Citat:
Ursprungligen postat av
NisseD
Ok. Jag gör en koll eftersom du lagt ner så mycket arbete på din post.
Tack
Citat:
Ursprungligen postat av
NisseD
1. Du påstår att denne Mahmoud Aslan var med och högg huvudet av en 12-åring.
Jag påstår inte de för någonting jag hört på kvitter eller liknande. Varenda unge du sett från Syrien, Bana, Omran, Aylan osv, är utnyttjade i propagandasyfte men när de högg CIA/al Zinki högg huvudet av ett tolvårigt barn, och de som följde efter i media, chockade fan till o med mig.
Jag vet inte vad Moon of Alabama ger för utslag på "konspirationsmätaren" men här finns de och läsa, och om du inte tror de är sant så kan du klicka dig vidare och se när de lägger upp ner han och skär huvudet av honom. (inget Gore direkt länken nedan utan du får klicka dig vidare isf)
CIA Rebels behead kid and other recent US sucesses in Syria (MoonOfA)
Citat:
Ursprungligen postat av
NisseD
Fakta enligt Sputnik (som också är en rysk trollkälla) är att det finns en bild på honom där han står framför några män som PÅSTÅS vara samma män som vid ett annat tillfälle finns på en bild där ytterligare en annan man gör detta. Jag kan inte ens säkert säga att det är säkert att det är samma män på bilden. Det insuineras bara via twitterkällor i rysslänken. Alltså konspirationsteorier.
Det var en länk till BBC?
Syria conflict: Boy beheaded by rebels 'was fighter'
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-36843990
Citat:
The sister of a boy filmed being beheaded by Syrian rebels has disputed a claim by a pro-government Palestinian militia that he was not a fighter.
The Liwa al-Quds (Jerusalem Brigade) said Abdullah Issa was just a 12-year-old from a poor refugee family who lived in a rebel-held area of Aleppo.
His sister later said on Facebook that he was a Syrian from Homs who went to "fight and defend his country".
Members of the Nour al-Din al-Zinki Movement are accused of killing him.
Så via Facebook har BBC fått tag på pojkens syster, som hävdar att han "was a fighter"
bildlänk på pojken som "was a fighter" kolla (ej Gore), de är en tolvårig pojke, BBC är sjuka i huvudet. "was a fighter" - rättfärdiga de att han fick huvudet avhugget av CIA Brigade?
Sen dök de upp på Channel 4, som tog ner videon efter alla pekade ut vad de för sjuka jävlar de promotade
här är dom
Citat:
Ursprungligen postat av
NisseD
Så nej, han har inte varit med om någon halshuggning som du skriver. Inte hjälpt till, och inte ens varit där när det skedde finns det något stöd för. Bara konspirationsteorier. Igen. Så som det alltid slutar när man börjar nysta i trollkällorna. Du fattar varför jag ledsnat va? Orka göra detta om och om igen för varje hittepå-fakta som presenteras i den här tråden av Slaktaren i Damaskus hejarklack.
Jag fattar inte ens hur du nystade, men du nystade fel. Detta är väl en av de mer nertystade händelserna i Syrien (bland många andra)
Corbett Report gjorde en bra beskrivning av händelsen, enda gången jag hört honom arg, men de var jag var också:
URGENT: MSM Syria Lies NEED TO BE EXPOSED...Before It's Too Late (YouTube)
Citat:
Ursprungligen postat av
NisseD
Och nej, jag ör inte okritisk till USA. Men med USAs alla fel och brister är det ändå 100 gånger bättre än Assad, Iran och Ryssland.
USA har hamnat i Israels klor, och utför deras Agenda, hela "War on Terror" är Israelisk Intel som utförs av US Army, USA har ingen nytta av krigen de bedriver, tvärtom körs deras ekonomi i botten, Mellanöstern i ruiner och Europa av enorma flyktingvågar.
Iran har typ aldrig gjort nått fel, när Netanyahu "Delete your Account" video
(Hoppas du sitter ner, "because this one is Whopper")
https://youtu.be/Gq-G413sl0A så drar han ett hypotetiskt fall om iranska mammor inte skulle va stolta om de sprängde JCC fult med jewish children i Argentina av ställen.
Psykopaten Netanyahu får hitta på nått, helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
NisseD
Kollar Southfront ibland, men med extra kritiska ögon.
Men varifrån får du nyheter från Syrien då? Jag försökte en vecka att hålla mig till vad Väst MSM rapporterade, jag klarade ett inslag innan jag de sken av AMC och skådespel (Channel 4)
De rapporterar ju knappt, och när de väl gör det så är det ljuger dem, Aleppo Victory som exempel:
(FB) Massmedias bevakning av Kriget i Syrien
Om du är en vanlig svensk så har du verkligen ingen anledning att stödja ISIS, terrormedia och sionisterna, Swan65 och Hope.N.Dreams är sionister, men för vanliga människor är de bara sjukt vad de håller med.
Igen, Syrien handlar verkligen inte om politisk ståndpunkt eller liknande, de är Sanning vs. Lögn - Rätt vs. Fel
EDIT: Var det denna du menar är Sputnik?
21stcenturywire.com om AMC och killen i blå t-shirt är samma som du ser i BBC länken, som högg huvudet av en 12 palestinsk pojke, och som tog fotot av Aleppo Ambulance Boy (Omran) och som är hubb mot väst för vilka nyheter som kommer igenom.
White Helmets Side by Side with Alqaeda (YT) är så pass exponerade att det är svårt att missa.
Här är en lite rolig exponering av dem, de har tom. sin White Helmet när de... tvättar golv eller vad de nu gör
https://twitter.com/walid970721/status/907557648085766146