Alltså Gustav, vilken människa till o ha problem, tycker verkligen han som spelar är fantastiskt duktig, är nog han som är mest spännande att följa för att se om hans elakheter slår tillbaka på honom.
Suzannes utspel var väldigt obekvämt att se, man kanske reagerar så när man tror att man ser sina barn, men de kändes fruktansvärt överdrivet.
Visst är Nina en riktigt lättfotad tjej men jag känner ändå att jag hejar på Nina och Kalle.
Reuter som rivjärnet Helga ska bli spännande om hon mjuknar något i kommande avsnitt som kommer :-)
[quote=Luxors|62335132]Reuter som rivjärnet Helga ska bli spännande om hon mjuknar något i kommande avsnitt som kommer :-)[/QUOTEo
Om Nina bryter förlovningen tror jag knappast det, men frågan är ju hur det blir med det nu när Kalles mor dog, då är det ju bättre med Sonja? som flickvän som kan hjälpa till med lillebror.
Sommarhuset där kräftskivan hölls, är inte det samma hus som Solveig Ternström och resten av grannarna köpte och gjorde om till pensionat i det allra sista avsnittet av Svenska Hjärtan? Tyckte att jag kände igen både huset och det ålderdomliga köket med utsikt mot sjön.
Sommarhuset där kräftskivan hölls, är inte det samma hus som Solveig Ternström och resten av grannarna köpte och gjorde om till pensionat i det allra sista avsnittet av Svenska Hjärtan? Tyckte att jag kände igen både huset och det ålderdomliga köket med utsikt mot sjön.
Det kan det ju vara i och med att den serien är inspelad i Göteborg.
Visst är det de, därför det kändes så bekant. Tack
Alltså Gustav, vilken människa till o ha problem, tycker verkligen han som spelar är fantastiskt duktig, är nog han som är mest spännande att följa för att se om hans elakheter slår tillbaka på honom.
Håller med, han är riktigt bra. Men jag tycker de flesta sköter sig lysande, inte så mycket överspel som är så vanligt i svenska serier och filmer.
Håller med, han är riktigt bra. Men jag tycker de flesta sköter sig lysande, inte så mycket överspel som är så vanligt i svenska serier och filmer.
Bara General Drugge som är en lite överdriven /överspelad roll annars är det mycket bra skådespeleri, utan överspel.
Reuter och Dalle , Bjelkerud är kanon och även de yngre skådespelarna är bra.
Bara General Drugge som är en lite överdriven /överspelad roll annars är det mycket bra skådespeleri, utan överspel.
Reuter och Dalle , Bjelkerud är kanon och även de yngre skådespelarna är bra.
Haha, generalen känns en gnutta överdriven. Fan vet hur de tänkte där.
Synd att Jimmy Lindström försvann, han var också grym. "Köttkocken".
Lägger under spoilertag av respekt för dom som inväntar linjärtv.
Haha Gustaf vilken underbar karaktär. Helt klart seriens behållning. Först rasande på såsseriet sen lismandet till P-A. Snart 25% skattetryck.
Och just när man trodde att han hade en mänsklig och human sida och verkligen brydde sig om Peter...
Snyggt dom vävde in Per-Albin. Hade alltid fått för mig att han dog en morgon men läste sen på wiki och det var ju en natt efter ett besök på Operakällaren. Börjar tröttna lite på kärleksstoryn. Verkligen klyschigt sätt det skulle ta "slut" på igen.
Nej fy fan vilket dåligt avsnitt. Var regissören påtänd eller?
Maken till bisarra och fåniga vändningar har jag aldrig sett i ett och samma avsnitt i nån TV-serie. Att snygg-Nina gick tillbaka till vintönten var fan droppen alltså, klipp bort den där lovestoryn nu. Hade det inte varit för en låg-IQ version av J.R Ewing och hans morsa Magica de Hex så hade jag lagt ner.