Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-08, 23:35
  #13
Medlem
zrtxs avatar
Försöker ta mig ut för en cigg då och då för lite frisk luft och så jag rör på mig så jag inte bara ligger och halvnoddar i sänge =)
Citera
2017-11-08, 23:36
  #14
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Så istället för amfetamin vad rekommenderar du?
Sjukhus
Citera
2017-11-08, 23:37
  #15
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Särskilt skarp är jag inte, det har du rätt i. Kan ha svårt att kontrollera mina impulser när något känns rätt bara, svårt att förklara.
Så istället för amfetamin vad rekommenderar du?

Åka in till akuten om du börjar må som tidigare användare skrev. Eller se till att ha naloxon till hands, om du kan få tag på det såhär dags eller har hemma.
Citera
2017-11-08, 23:42
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Särskilt skarp är jag inte,

Min magkänsla säga motsatsen. Men du verkar ha ett väldigt destruktivt beteende som döljer det.
Citera
2017-11-08, 23:44
  #17
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Åka in till akuten om du börjar må som tidigare användare skrev. Eller se till att ha naloxon till hands, om du kan få tag på det såhär dags eller har hemma.


Andningen känns stabil för tillfället men ifall det börjar försämras kraftigt blir det en tur till sjukhuset
Citera
2017-11-08, 23:48
  #18
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Min magkänsla säga motsatsen. Men du verkar ha ett väldigt destruktivt beteende som döljer det.

Kanske det, mitt liv är som en berg och dal bana. Jag har mina mer maniska episoder och även destruktiva då jag varken bryr mig om mina kära elr mig själv
Citera
2017-11-08, 23:53
  #19
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Andningen känns stabil för tillfället men ifall det börjar försämras kraftigt blir det en tur till sjukhuset

Bra att du ser sjukhus som ett alternativ och tveka inte på att åka in ifall det eskalerar till det sämre. Sitt inte och känn av när/om det blir värre så du inte tänker "äsch det går nog över snart". För det gör kommer det troligen inte göra när du känner dig sämre.

Vill inte skrämma upp dig, vill dig bara väl även om jag kanske låter hård i orden.
Citera
2017-11-08, 23:57
  #20
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Bra att du ser sjukhus som ett alternativ och tveka inte på att åka in ifall det eskalerar till det sämre. Sitt inte och känn av när/om det blir värre så du inte tänker "äsch det går nog över snart". För det gör kommer det troligen inte göra när du känner dig sämre.

Vill inte skrämma upp dig, vill dig bara väl även om jag kanske låter hård i orden.

Det uppskattas verkligen att höra!
Citera
2017-11-09, 01:25
  #21
Medlem
Hupats avatar
Hur har det gått för dig? Som föregående talare skrivit så åk in till akuten om andningen strular. Inte värt att chansa på sånt
Citera
2017-11-09, 03:22
  #22
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Hur har det gått för dig? Som föregående talare skrivit så åk in till akuten om andningen strular. Inte värt att chansa på sånt


Det känns mycket bättre, tackar som frågar! Var ett tag då jag flämtade en hel del och var nära att somna till så kämpade mig upp och tog en kalldusch. Nu känner jag mig mer varm mysig och inget att oroa mig för.

Är fortfarande lite rädd att gå och lägga mig så för att vara på den säkra sidan blir det nog enkort nattpromenad och något gott nattkäk därefter så lär det vara lugnt att få några timmas sömn

Det var ju dessutom min debut på oxycodin och helvete vad skön jag kände mig mestadels av ruest men ack så idiotisk blandning speciellt utan oxy tolerans så vet inte riktigt nu efterhand varför jag gjorde det trotts att jag visste at det kunde leda till fatala påföljder. Tror bara jag slutar bry mig ibland.

Men man har allt lärt sig en läxa iaf!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och lyssna på lite chill musik medan jag fortfarande känner mig rätt hög och den perfekta skalan av klåda.

Tack för alla råd och tips under denna turbulenta natt
__________________
Senast redigerad av zrtx 2017-11-09 kl. 03:24.
Citera
2017-11-09, 14:34
  #23
Medlem
Nästa gång innan du slänger i massa okända piller för att känna dig "lite mysig" tänk på att du faktiskt kan dö. Du kanske har glömt det?

En vacker morgon vaknar du upp med ett par Samhall byxor och tänker fan, jag knarkade mig själv efterbliven och nu ska jag sortera skruvar i en industriverkstad i 6 timmar 5 dagar i veckan.

Sök hjälp, eller dubbla dosen.
Citera
2017-11-09, 14:52
  #24
Medlem
Du hade mått så mycket bättre om du bara tog oxyn. Speciellt när du inte har tolerans. Hoppas du lärt dig nått
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback