2017-11-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Tack

Jag påstår inte de för någonting jag hört på kvitter eller liknande. Varenda unge du sett från Syrien, Bana, Omran, Aylan osv, är utnyttjade i propagandasyfte men när de högg CIA/al Zinki högg huvudet av ett tolvårigt barn, och de som följde efter i media, chockade fan till o med mig.

Jag vet inte vad Moon of Alabama ger för utslag på "konspirationsmätaren" men här finns de och läsa, och om du inte tror de är sant så kan du klicka dig vidare och se när de lägger upp ner han och skär huvudet av honom. (inget Gore direkt länken nedan utan du får klicka dig vidare isf)
CIA Rebels behead kid and other recent US sucesses in Syria (MoonOfA)

Det var en länk till BBC?
Syria conflict: Boy beheaded by rebels 'was fighter'
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-36843990

Så via Facebook har BBC fått tag på pojkens syster, som hävdar att han "was a fighter"
bildlänk på pojken som "was a fighter" kolla (ej Gore), de är en tolvårig pojke, BBC är sjuka i huvudet. "was a fighter" - rättfärdiga de att han fick huvudet avhugget av CIA Brigade?

Sen dök de upp på Channel 4, som tog ner videon efter alla pekade ut vad de för sjuka jävlar de promotade här är dom

Jag fattar inte ens hur du nystade, men du nystade fel. Detta är väl en av de mer nertystade händelserna i Syrien (bland många andra)

Corbett Report gjorde en bra beskrivning av händelsen, enda gången jag hört honom arg, men de var jag var också: URGENT: MSM Syria Lies NEED TO BE EXPOSED...Before It's Too Late (YouTube)

USA har hamnat i Israels klor, och utför deras Agenda, hela "War on Terror" är Israelisk Intel som utförs av US Army, USA har ingen nytta av krigen de bedriver, tvärtom körs deras ekonomi i botten, Mellanöstern i ruiner och Europa av enorma flyktingvågar.
Iran har typ aldrig gjort nått fel, när Netanyahu "Delete your Account" video
(Hoppas du sitter ner, "because this one is Whopper") https://youtu.be/Gq-G413sl0A så drar han ett hypotetiskt fall om iranska mammor inte skulle va stolta om de sprängde JCC fult med jewish children i Argentina av ställen.
Psykopaten Netanyahu får hitta på nått, helt enkelt.

Men varifrån får du nyheter från Syrien då? Jag försökte en vecka att hålla mig till vad Väst MSM rapporterade, jag klarade ett inslag innan jag de sken av AMC och skådespel (Channel 4)
De rapporterar ju knappt, och när de väl gör det så är det ljuger dem, Aleppo Victory som exempel: (FB) Massmedias bevakning av Kriget i Syrien

Om du är en vanlig svensk så har du verkligen ingen anledning att stödja ISIS, terrormedia och sionisterna, Swan65 och Hope.N.Dreams är sionister, men för vanliga människor är de bara sjukt vad de håller med.

Igen, Syrien handlar verkligen inte om politisk ståndpunkt eller liknande, de är Sanning vs. Lögn - Rätt vs. Fel

EDIT: Var det denna du menar är Sputnik? 21stcenturywire.com om AMC och killen i blå t-shirt är samma som du ser i BBC länken, som högg huvudet av en 12 palestinsk pojke, och som tog fotot av Aleppo Ambulance Boy (Omran) och som är hubb mot väst för vilka nyheter som kommer igenom.

White Helmets Side by Side with Alqaeda (YT) är så pass exponerade att det är svårt att missa.
Här är en lite rolig exponering av dem, de har tom. sin White Helmet när de... tvättar golv eller vad de nu gör https://twitter.com/walid970721/status/907557648085766146

Ja, det var 21stcenturywire som jag nystade i. Killen i den blå t-shirten som fotograferar pojken finns inte med i BBC-länken. Däremot så finns han med på en annan bild med de som också påstås vara med i BBC-länken.

Det är ju 3 bilder det handlar om. Han är inte med på den som det fet står att de retat pojken innan de avrättat honom.

Jag får inte ihop det alls att han skulle ha dödat pojken, eller varit med när det skedde. Det är bara insinueringar. Däremot finns han med på bild med det som gjorde det. Om det nu verkligen är samma personer på de bilderna. Twitterbilden på artikeln i den ryska trolltidningen Sputnik säger ju att det är så. Ser inte att ser hellet är någon styrkt fakta att så är är fallet. Men även OM det är så, så är et inget bevis för stt han i den blå t-shirten varot med och dödat pojken, eller ens befunnit sig på platsen när det gjordes.

Återigen, när man gräver så finns det ofta bara insuinationer och bilder där det påstås att det ör samma män på båda bilderna. Det kan vara sant, det kan bara vara lika personer.

Och håller man på så, finns inget förtroende kvar hos mig. Det hamnar i trollfabriks-högen direkt.
Citera
2017-11-18, 21:43
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Dom har inte invaderat länderna a la USA-stil så du har inget att komma med. Snacka om att sjunka lågt...

Nej, just det. Ryssland blev så klart inbjudna till Ukraina och Georgien av respektive regeringar.

Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Vi har redan pratat om det vetot, tycker du inte det är lika skrämmande att USA också röstade nej? Pajas

Har USA lagt veto mot att säkerhetsrådet ska genomföra åtgärder mot Syriens ev användande av kemvapen? Du är en klockren kommunist som gillar Putin, jo, Putin är en kommunist.
Citera
2017-11-18, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Nej, just det. Ryssland blev så klart inbjudna till Ukraina och Georgien av respektive regeringar.

Har USA lagt veto mot att säkerhetsrådet ska genomföra åtgärder mot Syriens ev användande av kemvapen? Du är en klockren kommunist som gillar Putin, jo, Putin är en kommunist.

Herregud, hur jävla hjärntvättad får man va. USA ville att OPCW skulle fortsätta i nuvarande format där youtube-länkar och bevis från andra källor ska vara tillåtna. Ryssland ville att OPCW skulle åka direkt till attack-platsen och undersöka och själva samla in bevis som dom har gjort tidigare.
Så man förstår varför dom röstade ner varandras förslag, USA är inte intresserade av att ta reda på sanningen, utan bara driva på sin agenda.

Lite off topic, men det var Georgien som startade kriget, inte Ryssland. Och i Ukraina så har inte Ryssland gjort något olagligt, så jag vet inte vad du gnäller om.
Gnäll lite om invasionen i Libyen, Irak, Vietnam, bomberna i Serbien, osv osv osv. "Weapons of mass destruction" Minns du den, idiot?
Citera
2017-11-18, 22:47
Medlem
Pre 1914s avatar
Usa visste att Ryssland skulle lägga veto mot resolutionen. Om usa har det minsta problem med det skulle de ha dragit tillbaka den innan röstningen. Som det nu blev är det usa's eget fel.
Citera
2017-11-18, 22:56
Medlem
Yaskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseD
Ytterligare konspirationsteorier, i form av insuinationer utan några riktiga bevis. Att du orkar?

Inte förvånad att du inte kan något om NSU affären hur flera nyckelvittnen begick "självmord". Du följer ju blint västmedier...
Citera
2017-11-18, 23:00
Medlem
tverskoys avatar
Citat:

USA befinner sig i Syrien olagligt. Man försöker legitimisera sin närvaro genom att anklaga Assad för påhittad användning av kemvapen mot befolkning. Det kommer inte att gå, USA får en känga i Syrien.
Citera
2017-11-18, 23:04
Medlem
tverskoys avatar
Obs Stornyhet

Turkiets president Erdogan uppgav att USA stödjer ISIS

Turkish President Erdogan Accuses US of Supporting ISIS

The Turkish president also expressed disapproval for the USA administration's continuation of support for the Syrian Kurds and their respective military faction, the Syrian Democratic Forces, called the SDF.
He also scoffed at the idea that the United States was fighting against Islamic State (IS) jihadists. "You paid a lot of dollars to Daesh (IS)", he said, reaffirming an claim he has raised in the past and has been rubbished by Washington.

http://aliveforfootball.com/2017/11/turkish-president-erdogan-accuses-us-of-supporting-isis/
Citera
2017-11-18, 23:08
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Obs Stornyhet

Turkiets president Erdogan uppgav att USA stödjer ISIS

Turkish President Erdogan Accuses US of Supporting ISIS

The Turkish president also expressed disapproval for the USA administration's continuation of support for the Syrian Kurds and their respective military faction, the Syrian Democratic Forces, called the SDF.
He also scoffed at the idea that the United States was fighting against Islamic State (IS) jihadists. "You paid a lot of dollars to Daesh (IS)", he said, reaffirming an claim he has raised in the past and has been rubbished by Washington.

http://aliveforfootball.com/2017/11/turkish-president-erdogan-accuses-us-of-supporting-isis/

haha ingen skam i kroppen den där
Citera
2017-11-18, 23:47
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ja, det var 21stcenturywire som jag nystade i. Killen i den blå t-shirten som fotograferar pojken finns inte med i BBC-länken. Däremot så finns han med på en annan bild med de som också påstås vara med i BBC-länken.

Det är ju 3 bilder det handlar om. Han är inte med på den som det fet står att de retat pojken innan de avrättat honom.

Jag får inte ihop det alls att han skulle ha dödat pojken, eller varit med när det skedde. Det är bara insinueringar.
Det är inga insumineringar (eller hur det stavas) det är den sjuka verkligheten, du ser ju i BBC länken hur de försvarar (eller vafan BBC pyssla med) mordet med "Was a fighter" via hans syster på Facebook.

