Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-13, 00:20
  #3145
Medlem
Vilka skräpburkar är bäst? Alltså om man inte pratar om Molotow/Montana/MTN osv. Och var går det att köpa?
Citera
2017-09-13, 18:26
  #3146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Vilka skräpburkar är bäst? Alltså om man inte pratar om Molotow/Montana/MTN osv. Och var går det att köpa?

dollarstore har crc burkar för 50kr som funkar om du inte vill betala överpris
Citera
2017-09-13, 18:50
  #3147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaldersHage6704
dollarstore har crc burkar för 50kr som funkar om du inte vill betala överpris

Yes har sett det! Dock blir det ju inte billigare än att köpa "riktiga" burkar...
Citera
2017-11-14, 05:41
  #3148
Medlem
graffdatshits avatar
Vart haffar man billigast cans online nu för tiden?
Google och de gamla svar i tråden ger inga tillräckligt givande svar!
Är tacksam för pm om ni har svar som lämpar sig bättre där!
Tack på förhand Mvh!
Citera
2017-11-14, 05:49
  #3149
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Vart haffar man billigast cans online nu för tiden?
Google och de gamla svar i tråden ger inga tillräckligt givande svar!
Är tacksam för pm om ni har svar som lämpar sig bättre där!
Tack på förhand Mvh!
https://www.skapamer.se/universal-sprayfarg-400-ml - tada!
Citera
2017-11-14, 05:53
  #3150
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
https://www.skapamer.se/universal-sprayfarg-400-ml - tada!

Snabba människor gillar snabba svar!

Tack skall du ha för det! Dessa burkar är helt ok som jag minns det! Vad tycker du om dom?

Är tacksam för fler svar ifrån fler hjälpsamma själar!
Citera
2017-11-14, 08:24
  #3151
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Snabba människor gillar snabba svar!

Tack skall du ha för det! Dessa burkar är helt ok som jag minns det! Vad tycker du om dom?

Är tacksam för fler svar ifrån fler hjälpsamma själar!
Speed! Just wouldn't believe it! Speed speed!
Speed! speed!

Nej, jag har aldrig rört dem burkarna. Mina burkar kostar inga pengar, alternativt så kostar dem böter!
Den sidan har ju märkesburkar för 33:-, relativt billigt är vad jag vill förmedla.

Edit: ratatatatatatattatatatatatata, så låter min machinegun.
__________________
Senast redigerad av psykoshippien 2017-11-14 kl. 08:37.
Citera
2017-11-14, 10:26
  #3152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Vilka skräpburkar är bäst? Alltså om man inte pratar om Molotow/Montana/MTN osv. Och var går det att köpa?

brukar haffa plasticote, tycker dom e sköna! du är ju låst till en cap men den duger!
Min lokala färgbutik tar 100 spänn för dom men hl sålde förut för 25kr.. det måste ju finnas ett mellanting tänker jag, om inte annat får du väl racka dom
Citera
2017-11-14, 16:26
  #3153
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
brukar haffa plasticote, tycker dom e sköna! du är ju låst till en cap men den duger!
Min lokala färgbutik tar 100 spänn för dom men hl sålde förut för 25kr.. det måste ju finnas ett mellanting tänker jag, om inte annat får du väl racka dom
15Kr såldes dem för hörru. Och dessutom så är rätta benämningen "hane i valvet" & inte "låst till en cap men den duger!", m.a.o. finns det caps, många, bra. Men inga han-caps funkar på han-valv.
Citera
2017-11-15, 09:03
  #3154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
15Kr såldes dem för hörru. Och dessutom så är rätta benämningen "hane i valvet" & inte "låst till en cap men den duger!", m.a.o. finns det caps, många, bra. Men inga han-caps funkar på han-valv.

Nä du 15kr kostade dom bara när lagret nästan var slut! Innan tog dom 25kr kannan!
Från början tänkte jag skriva skruvkork men du förstod ju ändå! Min vän lyckades faktiskt trycka på en ultrawide cap på en kanna, rann som fan men det blev ganska coolt ändå!
Citera
2017-11-15, 09:31
  #3155
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Vilka skräpburkar är bäst? Alltså om man inte pratar om Molotow/Montana/MTN osv. Och var går det att köpa?
Vet inte om de har det fortfarande men highlights brukar ta in riktigt kassa skräpburkar för runt 25-15kr styck. Brukar köpa hem några ibland. Annars kan jag tipsa om att köpa i storpack, blir oftast billigare i längden även fast man får hosta upp lite pengar. Mtn speed tycker jag är ganska bra och billiga. Annars kan du kolla om det finns något graff-event snart. Fick i somras tag på 12 cans loop för 300 vilket var dunderpris, hjälpte å andra sidan till på festivalen
Citera
2017-11-15, 10:22
  #3156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Vet inte om de har det fortfarande men highlights brukar ta in riktigt kassa skräpburkar för runt 25-15kr styck. Brukar köpa hem några ibland. Annars kan jag tipsa om att köpa i storpack, blir oftast billigare i längden även fast man får hosta upp lite pengar. Mtn speed tycker jag är ganska bra och billiga. Annars kan du kolla om det finns något graff-event snart. Fick i somras tag på 12 cans loop för 300 vilket var dunderpris, hjälpte å andra sidan till på festivalen

Dom har slut nu och om personalen i butiken talar sanning dröjer det innan dom tar in fler! Streetcorner är billigare än hl, loop är sköna kannor. kostar typ 1400 för ett 40pack
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback