2017-11-08, 12:25
Medlem
MeanMEs avatar
Vem är denna tomte?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/s...on-var-livradd

Det låter ju inte bra detta.
Citat:
Chang Frick, som har ett förflutet i SD, var med under större delen av resan och ska själv publicera ett långt reportage i Nyheter Idag. Flera uppgiftslämnare har berättat om att Gamov ”uppfört sig mycket illa under resan”. Bland annat ska han ha krävt att värdorganisationen skulle bekosta hans vidlyftiga spritnotor i Moskva.

Han ska också ha betett sig illa mot en partikamrat som följde med på resan och som är anställd av SD.
– Jag har lämnat en redogörelse till partiet. Det är allt jag har att säga, berättar kvinnan för Aftonbladet.
Enligt uppgifter till Aftonbladet ska Gamov ha skrikit på kvinnan och använt kränkande tillmälen bland annat.
– Vid ett tillfälle bankade han på hennes dörr mitt i natten så att hotellvakterna fick ta honom därifrån. Hon ringde mig och grät. Hon var helt livrädd, säger Chang Frick.

Vad är det för kille och varför låter SD honom hållas?
Det är ju uppenbarligen inte första gången han är "kontroversiell".
Någon som kan förklara?
Citera
2017-11-08, 12:26
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Ny SD-topp utreds för kränkningar: ”Hon var livrädd”

Citat:
SD-toppen Pavel Gamov lät sig bjudas på en resa till Ryssland av en av Putins nära förtrogna.
Nu anklagas han av en partikamrat för att upprepade gånger ha kränkt henne under Moskvavistelsen.
– Vi utreder anklagelserna, säger Henrik Vinge, Sverigedemokraternas presschef.

Citat:
Partikamraten var livrädd
Han ska också ha betett sig illa mot en partikamrat som följde med på resan och som är anställd av SD.
– Jag har lämnat en redogörelse till partiet. Det är allt jag har att säga, berättar kvinnan för Aftonbladet.
Enligt uppgifter till Aftonbladet ska Gamov ha skrikit på kvinnan och använt kränkande tillmälen bland annat.
– Vid ett tillfälle bankade han på hennes dörr mitt i natten så att hotellvakterna fick ta honom därifrån. Hon ringde mig och grät. Hon var helt livrädd, säger Chang Frick.

Vad har vi att säga om det här då?
Citera
2017-11-08, 12:38
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze

Vad har vi att säga om det här då?

Så tråkigt och tröttsamt med stollepellar som skapar negativ publicitet och förstör för SD.

Vem har släppt in honom i riksdagen?
Citera
2017-11-08, 12:40
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Så tråkigt och tröttsamt med stollepellar som skapar negativ publicitet och förstör för SD.

Vem har släppt in honom i riksdagen?

Ytterst är det ju väljarna.
Citera
2017-11-08, 12:42
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Enligt en källa till mig så var han misstänkt för trakasserier mot en tjej redan innan valet 2010. Detta slutade bara med ett polisförhör och anmälan lades ner. Kanske något för journalisterna att gräva i.
Citera
2017-11-08, 12:52
Medlem
P.G spydde väl ner ett helt hotellrum 2008-2009? Detta efter ett partimöte med avslutande middag. Partiet fick betala saneringen och tapetbytet.
Citera
2017-11-08, 12:54
Medlem
Han har aldrig känts riktigt stabil, men var är kränkningen? Att han bankade på en dörr?

Hela mitt vuxna liv har jag varit på firmafester och utekvällar där det händer grejer. Nån blir full och tuppar av. En annan drar igång ett svartsjukedrama. En tredje är närgången och det slutar med att de gifter sig en vacker dag. En fjärde har dåligt ölsinne och börjar gapa och skrika. Det springs mellan hotellrum, det sups, skrattas, knullas och kräks.

Jag har alltid trott att det här är vardagsmat för typ hela västvärlden sedan civilisationens barndom, men senaste veckorna har jag lärt mig att jag måste ha levt i en väldigt unik bubbla. I verkligheten utanför bubblan är det tydligen är så häpnadsväckande och bisarrt att människor beter sig som människor att det blir föremål för internutredningar, sparken och offentlig kölhalning.

Mitt förslag är att alla som inte kan garantera att de inte kommer att nudda någon, höja rösten eller på annat sätt bete sig opassande förses med munkorg och handklovar, så man vet vilka man ska akta sig för. Det blir mer civiliserat så.
Citera
2017-11-08, 12:59
Moderator
Strix m/94s avatar
Likartade trådar sammanfogade.

Strix/Mod
Citera
2017-11-08, 13:10
Bannlyst
Sjukaste är att han enligt fb verkar ha en dotter på 6 år. Vet även fler kvinnor han har trakasserat. Inte nödvändigtvis i kombination med alkohol. Vilket är oerhört skrämmande. Han är så skev, sätter partiet i hemska sitsar och har iq fiskmås. Kan inte skriva allt här men kontakta via PM om du vill ha mer info
Citera
2017-11-08, 13:12
Medlem
baggebo1s avatar
Vilken är Chang Fricks roll i resan? Varför var han med? Vem är kvinnan?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Han har aldrig känts riktigt stabil, men var är kränkningen? Att han bankade på en dörr?

Hela mitt vuxna liv har jag varit på firmafester och utekvällar där det händer grejer. Nån blir full och tuppar av. En annan drar igång ett svartsjukedrama. En tredje är närgången och det slutar med att de gifter sig en vacker dag. En fjärde har dåligt ölsinne och börjar gapa och skrika. Det springs mellan hotellrum, det sups, skrattas, knullas och kräks.

Jag har alltid trott att det här är vardagsmat för typ hela västvärlden sedan civilisationens barndom, men senaste veckorna har jag lärt mig att jag måste ha levt i en väldigt unik bubbla. I verkligheten utanför bubblan är det tydligen är så häpnadsväckande och bisarrt att människor beter sig som människor att det blir föremål för internutredningar, sparken och offentlig kölhalning.

Mitt förslag är att alla som inte kan garantera att de inte kommer att nudda någon, höja rösten eller på annat sätt bete sig opassande förses med munkorg och handklovar, så man vet vilka man ska akta sig för. Det blir mer civiliserat så.

Men han kan ju ha yttrat hotelser när han banka på dörren? Han är helt sjuk i huvudet
Citera
Medlem
rostigamazons avatar
Märkligt att vissa tidningar är väldigt ivriga att hänga ut andra, men sen när det gäller såna som blir uthängda som arbetar på tidningen, då får vet inte ens veta vilka dom är, fast dom blir åtalade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in