2017-04-01, 15:07
Medlem
Det är helt okey, har använt fot- och handfängsel på några ug tjejer, även spreadbar mellan anklarna. De har verkligen uppskattat det. En sak som oxå gått hem är när de fått välja mellan snälla och elaka piskan och fått förklara valet. Bondage o bdsm kan lyfta sexet ordentligt är min mening.
Citera
2017-04-05, 12:05
Bannlyst
ja tycker det är bra faktiskt. jag gillar blandat. slå tjejen, binda lite och kanske lite pisk. /förvirrad afrikan
Citera
2017-11-15, 13:27
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Har en väninna som gillar att bli bunden i sexakten. Vi har talat tjejer emellan vad vi tänder på. Men för min egen del är det inget som jag tänder på snarare tvärtom. Vad jag däremot går igång på är om mannen dominerar mej både fysiskt och psykiskt. I förspelet gillar jag att bli dragen i håret eller bli nedtystad med en örfil när jag uppkäftig i teasinleken eller upplagd i knät och få smisk på stjärten. Blir urkåt på att bli satt på plats och känna mej totalt undergiven.

Många kvinnor är som du vitapumps enligt mina erfarenheter, ni ger uttryck för att vara starka och dominanta i yrkeslivet och privat och inte minst på nätet i olika debatter men när det väl kommer till kritan så vill ni bli totaldominerade på det sexuella området eftersom ni innerst inne vill känna er totalt undergivna mannen då det är det enda sättet som ni kan bli riktigt urkåta på, man kan faktiskt säga att den sista pusselbiten faller på plats här på ett fullt naturligt sätt.

Jag har fått en helt ny syn på dig nu trots din något märkliga framtoning tidigare i en viss tråd och uppskattar i dagsläget dina olika debattinlägg här på FB så mycket mer
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2017-11-15 kl. 13:35.
Citera
2017-11-15, 13:36
Medlem
Cheeswisss avatar
Jag skulle ha så jävla svårt att inte bara börja asgarva... Skriker man GÄDDA så är allt okej fast man är fastbunden och ingen har fått orgasm
Citera
2017-11-16, 18:10
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Många kvinnor är som du vitapumps enligt mina erfarenheter, ni ger uttryck för att vara starka och dominanta i yrkeslivet och privat och inte minst på nätet i olika debatter men när det väl kommer till kritan så vill ni bli totaldominerade på det sexuella området eftersom ni innerst inne vill känna er totalt undergivna mannen då det är det enda sättet som ni kan bli riktigt urkåta på, man kan faktiskt säga att den sista pusselbiten faller på plats här på ett fullt naturligt sätt.

Jag har fått en helt ny syn på dig nu trots din något märkliga framtoning tidigare i en viss tråd och uppskattar i dagsläget dina olika debattinlägg här på FB så mycket mer

Ja när det hör till det erotiska spelet vill jag bli dominerad. Annorlunda är det i det vardagliga livet. I en sexakt däremot är vi båda dvs jag och min partner med på vilka villkor som gäller.
Citera
2017-11-16, 19:38
Medlem
Jag gillar det. Jag är väldigt aktiv i sängen och har haft turen att träffa en undergiven kvinna, vi klickar enormt. Rep och dyligt i sängen är upphetsande, men inte alltid så klart.
Utanför sängen så är vi som alla andra.
Citera
2017-11-16, 19:48
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
Jag gillar det. Jag är väldigt aktiv i sängen och har haft turen att träffa en undergiven kvinna, vi klickar enormt. Rep och dyligt i sängen är upphetsande, men inte alltid så klart.
Utanför sängen så är vi som alla andra.

Jag har var i Bdsm svängen i 11 år som ug o slav och från 07 till 11 var jag förlovad med min domina och det vart väldigt lite lek under dom åren så jag tröttnade på bdsm . Men jag hade turen att snappa upp en fetish för fötter och helst nylonklädda såna så nu är det bara det som gäller för min del .
Senast redigerad av Nylonfotfetischist 2017-11-16 kl. 19:50.
Citera
2017-11-16, 20:18
Medlem
Youresocools avatar
Jag kan gilla det till och från. Har dock en helt ny Posey tvångströja 8118 L. använd en gång som jag nu inte har någon nytta utav efter att min lekkamrat flyttat.
Citera
2017-11-17, 01:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Ja när det hör till det erotiska spelet vill jag bli dominerad. Annorlunda är det i det vardagliga livet. I en sexakt däremot är vi båda dvs jag och min partner med på vilka villkor som gäller.

Men nu är du inte riktigt sanningsenlig vitapumps, låt oss friska upp ditt minne lite.

(FB) Ditt senaste ligg
(FB) Ditt senaste ligg

Om vi ska döma dig efter dina tidigare inlägg så tycks inte du ha något emot att främmande män "tar för sig" av dig och din kropp utan att fråga efter ett ja först?

OBS, vill tillägga att jag har absolut ingenting emot ditt intresse för dominans, tvärtom (!), men du ska inte försöka få det att framstå som att du och din sexpartner alltid gjort en överenskommelse innan ni sätter igång
Citera
2017-11-17, 10:08
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men nu är du inte riktigt sanningsenlig vitapumps, låt oss friska upp ditt minne lite.

(FB) Ditt senaste ligg
(FB) Ditt senaste ligg

Om vi ska döma dig efter dina tidigare inlägg så tycks inte du ha något emot att främmande män "tar för sig" av dig och din kropp utan att fråga efter ett ja först?

OBS, vill tillägga att jag har absolut ingenting emot ditt intresse för dominans, tvärtom (!), men du ska inte försöka få det att framstå som att du och din sexpartner alltid gjort en överenskommelse innan ni sätter igång

Du har helt rätt måste jag tillstå. Jag har kanske varit något otydlig. När jag berättat om sex med BDSM inslag har det handlat om tiden då jag hade ett fast förhållande. Jag har haft några stycken och i det sista var jag t o m förlovad men sedan lite mer än 2 år har jag varit singel. I det sista förhållandet var vi båda helt överrens vad som gällde i det sexuella spelet.

När det handlar om de tillfällen du påmint mej om var de helt oplanerade. Det bara hände. I det ena (på mitt jobb) blev det som hände i trappan en invit som jag besvarade. I den andra ( under bilfärden) var det jag som i samtalet under resan tog initiativet. Men gemensamt för båda var ändå att jag lät mej domineras under själva sexakten.
Citera
2018-05-20, 09:21
Bannlyst
Alltså jag har dragit ner på att titta på dessa videor en aning, jag får inte ut någonting speciellt av videorna längre, förutom nakenheten, man får se rumpan, magen och brösten och det gillar jag. Se dem samtidigt att de gör någonting brutalt. Det kan fortfarande vara lite tändande om jag får säga min åsikt.

Skulle jag vilja bli utsatt för det själv? Antagligen inte.

Vet någonting förresten om det finns ställen i Göteborg där sådant förekommer?
Citera
2018-08-02, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Skulle ni vilja utsättas för något dera av några riktigt heta damer? Är det någonting ni vill ska utsätta er?

Bondage kan jag tycka är ganska så trevligt faktiskt och väldigt sexigt, men jag vet inte, man får nog vara med på det bara innan man utsätts för det.

Hur skullens gå till väga? Vill ni utsättas för bondage?

Jag o min tjej, vi har en grej när hon liggerpå mage o jag går ner på henne, överallt:-) så med en bestämdröst fast samlad förbk
Juder jag henneatt röra mig o hålla i håret, saken är inte att blidominerad bunden, mer om kontrollera, släppa kontrollen i tilit:-) inte va för hård mer bestämd o passionerad, hon skall endast släppa o njuya, jag avgudarhenne av flera själ! Men en siden slips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in