2020-05-12, 13:26
Medlem
Jag älskar att BARA bli uppbunden och munkavlad. För några timmar! Ju tajtare desto bättre
Citera
2020-05-12, 13:47
Medlem
orrecrists avatar
Ge skulle jag absolut kunna göra om det är hennes vilja. Att själv bli utsatt för piskor och skit vet jag inte vad jag skulle få ut av, knappast sexuell njutning varje fall, eller tja så länge någon sög min kuk väldigt duktigt så skulle jag nog kunna tänka mig bli lite piskad också om det är vad som krävs, men om jag skulle njuta mer, nja.
Citera
2020-05-12, 15:25
Medlem
En spännande krydda i sexlivet.
Citera
2020-05-13, 23:15
Medlem
tigertompas avatar
Ja med rätt person som kan sin grej eller vill prova
Citera
2020-05-14, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos
Jag älskar att BARA bli uppbunden och munkavlad. För några timmar! Ju tajtare desto bättre
Å varför int för ett par veckor?
Citera
2020-05-18, 08:12
Medlem
Korta-kjolars avatar
Citat:

Ja det kan vara väldigt upphetsande men min uppfattning är att ju tajtare bindningen är ju kortare tid funkar det att vara bunden.
Blodcirkulationen får ju så inte stoppas en längre tid.
Jag skulle gärna prova långtids bondage om det gick att göra på ett säkert sätt. Men jag är lite skeptisk, efter ett tag så gör ju alla ställningar ont om man inte kan röra sig
Citera
2020-05-18, 09:16
Medlem
"tajt" betyder inte att man drar åt utav helvete runt armar o ben. Tajt betyder mer..orörlig.
En som kan sin sak med rep vet hur man binder upp någon (enkelt eller komplicerat) utan att stänga av cirkulationen.

Det tar en god stund att göra en snygg bindning, vore ju synd om man måste avbryta efter 5 minuter för att det blev för hårt åtdraget nånstans i början.

Smärta? Klart att leder och muskler inte riktigt gillar att vara orörliga (ibland i märkliga positioner), men man får ju hoppas att njutningen under tiden (och efteråt) uppväger den olägenheten :-)

Edit: det känns lite som om vi pratar om 2 olika saker här. Den ena handlar väl kanske om en snabb sväng med hand- och fotbojor + knulla och den andra handlar mer om shibari, dvs konstfull bondage som ska göra dej till en orörlig och vacker skulptur - och där uthålligheten och bindningen skönhet är viktigare än sex. Eller?
Senast redigerad av FZappa 2020-05-18 kl. 09:21.
Citera
2020-05-18, 09:55
Medlem
Korta-kjolars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FZappa
"tajt" betyder inte att man drar åt utav helvete runt armar o ben. Tajt betyder mer..orörlig.
En som kan sin sak med rep vet hur man binder upp någon (enkelt eller komplicerat) utan att stänga av cirkulationen.

Det tar en god stund att göra en snygg bindning, vore ju synd om man måste avbryta efter 5 minuter för att det blev för hårt åtdraget nånstans i början.

Smärta? Klart att leder och muskler inte riktigt gillar att vara orörliga (ibland i märkliga positioner), men man får ju hoppas att njutningen under tiden (och efteråt) uppväger den olägenheten :-)

Edit: det känns lite som om vi pratar om 2 olika saker här. Den ena handlar väl kanske om en snabb sväng med hand- och fotbojor + knulla och den andra handlar mer om shibari, dvs konstfull bondage som ska göra dej till en orörlig och vacker skulptur - och där uthålligheten och bindningen skönhet är viktigare än sex. Eller?

Ja så är det ju absolut
Shibari är dock en konstform som inte vem som helst behärskar

Men jag tror också att vi pratar om olika saker 😊
Citera
2020-05-31, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korta-kjolar
Ja det kan vara väldigt upphetsande men min uppfattning är att ju tajtare bindningen är ju kortare tid funkar det att vara bunden.
Jag skulle gärna prova långtids bondage om det gick att göra på ett säkert sätt. Men jag är lite skeptisk, efter ett tag så gör ju alla ställningar ont om man inte kan röra sig

Beror ju på. Man kan ju som jag exempelvis gilla att bli bunden enkelt. Händerna bakom ryggen och sen binda fötterna. Och en bra munkavel på det.
Citera
2020-05-31, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korta-kjolar

Har en tanke att man exempelvis kunde om man var två, binda sina fötter/ben. Munkavla sig själva. Sen sätta handklovar bakom ryggen.

Nyckeln kan exempelvis ligga på golvet och man kommer överens om att man måste vänta en timme innan man låser upp.

En intressant lek
Citera
2020-05-31, 09:31
Medlem
Korta-kjolars avatar
Citat:
Har en tanke att man exempelvis kunde om man var två, binda sina fötter/ben. Munkavla sig själva. Sen sätta handklovar bakom ryggen.

Nyckeln kan exempelvis ligga på golvet och man kommer överens om att man måste vänta en timme innan man låser upp.

En intressant lek

Absolut en trevlig lek.
Händerna bakom ryggen är ju en av de ställningar som funkar en lite längre tid.
Handbojor ger en något mer rörelsemöjlighet och blir inte så snabbt statisk smärta .
Citera
2021-12-23, 07:50
Medlem
Gibbledygooks avatar
Nej det låter inte så jätteroligt, beror på vad man får om man varit lydig en stund... Massor med orgasmer? Ja då kan jag tänka mig att vara bunden en stund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in