Citat:
Ursprungligen postat av
57Emma
Tack alla som satt ord på vad vi tycker om Makabers inlägg så bra och sant skrivet.
Trist att en person med problem och/eller en vidrig inställning skall fördärva en hel tråd.
Mrs Makaber, ja vi diskuterar möjliga scenario och vi spekulerar, det är en sak. Men att målande beskriva hur ev. kvarlevor ser ut nu är höjden av respektlöshet och oerhört vidrigt. Vart vill du komma med dina sjuka inlägg? Tror du P hittas bara för att du beskriver skelett?
Du har uppenbarligen problem eller är sjuk och behöver hjälp. Starta en egen tråd så kanske någon kan hjälpa dig
Nästan lite lyteskomik denna dubbelmoral. Jag är väl den som jämfört med överlägset flest försvinnanden i denna tråd. Även den som vågar ta ställning om vad som är mest sannolikt.
Att beskriva ingående detaljer, rosa skor på ett skelett? Är det detaljer?? Oj oj oj vad lättkränkt och känslig man får vara då. Men mot de levande får man vara tydligen hur sjuk som helst. Klassisk dubbelmoral och en aning lyteskomik över detta. Kanske därför vissa blir så oerhört engagerade i denna meningslösa syssla att diskutera nonsens detaljer i Patriks försvinnande. Däremot att vara social i den verkliga världen finns det enorma brister.
Nej jag förblir alltjämnt den mest realistiske skribenten i fakta och situation.
Förresten risken att Patrik hittas i ett vattendrag utan rosa skor är väl rätt given. Det däremot är en riktig makaber historia 😰
Vad är så jobbigt detta är ett försvinnande och hur ett fynd ser ut är också fakta. Samma som att några fynd jag skrivit om är skelettet utspritt över hundratals kvadratkilometer.
För övrigt detta är Flashback inte HP sekten där alla skriver emojis till varandra. Varsågod och jämför med tråden om Kim Wall där diskuterar man för fullt vilken typ av såg Madsen använde.
Därför kastar jag tillbaka dina påståenden att detta är vidrigt, respektlöst och att jag skulle ha någon slags psykisk sjukdom. Att vara gnällkärring och syssla med näthat är väl något synnerligt olämpligt.
Jag tänker inte förändra någonting utan fortsätta diskutera Patriks bortgång i relation till vad som skett historiskt. Klart att det är jobbigt för den lättkränkte att läsa eftersom en person som tagit självmord och ruttnat bort i skogen. Mycket i en diskussion om det är makabert.
Välkommen till verkligheten, den alternativa finns tyvärr inte!