Citat:
Vid tidpunkten som du skrev hade USA inte erkänt ansvar.Man svarar inte en fråga med en fråga? - vilken konstig mening att lägga in där. Det är fritt för alla att skriva och svara hur dom vill, varför hakar du upp dig på det?
Jag läste den nyheten på flera olika medier och USA erkände själva att dom gjorde det, så då kan man betrakta det som fakta.
Du skriver: Kan vi säga att du blev lite småarg över det faktumet, varför du anser det vara ett krigsbrott? Jag tänker inte sjunka till den nivå av barnslighet förstår du. Jag förstår inte riktigt vad du försöker få fram? Menar du varför jag anser att det är krigsbrott?
Jag läser inte AP, så har inte läst sådana nyheter om övergrepp. Men jag har skrivit det tidigare att övergrepp sker från alla håll o kanter. Och precis som övergrepp från amerikanska håll inte är beordrade från presidenten så är inte syriska övergrepp beordrade från Assad.
Jag läste den nyheten på flera olika medier och USA erkände själva att dom gjorde det, så då kan man betrakta det som fakta.
Du skriver: Kan vi säga att du blev lite småarg över det faktumet, varför du anser det vara ett krigsbrott? Jag tänker inte sjunka till den nivå av barnslighet förstår du. Jag förstår inte riktigt vad du försöker få fram? Menar du varför jag anser att det är krigsbrott?
Jag läser inte AP, så har inte läst sådana nyheter om övergrepp. Men jag har skrivit det tidigare att övergrepp sker från alla håll o kanter. Och precis som övergrepp från amerikanska håll inte är beordrade från presidenten så är inte syriska övergrepp beordrade från Assad.
Citat:
Det verkar du helt enkelt "utgick" från att det var fakta utan att du egentligen hade några belägg för det. På samma gång verkar du sugen på att kritisera andra för samma misstag som du begår. Det är definitionen av dubbelmoral ska du veta.
Ryan Dillon som är presstalesman för den amerikanska flygräden säger att de kommer att undersöka anklagelserna. Om vi är ansvariga för några civila personers död kommer vi att ta på oss det, säger han till Reuters.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/EVb7l/57-doda-i-amerikansk-attack-mot-is-fangelse
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/EVb7l/57-doda-i-amerikansk-attack-mot-is-fangelse
Det verkar som du undviker frågan till varje pris. Istället för att ifrågasätta min fråga kan du väl besvara den? Jag är nyfiken i hur du avgör fakta. Du får dig själv att framstå som expert på det, så det är väl inte så konstigt att jag frågar efter det?