SouthFront hade du ju lite förtroende för:
US Backed Moderate Rebels behead Palestinian Kid for being Pro-Assad
Här är en annan sida som jag inte riktigt vad de är för nån, "Geopolmonitor"
http://www.geopolmonitor.com/aleppo-boy-photographer-responds-to-allegations-of-beheading-involvment/
Men bästa rådet, om du vill veta hur sjukt the Rabbit Hole Goes, så är Corbett Report länken den bästa, han är bra på att förklara.
Där har du även kommentarer från US State Departement för de va tyvärr inte så att USA drog tillbaka allt stöd till de "Moderata Child Beheaders Rebels" trots vad de gjorde.

Detta är ett sjukt fall, där media och sionister samarbetar (mörklägger). Från halshuggning till Propaganda
Raslan snatchade Omran senare, sminkade honom i deras sedvanliga dödsmink och satte honom i ambulansen. New York Times berömde:
Citat:
Later, doctors at the hospital said they had verified that Omran’s parents had survived, though their home had been destroyed. Relatives declined to speak, saying they were afraid of government reprisals. The doctors said the family may have relatives living in government-controlled territory.

Mahmoud Raslan, who had taken some of the video and photographs of Omran, said in an interview that the boy lived with his mother, father and three siblings, and that they were all injured.
https://www.nytimes.com/2016/08/19/world/middleeast/omran-daqneesh-syria-aleppo.html

Eva Bartlett, som är en de fria journalisterna i väst, träffade familjen och de var inte ord sant, söt unge, för jävligt gjort. https://youtu.be/7rE0emXxJTo (där ser du AMC Loggan btw)

Det är två barn i den sionistiska Krigspropagandan. Sjuka fall men de finns extremt mycket mera.

2014 var det runt 18K fall av mördade syriska barn för Organhandeln, en mycket lukrativ (lönsam) verksamhet. https://www.youtube.com/watch?v=RJteT03PrGI

Citat:
Däremot finns han med på bild med det som gjorde det. Om det nu verkligen är samma personer på de bilderna. Twitterbilden på artikeln i den ryska trolltidningen Sputnik säger ju att det är så. Ser inte att ser hellet är någon styrkt fakta att så är är fallet. Men även OM det är så, så är et inget bevis för stt han i den blå t-shirten varot med och dödat pojken, eller ens befunnit sig på platsen när det gjordes.
Han var på plats, och ja..de är väl sånt som terrorister gör, antar jag, hugger huvudet av barn.

Citat:
Återigen, när man gräver så finns det ofta bara insuinationer och bilder där det påstås att det ör samma män på båda bilderna. Det kan vara sant, det kan bara vara lika personer.
Jag skulle inte hitta på nått sånt, de vore bizarrt

Citat:
Och håller man på så, finns inget förtroende kvar hos mig. Det hamnar i trollfabriks-högen direkt.
Trollfabrik.. 👀 Här är ett exempel, CNN och Danny Report från.. Syrien? eller.. London?
https://youtu.be/KEtZyJJI8sc
Där har du riktiga trollfabrik, inte ett ord från dem om Syrien har varit sant. Exempel är hur många (och sinnessjuka) som helst.
Jaja, nu gjorde jag vad jag kunde, men igen, du låter judarna lura dig. Det är tragiskt, Nisse, allierar dig med sionister och takbir jihadister och ljugmedia

(jag har fortfarande lite hopp för dig) ✌🏼🇸🇾
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-11-18 kl. 23:54. Anledning: Bytte Danny länk till en bättre.
Citera
2017-11-19, 01:05
Medlem
Arbetarbroders avatar
wtf, ISIS besegrat I princip, så vad händer nu?
En fucking Gas Attack förstås, Eastern Ghouta. Nu är de bara o invänta Nikki Haley som ska peka ut Assad för Launch a Gas Attack, make sense.
Influx of casualties in Eastern Ghouta amid reports of gas attack
http://www.middleeasteye.net/news/influx-casualties-eastern-ghouta-amid-reports-gas-attack-1421174040 Vidriga MEE..

Nikki Haley satt med sina partners in Crime på CFR och pratade om hur tokig Assad är som lanserar ”Gas Attacks mot sin egna befolkning”
http://www.newsweek.com/russian-officials-troll-nikki-haley-715619
Fyfan va trött jag är på judarnas sinnesjuka propaganda, denna framförallt.
Citera
2017-11-19, 03:35
Medlem
Snacket om gasattacken får mig att tänka på gisslandramat på Dubrovkateatern. Över 40 beväpnade tjechener tog 850 teaterbesökare gisslan. Ryska specialstyrkor använde giftig gas, 129 oskyldiga dog av den giftiga gasen. Det är inte helt omöjligt att ryssarna ger Assad rådet att använda giftig gas.
Citera
2017-11-19, 06:35
Medlem
Citat:

Ehh, nä. Putin är inte kommunist. Snarare fascist i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in