2017-11-28, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Haha eller hur. Påminner mig om "Springfloden" när de skulle till Nacka och hoppade av vid enskede och gick på 10min eller nåt sånt. Du menar Calle Inte Peter.

Varför i helvete spelas serien in i göteborg och varför har ingen koll på Stockholm? Tycker serien är helt okej annars. Rädd för att nästa säsong kommet vara svt PK.
De spelade in i Göteborg pga Film i väst/filmfond, de ligger i Göteborg.
Okej rätt att det kan bli PK, SVT nästa säsong.
Citera
2017-11-28, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElsaLisa
Ful och dålig är hon väl inte ändå, men kanske inte hollywood material. vet inte vad hon gjort innan.tror inte jag sett henne innan Vår tid är nu faktiskt.
Hon har varit med i en Wallander film och i filmen Studentfesten och i filmen om Monica Zetterlund.
Citera
2017-11-28, 18:39
Medlem
elpirros avatar
Varför kallar ni Kalle för Kim Källström? Victor Nilsson Lindelöf är mer rimligt, rena kopior enligt mig!
Citera
2017-11-28, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RagataChristie
Tycker också det är konstig vändning för Peter att vara med gift kvinna. Dessutom gillar jag inte Ida Engvoll som skådis, tycker det är för stolpiga dialoger och att hon låter onaturlig. Lite som Rolf Lassgård ungefär.

Hedda har fått en trist frisyr :/

Tycker nivån sjönk lite i senaste avsnittet tyvärr.
sjönk som fan. nu blev det såpa och intresset försvann helt för mig. dåligt manus.
Citera
2017-11-28, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Ful?kom igen..
jo hon är ful och tillgjord.

tycker flatan "lilla my" är snyggare isf...https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BMGUxZTMwNTYtN2FjYi00Nzc5LWIxMzAtMTkxYmFhYmJkOW I0XkEyXkFqcGdeQXVyNDk5MDY3NzE@._V1_SY1000_CR0,0,71 9,1000_AL_.jpg
Senast redigerad av deman 2017-11-28 kl. 18:47.
Citera
2017-11-28, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deman
jo hon är ful och tillgjord.

tycker flatan "lilla my" är snyggare isf...https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BMGUxZTMwNTYtN2FjYi00Nzc5LWIxMzAtMTkxYmFhYmJkOW I0XkEyXkFqcGdeQXVyNDk5MDY3NzE@._V1_SY1000_CR0,0,71 9,1000_AL_.jpg
Lilla My? :-)
Du menar Karin Franz Körlof som spelar servitrisen Lilly.
Citera
2017-11-28, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Varför kallar ni Kalle för Kim Källström? Victor Nilsson Lindelöf är mer rimligt, rena kopior enligt mig!
Han heter Charlie Gustafason.
Citera
2017-11-28, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagataChristie
Tycker också det är konstig vändning för Peter att vara med gift kvinna. Dessutom gillar jag inte Ida Engvoll som skådis, tycker det är för stolpiga dialoger och att hon låter onaturlig. Lite som Rolf Lassgård ungefär.

Hedda har fått en trist frisyr :/

Tycker nivån sjönk lite i senaste avsnittet tyvärr.
Trist frisyr?
Det var sådana frisyrer som var moderna då, kolla i fotoalbum på dina kvinnliga släktingar.
Citera
2017-11-28, 19:56
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Han heter Charlie Gustafason.
No shit.
Citera
2017-11-28, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
No shit.
Okej.
Citera
2017-11-28, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Lilla My? :-)
Du menar Karin Franz Körlof som spelar servitrisen Lilly.
ja precis. hon är rätt sensuell. Ögonbrynen gör att hon ser arg ut som "Lilla my", plus hårknuten....ha ha
Citera
2017-11-28, 21:56
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Nej, Gustafs advokat som kom med papperen. Varför låg Gustaf på dem i fyra år innan han avslöjade allt?
Jaha, den advokaten. Antar att Gustaf avsikt var att aldrig behöva använda det där pappret, men nu när Peter håller på att köra krogen åt helvete, enligt Gustaf, så behövs det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in