Citat:
Ursprungligen postat av
Anonumusislegion
Men vänta lite nu, att det är han som är misstänkt baseras väl bara på spekulationer här på flashback? Den enda kopplingen är att han är FB-vän med BO samt söker bostad i Åre för tillfället. Eller har jag missar något då du så säkert skriver "misstänkt"
Och angående diskussioner om utbölingar så är mer än varannan person det i Åre då det knappast är någon vänlig "håla" vi talar om.
Men kom igen, hur kan man inte misstänka honom? Hur stor är sannolikheten att R.G blir misstänkt och anhållen i ett mordfall i Ulricehamn där han jobbar och bor, som jag förstått de under sommaren och sedan kommer
tillbaks till Åre efter 2 veckor där hans "kompis" F.P blir mördad och han återigen blir misstänkt för mord/dråp? Jag tror absolut inte på sammanträffanden och
jag tror att han har nånting med både Ulricehamn och Åre mordet att göra.
Min teori är även att efter Ulricehamn "incidenten" så flydde han tillbaka till trygga lilla Åre som han kände igen och hängde med gamla vänner och självklart träffade han då även Fr*da hemma hos henne, och där hände nånting. Exakt vad har jag inte börjat spekulera om, bara att hon nu är död och R är inblandad på nåt vänster.