Citat:
Ursprungligen postat av
Clidjur
En korrekt iaktagelse, men alla med någon som helst insyn i Skojardemokraterna torde fatta att det stinker en stor råtta när expo-Frick kommer med ett "avslöjande". Jag hörde dessutom ett litet rykte att Pavel fick åka till Na Rossija om han tog med sig Frick, för dokumentationen.
Jag anser att det här är en fråga som inte bör släppas, för det är det mest oförklarliga av allt. Hur fan kommer det sig att Gamov tog med sig Frick? "Han ringde upp och sa åt mig att hänga med till Ryssland", skrev Frick. Verkligen?
Hur bra känner Frick och Gamov varandra? Fricks påstående att Gamov ringde upp bara så där och bad honom haka på skulle ju tyda på att de är bästa polare, typ. Storyn han sedan presenterar är extremt elak och tyder på motsatsen. Det är nåt som inte stämmer här, och alla som har information om relationen mellan Gamov och Frick eller förutsättningarna inför resan är mer än välkomna i tråden.
Stabskapten: Det finns ingenting som heter
för konspirationsteoretisk. Konspirationer präglar hela samhället och finns överallt hela tiden. Din grad av intelligens korrelerar direkt med din förmåga att se dem. "Öh *brööl* *dregel* ni korkade konspirationsteoretiker" är bara ett jobbigare sätt att säga: "Jag är dum i huvudet." Människor som hatar konspirationsteoretiker är en utav två: Konspiratörer som inte vill bli avslöjade eller 70 IQ-drägg.