2017-11-15, 23:28
Medlem
Kryptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Liten kommentar. Är det sant att Q la in en (timechecked) bild i en tråd som visar en viss ögrupp i Asien som var exakt den ögruppen som AF1 flög över (med Trump) enligt schemat? Det skulle ju betyda att Q var ombord på AF1 eller iaf känner någon som var det.

Var finns denna bild? Vilken tråd? På vilket forum? Du kunde inte bemöda dig med att länka den?
Citera
2017-11-15, 23:59
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Men då måste man göra skillnad på judar och judar. Offra 12 minuter på detta YT-klipp. Är skillnad på sionistiska judar och ortodoxa judar.

https://www.youtube.com/watch?v=awCOSRg-gks

Edit: Glömde länken.
Tja det stämmer men jag skulle hävda att det finns flera typer av judar än så. Maffiajudarna lär vara bland de värsta, de som representeras av bankmaffian. De var troligen sådana som mördade Kennedy, om det nu var judar. Kennedy ville nämligen även avskaffa centralbanken Federal Reserve.
Citera
2017-11-16, 00:06
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Tja det stämmer men jag skulle hävda att det finns flera typer av judar än så. Maffiajudarna lär vara bland de värsta, de som representeras av bankmaffian. De var troligen sådana som mördade Kennedy, om det nu var judar. Kennedy ville nämligen även avskaffa centralbanken Federal Reserve.

Tittade du på klippet? Ja, de kan nämnas med olika namn, luciferianer, sionister, khasarer, frimurare, illuminater mfl. Men i grund och botten så är det inte de ortodoxa judarna som ligger bakom Hollywood, MSM och NWO.
Citera
2017-11-16, 00:13
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Tittade du på klippet? Ja, de kan nämnas med olika namn, luciferianer, sionister, khasarer, frimurare, illuminater mfl. Men i grund och botten så är det inte de ortodoxa judarna som ligger bakom Hollywood, MSM och NWO.
Det lär vara en blandning, det är inte bara den typ av judar som visades i klippet som anser sig vara troende och att diskutera vilken sekt av judar som har "den rätta tron" är ganska fruktlöst tycker jag.
Senast redigerad av PK-befriad 2017-11-16 kl. 00:16.
Citera
2017-11-16, 00:24
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Det lär vara en blandning, det är inte bara den typ av judar som visades i klippet som anser sig vara troende och att diskutera vilken sekt av judar som har "den rätta tron" är ganska fruktlöst tycker jag.

Om de också är emot sionismen så blir de väl på ett sätt allierade? Eller? Antingen är man emot judar generellt eller så är man emot sionistiska människor som jobbar tillsammans med islamistiska människor som båda är antivita.
Citera
2017-11-16, 00:31
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Om de också är emot sionismen så blir de väl på ett sätt allierade? Eller? Antingen är man emot judar generellt eller så är man emot sionistiska människor som jobbar tillsammans med islamistiska människor som båda är antivita.
Jag har inget större problem med judarnas religion som sådan, det är mest deras lögner jag har problem med. Jag respekterar dock judars nationalism och vissa vill ju kalla sådant sionism så det är inte något jag nödvändigtvis är emot, det beror på vad man lägger in i begreppet sionism. Det råder ingen konsensus om det så jag föredrar att inte använda begreppet sionism.
Senast redigerad av PK-befriad 2017-11-16 kl. 01:26.
Citera
2017-11-16, 00:42
Medlem
Arg-Vikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypto
Var finns denna bild? Vilken tråd? På vilket forum? Du kunde inte bemöda dig med att länka den?
Äääh. Det är bilder från google earth som är smått photoshoppade.
Finns en över seoul och en över öarna.
Såg en jämförelse med google earth när dem skulle bekräfta att det var Rätt ögrupp.
Men vinkel och allt är detsamma.Moln på samma ställe.

hur har ingen av dessa pantskallar reagerat på den saken. Därför att dom är helt bestämd att tro på skiten. Konspirations skallar går sällan övertyga annat än spåret dem är inne på. Då litar dem blint på resten.
Dessa bilder måste ju såklart varit legit eftersom dem kom från "Q" som bekräftade vad pantade konspirations nissar redan trodde eller ville tro.

Kolla länken snubben under mig skicka där finns jämförelsen på öarna långt ner.
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Den som satt ihop denna ska ha en eloge.

https://imgur.com/a/DTeK7#1EAucBz

Sanning eller ej, detta slår ju vilken Hollywood film som helst.

Ridley Scott & Michael Bay släng er i väggen.

Det ända jag tyckte va smått konstigt är att en nyhets sida la ut trumps tal innan live talet va slut.
Senast redigerad av Arg-Viking 2017-11-16 kl. 01:27.
Citera
2017-11-16, 00:44
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Jag har inget större problem med judarnas religion som sådan, det är mest deras lögner jag har problem med.

Precis.man kan dra alla över en kam, precis som med muslimerna men om de sionistiska judarna avslöjades av exempelvis Trump, gällande FED, Hollywood, MSM så skulle världen se helt annorlunda ut.
Citera
2017-11-16, 00:50
Medlem
santacls avatar

Citera
2017-11-16, 01:22
Medlem
Stormakts avatar
Citat:

Sjuk läsning. Det blir intressanta veckor framöver känns det som.

Tack för länken!
Citera
2017-11-16, 01:39
Medlem
Citat:
Rysk desinformationskampanj. Så du vill alltså ge rysk underrättelsetjäns en elloge?

De börjar öka på nu igen eftersom FBI utredningen om deras aktiviteter börjar hetta till ganska rejält.

Donald Trump jr har släppt en del av sin kommunikation med wikileaks i förebyggande syfte. Papadopulous samarbetar med FBI utredningen.

I syfte att förvilla så trycker nu ryssarna ut denna dynga om Q etc. Följer exakt samma mönster som deras tidigare vilseledningsoperationer.

Kolla på hur de reagerade när dossiern kom ut. Exact samma spel då som nu.

Nu när vi börjar få fler av dessa "produkter" så kan vi börja bygga upp kunskap om hur de agerar.

Tragiskt att folk så gärna vill vilseledas.
Senast redigerad av 2laatu 2017-11-16 kl. 01:42.
Citera
2017-11-16, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Mycket relevanta frågor. UBL var världens mest eftersökte man, (1) ändå bara dödades han och dumpades i havet nästan direkt efteråt. (2) Det finns helt enkelt inget rimligt argument för att göra på det sättet, om man nu inte tror att det var något lurt med det hela.
(1) Lite likt vad som hände med resterna av tvillingtornen. De samlades ihop och dumpades i Kina för att förstöras utan en ordentlig undersökning av dem trots att folk nämnde explosioner. (2) Till och med Saddam Husseins och Moammar Ghadaffis döda kroppar, eller i alla fall ansikten, visades upp för allmänheten trots att de inte ansågs vara lika stora "fiender till mänskligheten".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in