Citat:
Nej du såg rätt efter vad jag kunde se, det var Liselotts kompis Filippa som Dennis hade egen tid med när hon kommer och bryter in igen. Ska bli kul att se vad som sker efter det för jag tror ju Filippa kommer vända Liselott ryggen helt och sen borde Dennis märka ilskan hos alla 3 mot Liselott och ta bort henne.
Då såg jag rätt, det blir sannerligen en intressant onsdagskväll för att se vart det bär hän efter det. Jag är medveten om att det är en "tävling" men hade en "lagkamrat" till mig betett sig så för att försvåra mina vinstchanser hade denne inte varit min kamrat längre och detsamma tror jag nog Filippa kommer tycka om Liselott.
Citat:
Vill fortsätta försvara Jörgen lite här, att han vill provdansa tjejerna förstår jag inte vad som skull vara fel med, han har ju dans som största intresse, även Wille dansar ju med flera brudar och Erik drar till folkets park för att just dansa. Vad finns det egentligen för belägg att han låg med Diana, de hånglade på kvällen, precis som Wille gjorde med någon brud. Man såg även att de gick in i samma hus men är det någon som ens vet hur de bor? Jag tror ju inte alla bor i varsitt hus. Sedan såg man honom dra för gardinen i sitt sovrum, det är väl ganska normalt och man såg inte heller någon annan där även om det såklart kunde vara så. På morgonen efter framstår det som att Cattis kommer på dem när hon ska göra frukost men det finns INGET, absolut INGENTING som faktiskt visar detta. Det är bara klippt så man ska tolka det så.
Vad är det damerna inte kan genomskåda? Han säger ju själv att han vill ligga varje kväll så han är ju ärlig alla fall :-)
Enda jag egentligen tycker var svinigt gjort var när han skickade hem den första kvinnan och sa att han ville ha en tajt kropp. Kan förstå att man tycker andra kommentarer är osmakliga men en del kvinnor gillar ju uppenbarligen den gargongen också!
Anledningen till att jag kollar på bonde söker fru är ju just för att se sådana där personer, Adel-Jocke, Tråk-Fredrik och Känslo-Erik är ju inte speciellt spännande att följa.
Vad är det damerna inte kan genomskåda? Han säger ju själv att han vill ligga varje kväll så han är ju ärlig alla fall :-)
Enda jag egentligen tycker var svinigt gjort var när han skickade hem den första kvinnan och sa att han ville ha en tajt kropp. Kan förstå att man tycker andra kommentarer är osmakliga men en del kvinnor gillar ju uppenbarligen den gargongen också!
Anledningen till att jag kollar på bonde söker fru är ju just för att se sådana där personer, Adel-Jocke, Tråk-Fredrik och Känslo-Erik är ju inte speciellt spännande att följa.
"Provdansa" är ju, bortsett från att han gillar själva dansen, en metafor för att ligga i detta sammanhang.
Deltagarna bor inte i samma hus som bönderna utan det är uppdelat varvid det faktum att Diana gick in i hans rum tyder på att något mer skedde. Sedan var det ju en viss skillnad i "hångel" mellan Jörgen och Diana och Wille.
Sådana personer som Jörgen gör sig inte bra i BSF, vill man se sådana personer får man välja sexsåpor etc men i BSF skall det vara "finare" så att säga. Det är och har alltid varit programmets styrka.
. Varit än mer vulgär och gjort betydligt mer utmanande saker för att få Marcus.
.