Citat:
Ja, märkliga saker har verkligen skett och märkliga saker kommer att ske. Rent hypotetiskt (utan att peka ut honom för han kan ju vara helt oskyldig), så skulle jag kunna tänka mig att om man mördat och suttit anhållen kan man vara väldigt stressad och känslig för kommentarer. Det behövs inte så mycket för att en sådan person (med dålig självkontroll?) ska bli triggad - i synnerhet om det skulle vara alkohol inblandat.
Kan vara som du säger men det låter ju helt otroligt men som sagt märkligare saker har nog hänt, det är bara det att jag inte kan komma på något, har väl för dålig fantasi helt enkelt.
Men det är ju klart att han måste ha ett djävla stresspåslag och kanske inte kan hantera sig själv under stress.
Citat:
Ja gissar att har man mördat en så är det inte lika jobbigt nästa gång, när spärren släppt så att säga.
Men allvarligt låter ju nästan för otroligt för att vara sant?! Låter verkligen som Midsomer om det skulle visa sig stämma.
Får hoppas att bevisen är lättare att hitta i Åre än i U-hamn. Går det att binda honom till det och han erkänner kommer säkert det andra erkännandet av bara farten, typ Anders Eklund
Men allvarligt låter ju nästan för otroligt för att vara sant?! Låter verkligen som Midsomer om det skulle visa sig stämma.
Får hoppas att bevisen är lättare att hitta i Åre än i U-hamn. Går det att binda honom till det och han erkänner kommer säkert det andra erkännandet av bara farten, typ Anders Eklund
Vi får se, namnet på den misstänkte i Åre borde ju komma ut snart, då får vi så att säga ett facit.
Kanske det är lättare när man väl har gått över gränsen och tagit ihjäl någon men i så fall undrar jag ju om LH verkligen är den första.