2018-05-21, 10:30
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumhetsmuseet
Detta är källan:

Det är inte en så kallad primärkälla, men det är en källa.

Nej det är ingen källa. Vem som helst kan skriva en text och avsluta med ”Admin”.
Citera
2018-05-21, 10:42
Medlem
Dumhetsmuseets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Nej det är ingen källa. Vem som helst kan skriva en text och avsluta med ”Admin”.

Det beror ju på vad det stod i Facebooktråden. Ett riktigt namn på Admin kanske? Då är det inte "vem som helst" som skrivit det. Du kan använda uppgifterna och försöka gå bakåt. Uppgifterna är alltså inte värdelösa.
Citera
2018-05-21, 14:06
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumhetsmuseet
Det beror ju på vad det stod i Facebooktråden. Ett riktigt namn på Admin kanske? Då är det inte "vem som helst" som skrivit det. Du kan använda uppgifterna och försöka gå bakåt. Uppgifterna är alltså inte värdelösa.

Klargörande:
Det är endast det, som står efter mitt kolon, som skrivits av en "admin," i dåvarande "sekten!"
Det skrevs för "en halv evighet sedan!"
Därefter har ni ältat den förb....ade biljetten och undrat om den inte kunnat ändras.
Hade "P" varit förslagen och velat hem lika mycket, som en del påstår hade han ordnat en ny biljett!
Jag är trött på, att så många ser honom, som en tioåring i stället för en 22-åring!
Kom nu inte dragandes med:" Jamen Du vet väl hur artister är och, att esteter lever i sin egen slutna värld!"
Citera
2018-05-21, 14:23
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Klargörande:
Det är endast det, som står efter mitt kolon, som skrivits av en "admin," i dåvarande "sekten!"
Det skrevs för "en halv evighet sedan!"
Därefter har ni ältat den förb....ade biljetten och undrat om den inte kunnat ändras.
Hade "P" varit förslagen och velat hem lika mycket, som en del påstår hade han ordnat en ny biljett!
Jag är trött på, att så många ser honom, som en tioåring i stället för en 22-åring!
Kom nu inte dragandes med:" Jamen Du vet väl hur artister är och, att esteter lever i sin egen slutna värld!"

Förmodligen inte så lätt att bara lösa ny biljett om man inte har så mycket pengar.

Du är helt oförmögen att förstå psykisk ohälsa märker jag! Tänk om alla hade det logiska tänket oavsett hur man mådde!

Det finns massor med sidor på nätet. Läs på lite. Där hittar du även info om psykoser.
Citera
2018-05-21, 14:48
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Förmodligen inte så lätt att bara lösa ny biljett om man inte har så mycket pengar.

Du är helt oförmögen att förstå psykisk ohälsa märker jag! Tänk om alla hade det logiska tänket oavsett hur man mådde!

Det finns massor med sidor på nätet. Läs på lite. Där hittar du även info om psykoser.

Där har Du fel igen!
Jag förstår psykisk ohälsa!
Jag förstår INTE detta ältande!
DET klargjorde jag i mitt föregående inlägg!
Citera
2018-05-21, 14:57
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Där har Du fel igen!
Jag förstår psykisk ohälsa!
Jag förstår INTE detta ältande!
DET klargjorde jag i mitt föregående inlägg!

Tycker att du bevisar det ganska tydligt hur lite info du har.
Citera
2018-05-21, 17:46
Medlem
Citat:

Jag fick reda på att man KAN ta en biljett på KRITA på tåget.... ,men som sagt det hade jag inte en aning om förrän nu ,när jag typ ringde och frågade , så hur i hela fridens dar skulle Patrik ha kunnat orka ta reda på det i sin utsatta situation...
Kanske en stabil lite översittarman lyckas be om det ,i sin medvetna ego-känsla ,...jag skulle aldrig våga be om en biljett på krita ,nope ... , typ på faktura , kallas det väl ,eller ?
Senast redigerad av evaveva 2018-05-21 kl. 17:48.
Citera
2018-05-22, 09:56
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Sen kan jag tycka att det är fel som NinaBe skrev att det ska klankas ner på folk som faktiskt vill hjälpa till. Om man nu anser att man har tiden, lusten och möjligheterna att försöka hjälpa medmänniskor så ser jag inget negativt i det och jag respekterar och dömer inte personer som gör det motsatta.

Jag skulle själv inte vilja stå helt ensam om jag var i samma sits.

Idag är det 1 år sen Patrik försvann
Citera
2018-05-22, 14:45
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Sen kan jag tycka att det är fel som NinaBe skrev att det ska klankas ner på folk som faktiskt vill hjälpa till. Om man nu anser att man har tiden, lusten och möjligheterna att försöka hjälpa medmänniskor så ser jag inget negativt i det och jag respekterar och dömer inte personer som gör det motsatta.

Jag skulle själv inte vilja stå helt ensam om jag var i samma sits.

Idag är det 1 år sen Patrik försvann

Nu är det nästan på minuten 1 år sedan Patrik gick av tåget i Hallsberg

Mina tankar går till Patriks familj!

Det måste vara mycket smärtsamt för dom att tänka på detta ögonblick.
Som en repris på en film. En film man önskar att man kunde backa och göra om slutet på......
Citera
2018-05-22, 20:04
Medlem
57Emmas avatar
Då samlas vi här mina fb-vänner.

Ett helt år har gått och vi vet fortfarande lika lite som vi gjorde förra året. Så oerhört tragiskt att P inte hittats. Tänker ibland på P och hans familj hur hemskt det måste vara.
Försöker tänka olika scenario men det känns som vi diskuterat precis allt. Vad som är genomsökt vet jag inte men det som finns kvar är väl olika vattendrag.
Citera
2018-05-22, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nu är det nästan på minuten 1 år sedan Patrik gick av tåget i Hallsberg

Mina tankar går till Patriks familj!

Det måste vara mycket smärtsamt för dom att tänka på detta ögonblick.
Som en repris på en film. En film man önskar att man kunde backa och göra om slutet på......

Ja, idag har tankarna gått extra mycket till familjen. Måste vara mer än fruktansvärt att inte veta var Patrik är.
Citera
2018-05-22, 20:34
Medlem
Livingmyownlifes avatar
❤️❤️ Mina tankar går till er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in