2017-11-08, 21:48
Medlem
lindblomsgröns avatar
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=511312739200408&set=a.1601788243138 03.1073741827.100009650601488&type=3
Rudi G känner sig kär med Frida P på Broken
Citera
2017-11-08, 23:02
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=511312739200408&set=a.1601788243138 03.1073741827.100009650601488&type=3
Rudi G känner sig kär med Frida P på Broken

Han kanske hade en ”romans” med Liselotte?
Citera
2017-11-08, 23:15
Medlem
Tysken ska ha sett i Åre tydligen. En kvinna är mördad i Åre nyligen också går även rykten om att han är gripen.
Senast redigerad av falukorv81 2017-11-08 kl. 23:23. Anledning: fel skrivet
Citera
2017-11-08, 23:23
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falukorv81
Tysken ska ha sett i Åre tydligen. En kvinna är mördad i Åre nyligen också går även rykten om att han är gripen.

http://www.op.se/jamtland/man-anhallen-misstankt-for-mord-pa-30-arig-kvinna-advokaten-min-klient-nekar-till-anklagelserna

Han har bevisligen bott i Åre och är dessutom vän med den mördade kvinnan, så det är ju inte tagit direkt ur luften även om det kanske inte stämmer att det är han man anhållit.
Citera
2017-11-09, 00:22
Medlem
why123s avatar
Varför blev R*di överhuvudtaget misstänkt för mordet på LH? Det verkar finnas folk här på flashen som känner honom eller hans umgängeskrets, är det någon som har hör orsaken?
Citera
2017-11-09, 00:33
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c00kies
Hmmm... en källa till mig påstår att händelsen i Åre troligen är självmord och just nu rubriceras som det (kanske bara under vidare undersökning gjorts?) men att polisen har en man anhållen misstänkt för mord.

Självmord? Hur ofta gör polisen misstaget att rubricera ett självmord som mord? Känns inte troligt eller...?
Citera
2017-11-09, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Självmord? Hur ofta gör polisen misstaget att rubricera ett självmord som mord? Känns inte troligt eller...?

Självmord var bara ett rykte jag hörde från olika håll och kanter men inget som jag själv tror på!
Citera
2017-11-09, 08:37
Medlem
BlurryFace69s avatar
Hur kom det sig att han blev anhållen och misstänkt för mordet på LH egentligen?
Vad hade de för koppling?

Kan ha missat det , om det stått här.

(opps såg samma fråga skrivits innan precis)
Citera
2017-11-09, 09:03
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Ja, då är vi verkligen i den brittiska landsbygden i Morden i Midsomer. Vi får hoppas det bara är rykten och tillfälligheter. Men märkligare saker har skett...

Eller hur?

Men å andra sidan, vem fan kunde ha trott att Johanna Möller var kapabel till allt hon nu anklagas för, där ligger ju till och med Morden i Midsomer i lä.

Verkligheten överträffar dikten men visst fan är det lite kusligt om nu ryktet stämmer, men vad fan har i så fall tagit åt honom, vem åker och mördar en ny när man precis har blivit släppt för ett annat mord?
Citera
2017-11-09, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Hur kom det sig att han blev anhållen och misstänkt för mordet på LH egentligen?
Vad hade de för koppling?

Kan ha missat det , om det stått här.

(opps såg samma fråga skrivits innan precis)

Han har befunnit sig i området under tiden då man tror mordet begåtts. (Uppkopplad mot mobilmast).
Sen hade han sårskador. Rätta mig någon om jag har fel.
Citera
2017-11-09, 09:11
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Eller hur?

Men å andra sidan, vem fan kunde ha trott att Johanna Möller var kapabel till allt hon nu anklagas för, där ligger ju till och med Morden i Midsomer i lä.

Verkligheten överträffar dikten men visst fan är det lite kusligt om nu ryktet stämmer, men vad fan har i så fall tagit åt honom, vem åker och mördar en ny när man precis har blivit släppt för ett annat mord?

Ja, märkliga saker har verkligen skett och märkliga saker kommer att ske. Rent hypotetiskt (utan att peka ut honom för han kan ju vara helt oskyldig), så skulle jag kunna tänka mig att om man mördat och suttit anhållen kan man vara väldigt stressad och känslig för kommentarer. Det behövs inte så mycket för att en sådan person (med dålig självkontroll?) ska bli triggad - i synnerhet om det skulle vara alkohol inblandat.
Citera
2017-11-09, 09:17
Medlem
Ja gissar att har man mördat en så är det inte lika jobbigt nästa gång, när spärren släppt så att säga.

Men allvarligt låter ju nästan för otroligt för att vara sant?! Låter verkligen som Midsomer om det skulle visa sig stämma.

Får hoppas att bevisen är lättare att hitta i Åre än i U-hamn. Går det att binda honom till det och han erkänner kommer säkert det andra erkännandet av bara farten, typ Anders Eklund

Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Eller hur?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in