Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Om du vill hävda att JFK var galen så är du definitivt det, galen. Inget snack.
Jag kör en "OK, även på detta. Du får kasta all skit på mig som är fysiskt möjligt. Jag bryr mig icke.
Citat:
Frågan var om du är fascist/rasist för att du likt karaktären i Stones JFK, har blivit knullad i röven så många gånger.
Även här får du kasta skit på mig, jag bryr mig icke. Jag har aldrig tagit något i röven. Det som passerar genom mitt anus är mitt eget bajs, och bara mitt. Jag har rätt till mitt eget bajs.
Citat:
Eller, är det något annat som driver med dig?
Min dator och min IP-adress är hackad. 100%. Det finns inte en chans att allt det som händer och hänt är en slump. Jag håller med, jag är skitjobbig för "systemet". (Hej NATO...) Vad jag dock är 100% är att jag är
ÄRLIG. Jag vill fram till sanningen och det hoppas jag kommer att stå på min gravsten när jag är död.
Citat:
Jodå, men knappast för att man är stolt för att fegt har mördat en av historiens mest lovande folkvalda statschefer.
John Fitzgerald Kennedy var inte bra för för sin fru, för sina barn eller för det vite människan. Han var inte bra någonstans. Han fick kulor i ryggen och i huvudet för att det var något fel på honom.
Citat:
Lite som att vara stolt för att man skitit i byxorna.
Alla har vi skitit i byxan/blöjan som barn.
Citat:
Menar du att du blir hotad för att du vet att Oswald inte mördade JFK?
Jisses ...
Ja! Så är det, jag lovar.
Citat:
Som sagt ...
Varför i hela friden ska jag det?
Därför att när min röst tystnar så dör sanningen.
Citat:
Ja, jag är ju den som tidigare i tråden lyft fram Prayer Man, så där är vi överens.
Det är också det enda vi är överens om.
Bra, kanon!
Så jag postar ännu en gång mitt lilla ihopklipp här nedan och säger följande.
LHO didn't do it!
https://imgur.com/a/AiLq1
1. Bilden är tagen sekunder efter skotten mot JFK. Lee Harvey Oswald kan alltså inte varit på våning sex.
2.
Vem står där i dörren? Det är Lee Harvey Oswald med sin långe kompis bredvid. Wesley Buell Frazier, som för pengar (som Judas) har förrått Lee Harvey Oswald (under intervjuer), som är död och inte kan svara för sig.
3. Under många år försökte desinformatörer göra samma person av Bill Lovelady och Lee Harvey Oswald. Den gubben går inte längre. Tack vare fakta som kommit fram via boken Prayer Man, som justerat tidsaxeln med några sekunder. Dessa sekunder är det viktigaste i mänsklighetens historia på 1900-talet (den ryske Tsaren kanske säger emot).
4. Bill Lovelady och Shelley har stått på trappan bara sekunder innan och sen går iväg riktning The Grassy Gnoll för att se vad som hänt. I årtionden trodde folk att Lee Harvey Oswald och Bill Lovelady var samma person. Detta är fel.
5. Om jag blir likviderad för att jag skriver det här så hoppas jag att någon kommer ihåg mig. Jag är en snäll person som vill att sanningen kommer fram. Vi måste börja med att säkerställa att Lee Harvey Oswald är oskyldig.