Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-16, 11:14
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Någon som prövat deras testo e?

Startade idag, återkommer med recension, dock inget PIP ännu vilket är bra, Andromedica gav ett ohanterbart PIP


.
Citera
2017-11-01, 12:05
  #50
Medlem
Jaggermeisters avatar
Osaka Hormone från Swedstore, är det ett bra märke? Bör jag köra med dom, eller finns det bättre märken på marknaden? Undrar alltså ifall ni "vouchar" för Osaka Hormone, eller om jag bör köra med ett annat märke
Citera
2017-11-11, 10:22
  #51
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
Startade idag, återkommer med recension, dock inget PIP ännu vilket är bra, Andromedica gav ett ohanterbart PIP


.

Hur va oljan? Sitter själv och funderar på Osaka's Testo E
Citera
2017-11-11, 10:26
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp
Hur va oljan? Sitter själv och funderar på Osaka's Testo E
helt okej, inget pip, dock har jag gått över till testo prop för jag vill köra en kortare testokur på 6 veckor, då hinner förhoppningsvis inte egenproduktinen stängas ner helt
Citera
2017-11-11, 10:34
  #53
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
helt okej, inget pip, dock har jag gått över till testo prop för jag vill köra en kortare testokur på 6 veckor, då hinner förhoppningsvis inte egenproduktinen stängas ner helt

Okej, vann du något av oljan eller märktes det inget?
Jag tänkte köra Testo E e5d, med Testo Suspension som PWO innan pass i början, som en frontning. Tror du att det kan vara ett alternativ? Har tidigare kört Testo E + Deca.
Citera
2017-11-11, 10:47
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp
Okej, vann du något av oljan eller märktes det inget?
Jag tänkte köra Testo E e5d, med Testo Suspension som PWO innan pass i början, som en frontning. Tror du att det kan vara ett alternativ? Har tidigare kört Testo E + Deca.
Jo testo e gav bra effekt redan efter 2 veckor. Jag har inte kunskaper nog att svara på dina andra frågor.
Citera
2017-11-11, 11:04
  #55
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
Jo testo e gav bra effekt redan efter 2 veckor. Jag har inte kunskaper nog att svara på dina andra frågor.

Ok, tack för svar gubben
Citera
2017-11-11, 13:24
  #56
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
helt okej, inget pip, dock har jag gått över till testo prop för jag vill köra en kortare testokur på 6 veckor, då hinner förhoppningsvis inte egenproduktinen stängas ner helt

Vill inte regna på din parad men ditt system hinner stängas av tidigare än så.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-11, 14:14
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Vill inte regna på din parad men ditt system hinner stängas av tidigare än så.

Mvh,

-Alfred
Okej då vet jag, känns ändå bättre att köra 6 veckors kurer än 12 veckors.
Citera
2017-11-11, 14:31
  #58
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
Okej då vet jag, känns ändå bättre att köra 6 veckors kurer än 12 veckors.

Om du känner så så kanske du inte borde kura alls. 6 veckor på propp - tror många hade hållit med mig i att du får ändå betala inträdesbiljetten till konserten så att säga å då känns det onödigt att dra när bandet spelat första låten.
Klart du får ut något av 6 veckor på propp men du får ut så ojämförbart mycket mer av 12 veckor t.ex. och gör man rätt så blir de fysiologiska bieffekterna i stort sett samma.

Nåväl, lycka till!

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-11, 14:41
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Om du känner så så kanske du inte borde kura alls. 6 veckor på propp - tror många hade hållit med mig i att du får ändå betala inträdesbiljetten till konserten så att säga å då känns det onödigt att dra när bandet spelat första låten.
Klart du får ut något av 6 veckor på propp men du får ut så ojämförbart mycket mer av 12 veckor t.ex. och gör man rätt så blir de fysiologiska bieffekterna i stort sett samma.

Nåväl, lycka till!

Mvh,



-Alfred

Nä du har rätt, jag borde inte kura alls, lägger av nu
Citera
2017-11-18, 21:51
  #60
Medlem
pikzels avatar
Är inne på vecka 18 av totalt 20 veckor på min Testo E/dbol runda från osaka

Vecka 1 till vecka 4 körde jag deras dbol som blast i vanlig ordning.
20V totalt på deras testo e.
Efter 18V måste jag säga att det är bland det bästa testot jag testat...lätt.
lättflytande olja utan någon som helst PIP
styrkan och massan kom som ett brev på posten!

Blir att planera in en pct på detta nu

Osaka hormone 10/10
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback