Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Men om vi nyktrar till då. Det VAR inte konstigt att torson flöt iland. Den hade tillförts alldeles för lite vikt för att kunna hållas nere när förruttningsgaserna började svälla ut den. Och att polisen hittade det andra berodde ju på att de la ner så oerhörda resurser på att finkamma havsbottnen. Något som förmodligen aldrig gjorts tidigare, i den omfattningen. Vilket i sin tur beror på det oerhörda mediaintresset, och på att det är politiskt korrekt att använda alla tillgängliga medel för att sätta dit en vit, nordisk, medelålders, heterosexuell, hyfsat framgångsrik och känd man. Behövdes inga övernaturliga krafter här - bara de vanliga natur- och sociologilagarna.
Det är tydligen viktigt för dig "vit,nordisk,
heterosexuell". Vad vet du om att PM är helt heterosexuell?
PM är själv väldigt öppen med att han experimenterar med sex. På högskolan var det två transor som han umgicks med som tog med honom ut på Köpenhamns sexklubbar och det var först då som PM blev intresserad av sin sexualitet,om vi nu ska tro honom. Säkert har PM testat allt, både kvinnor och män.
Han kan ha haft bisexuella förhållanden. Hur kan någon vara så inbilsk som dig? Du inbillar dig att PM är din idealman och det låter som att du inbillar dig att ni har telefonkontakt varje dag. Du berättar för oss att "PM VET att det var nära den här gången. PM VET att han inte får göra om det. Och jag är därför helt säker på att Nautilus kommer att bli den säkraste platsen i universum hädanefter". Jag tror inte att du och PM har ett skit gemensamt. Jag tror faktiskt att han skulle känna avsmak för dina värderingar och vidriga vokabulär. Även om han är en sexual sadist vilket han nog har väldigt svårt att ens erkänna för sig själv.