2017-11-09, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowryn
Det var extratjänsten som kostade 1000 kr sen massagen 400 kr så sammanlagt betalade jag 1400 kr.

Stort grattis !!! Jag är så gladnflr din skull. Du är säkert den enda som har fått köra utan kådis bland hennes alla typ 30-50 kunder. Du är så lycklig lottad. Grattis och lycka till.
Citera
2017-11-10, 12:53
Medlem
Tjo, någon fler som fått sms ifrån en massös i Sthlm som behövde 500:- lite snabbt via swish?
Citera
2017-11-10, 17:21
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Tjo, någon fler som fått sms ifrån en massös i Sthlm som behövde 500:- lite snabbt via swish?
Haha, hade hon tänkt sig att betala tillbaka med Swish ”i morgon” eller i natura eller trodde hon att du skulle skänka pengarna till henne rakt av?

Förstås nyfiken på vad ni har för historik, det är någon du är stammis hos eller?
Citera
2017-11-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Dagens garv:
– Jag får ont i magen när jag ser neonskyltarna lysa och tänker på att något sådant pågår nedanför mig när jag sitter och läser läxor med mina barn, säger en kvinna som bor i fastigheten.

Så det faktum att henns ungar säkert porrsurfar för glatta livet är inget problem? Eller har hon satt lås på datorn?
Citera
2017-11-11, 07:06
Medlem
Salonger som inte är representerade i TMG
Bra eller anus vad har ni för erfarenheter?
Funderar på varför salonger väljer att ansluta sig?
Citera
2017-11-11, 09:02
Medlem
s-täljes avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/jVAjo/bilderna-inifran-thaibordellen--har-saldes-sex-for-en-femhundring
någon som känner igen stället på bilder?
nu kanske man ska ta det lungt med ....hehe
Citera
2017-11-11, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult

Finns en del bra salonger som inte är anslutna till TMG.

Salonger som ansluter sig ser TMG som en annonsplats.
Citera
2017-11-11, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totte1983
ja hur det går till i själva massagesalongen vet jag.. undrade mest om man kan utläsa något ur TMG: kommentarsfält?

massören verkade sakna kunskaper, skyfflade olja, 40 minuters massage för betald timma etc skulle jag kanske se om någon form av hint.

Som kund behöver du inte göra något speciellt, du behöver inte vifta med pengar, du behöver inte ta av dig kalsongerna, du behöver inte jucka mot madrassen, du behöver inte stöna etc
Citera
2017-11-12, 00:25
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult

Har då och då hänt att salonger haft speciell betalannons som de sedan inte betalt för och blir därför "portade" tills fakturan är betald. Detta är en av anledningarna till att en salong försvinner från TMG.

Har vid ett fåtal tillfällen besökt salonger som ej varit med i TMG.
Ingen skillnad i kvalitet eller utbud jämfört med normal salong som finns med i TMG.
Citera
2017-11-12, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Har då och då hänt att salonger haft speciell betalannons som de sedan inte betalt för och blir därför "portade" tills fakturan är betald. Detta är en av anledningarna till att en salong försvinner från TMG.

Har vid ett fåtal tillfällen besökt salonger som ej varit med i TMG.
Ingen skillnad i kvalitet eller utbud jämfört med normal salong som finns med i TMG.

Finns även salonger som plockat bort sin annons på grund av en del missnöjda besökare. Vet åtminstone en salong i min hemstad som gjort så.
Citera
2017-11-12, 10:55
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/jVAjo/bilderna-inifran-thaibordellen--har-saldes-sex-for-en-femhundring
någon som känner igen stället på bilder?
nu kanske man ska ta det lungt med ....hehe

Den där salongen är ju stängd, varför oroar du dig för den?
Är ju bilder som tidningarna lagt ut på den salong som ägarinnan åkte fast för koppleri bla.
Citera
2017-11-12, 11:27
Medlem
Hej, finns det någon här på forumet som har råkat ut för en razzia eller har blivit förhörd eller liknande från ordningsmakten? Och finns det någon som åkt dit för köp av sexuella tjänster?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in