2017-11-10, 14:48
Medlem
Korders avatar
Edward Blom or riot, säger jag varje år. Lär få fortsätta säga det varje år också...
Citera
2017-11-10, 14:49
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
vorde det för morbit att ha LGW som julvärd?

Varför? Då kan passa på att säga ett par saker om de tidigare värdarnas sexbrott; Brome och Kroner har ju visat sig vara lika julmysiga som Reefat El Sayed.
Citera
2017-11-10, 15:15
Medlem
Det blev paret Mandelmanns. Vet inget om dem, men är tydligen populära i folkhemmet.
Citera
2017-11-10, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Det blev paret Mandelmanns. Vet inget om dem, men är tydligen populära i folkhemmet.

Det är på TV4. Antar att den här tråden handlar om SVT's julvärd.
Citera
2017-11-10, 15:21
Medlem
Svampspors avatar
Citat:

På TV4 ja, men diskussionen gäller väl SVT? Jag tror på Kodjo Akolor, Kakan eller något annat politiskt korrekt alternativ.
Citera
2017-11-10, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Det är på TV4. Antar att den här tråden handlar om SVT's julvärd.
Sorry, miss av mig.
Citera
2017-11-10, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Fatemeh Khavari? Botten nåddes ju redan när Gina Dirawi tvingade sej tilll värdskapet.
Sätter också en slant på Fatemeh som julvärd, omgiven av afghanska sittstrejkande tomteskäggbarn utrustade med stoooora smällande tomtebloss! Vip-gäst blir nog Reinfeldt som bränner ned julgranen medans afghantomtarna skriker hoppsan!
Citera
2017-11-10, 15:41
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clostarwano
Sätter också en slant på Fatemeh som julvärd, omgiven av afghanska sittstrejkande tomteskäggbarn utrustade med stoooora smällande tomtebloss! Vip-gäst blir nog Reinfeldt som bränner ned julgranen medans skriker hoppsan!

Fy fan. Jag tror du delvis är inne på rätt spår; det kan mycket väl bli självaste Stridshingsten, Reinfeldt själv som blir julvärd! På fullt allvar. Mannen som gav bort Sverige kan bli den som stjäl julen! 😭
Citera
2017-11-10, 15:49
Bannlyst
GW lär det inte bli. Han har sagt i en intervju att han tidigare blivit tillfrågad flera gånger, men alltid tackat nej. Han firar med familjen.

Tror på Henrik Kruusval.
Citera
2017-11-10, 15:52
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampspor
...Jag tror på Kodjo Akolor...

Det skulle inte förvåna mig om SvT lät det äcklet sitta framför alla svenska barn och deras familjer. Om någon borde hängas ut i #meetoo-kampanjen, så är det supersnusket Kodjo Akolor. Hoppas verkligen inte det blir han.
Citera
2017-11-10, 16:08
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:

Perfekt! Från Södermalm till eko-gård på Österlen. Ur-Hippsters som gör allt själva i princip. Låter som det kommer att passa publiken.

Mvh
Citera
2017-11-10, 16:14
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Tror på Henrik Kruusval.
Hade varit riktigt trevligt. Han är skön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in