2017-11-07, 23:03
Medlem
Känns som att Anna borde ha valt Smail för att ha chans på cäshen. Hermansson känns lite för svag? Spelmässigt alltså, och inte i armarna. Hähähä.
Senast redigerad av hicku 2017-11-07 kl. 23:07.
Citera
2017-11-07, 23:06
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Han är så ofantligt ful, jag njöt när han åkte ut. Inte för att jag är något fan av de andra grabbarna heller, men Mos och Hermansson är fina killar även om de är blåsta.
Jag hejade på Mos. Men när han åkte ut mot Smail i början av säsongen så tappade jag förtroendet för produktionen helt och hållet. Mos gör ett genidrag och skickar ut Smail, men ändå får han [Smail] stanna kvar. Fy fan.
Senast redigerad av Libertarismus 2017-11-07 kl. 23:14.
Citera
2017-11-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluto456
Kan någon svara mig varför Hermansson står i final? Han har inte gjort ett skit? Skulle det inte vara roligare eller bättre ph om det var smail och emma mot kristian och ryskland

Att vinna PH är inget tecken på att man har spelat bäst, produktionen gör lite som de vill i detta program och skickar ut folk hej vilt.
Citera
2017-11-07, 23:24
Medlem
Gladiators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
PH måste vara det pinsammaste programmet som gjorts. Vem fn kolla på en sådan här skit?
Läste någonstans att tittarsiffrorna snittar på runt 200 000 per avsnitt (tv+webb). Imponerande. Om det nu stämmer vill säga.
Citera
2017-11-07, 23:46
Medlem
Hunden007s avatar
ja att förlora 5 tävlingar och för sedan komma in i semifinal veckan är inte en starkspelare.

personligen tycker jag nu det bästa som kan hända är att Anna slänger kulan mot Hermansson.
Citera
2017-11-07, 23:51
Medlem
Vinner Hermansson så är det den största räkmackan någonsin.
Citera
2017-11-07, 23:52
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Varför är alla så säkra på att de 4 som är kvar är de som kommer stå i finalen? Hur vanligt är det inte att det händer någon oväntad sak med ett erbjudande inför sista ceremonin, det är väl närmast en rutin? Jag är så irriterad och negativt övertygad över att produktionen till varje pris kommer vilja att Christian och Anna vinner, så att dom kommer fixa till en rejäl twist där C och A till slut står tillsammans i final. Och det får mig att kräkas lite i munnen. Kom ihåg vart ni läste det först.
Citera
2017-11-08, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Gissar på Smail kan ha vunnit om han köpt en ny lägenhet i stockholm.
Fast den summan räcker väl i bästa fall bara till handpenning i Sthlm.
Citera
2017-11-08, 00:18
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gur
Fast den summan räcker väl i bästa fall bara till handpenning i Sthlm.

och startat ett företag.
Citera
2017-11-08, 00:20
Medlem
Om Smail vinner så vinner han ju bara 250k då han står med Emma och de är vänner efteråt. Möjligt att det hjälper honom något till en lägenhet men endast en liten liten bråkdel av vad som troligtvis behöver betalas, var bor han i Stockholm?
Citera
2017-11-08, 00:23
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Varför är alla så säkra på att de 4 som är kvar är de som kommer stå i finalen? Hur vanligt är det inte att det händer någon oväntad sak med ett erbjudande inför sista ceremonin, det är väl närmast en rutin? Jag är så irriterad och negativt övertygad över att produktionen till varje pris kommer vilja att Christian och Anna vinner, så att dom kommer fixa till en rejäl twist där C och A till slut står tillsammans i final. Och det får mig att kräkas lite i munnen. Kom ihåg vart ni läste det först.

Hade exakt samma tanke då de i förtitten inför morgondagens final inte visade vilka som satt ner på stolarna vilket de brukar göra(?). Tror Anna kommer få byta ut sin partner mot valfri deltagare som åkt och då väljer Kristian. Jag hoppas jag har fel men det känns verkligen som hela denna säsongen varit mer riggad än någonsin.
Citera
2017-11-08, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
och startat ett företag.
Vilket gör det än mer omöjligt att säga att han vann bara för att han köpt en bostad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in