängningen.