Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-22, 16:51
  #61
Medlem
Khaams avatar
Tja.
Någon som har synpunkter gällande OSAKA HORMONES dbollar från
swed?
//
Citera
2018-01-24, 12:58
  #62
Medlem
Khaams avatar
Idag kom grejerna.
Nu återstår det bara att se.
//
Citera
2018-01-26, 22:30
  #63
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Osaka Hormone från Swedstore, är det ett bra märke? Bör jag köra med dom, eller finns det bättre märken på marknaden? Undrar alltså ifall ni "vouchar" för Osaka Hormone, eller om jag bör köra med ett annat märke
Grymma.
Ligger på deras dbolls nu .
Citera
2018-01-26, 22:34
  #64
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikzel
Är inne på vecka 18 av totalt 20 veckor på min Testo E/dbol runda från osaka

Vecka 1 till vecka 4 körde jag deras dbol som blast i vanlig ordning.
20V totalt på deras testo e.
Efter 18V måste jag säga att det är bland det bästa testot jag testat...lätt.
lättflytande olja utan någon som helst PIP
styrkan och massan kom som ett brev på posten!

Blir att planera in en pct på detta nu

Osaka hormone 10/10
Hur många mg av testot ligger du på i veckan?
Citera
2018-02-19, 10:48
  #65
Medlem
Bibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Grymma.
Ligger på deras dbolls nu .

Håller med om att osaka dianabol är grymma! Bland de bästa jag kört i preppdjungeln. Helt nytt för mig är oljorna men det lär garanterat vara good to go.
Citera
2018-03-09, 19:09
  #66
Avstängd
chabbsteRs avatar
Någon som har provat anavar osaka hormone co från swedstore och har något att säga om dem?
Citera
2018-03-11, 13:11
  #67
Medlem
BB_s avatar
Jajamen! Du kommer inte bli besviken på deras anavar.
Citera
2018-03-28, 18:55
  #68
Avstängd
chabbsteRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BB_
Jajamen! Du kommer inte bli besviken på deras anavar.

Legat på anavar osaka i 2 veckor nu, 60mg ed och det har börjat "kicka". Riktig kvalité. Har klassiska symptom som trötthet bland annat och mer vaskulär och hård. Lär bli ännu bättre under kurens gång!
Citera
2018-04-11, 14:35
  #69
Medlem
Tja, kör en kur med bl.a D boll från Osaka varit på över 2 veckor nu men inget nämnvärt händer?? Ska det ta längre tid??
I övrigt kör jag susta och deca och detta är första gången jag lägger till tabs som jag köpte på swedstore

Mvh
Citera
2018-04-13, 08:43
  #70
Medlem
Ingen???
Citera
2018-04-19, 12:23
  #71
Medlem
pikzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodyzone
Tja, kör en kur med bl.a D boll från Osaka varit på över 2 veckor nu men inget nämnvärt händer?? Ska det ta längre tid??
I övrigt kör jag susta och deca och detta är första gången jag lägger till tabs som jag köpte på swedstore

Mvh

Läs mitt inlägg i denna tråden om testo osaka och dianabol kur. Frontade med dbol 40mg ed och rejält tryck fick jag, testo e dosen var 500mg e5d (700mg ew). Även testo osaka leverera precis som den skulle. För min del finns det inga tvivel om att det är skitfina oljor och orala. Har kört dbol från osaka X antal gånger och dbol har har gett massiva styrkeökningar varje gång.
Citera
2018-04-28, 09:29
  #72
Medlem
OSAKA ÄR VERKNINGSLÖST SKIT, ni som skrivit brs här inne måste va köpta, köpte deras dyrbara d boll och hände inget efter 4 veckor på 40mg Swedstore påstår att jag körde för låg dosering!! Varnar köp inte osaka det är Swedstores egna produkt som är värdelöst och de gömmer den bland sndra kända produkter!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback