2017-11-08, 02:15
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vinner Hermansson så är det den största räkmackan någonsin.
Jepp, en god räkmacka, men en räkmacka nonetheless.
Citera
2017-11-08, 02:22
Medlem
kukflashs avatar
Jag tror Smail vinner.. Han har säkert ställt krav på produktionen innan han hoppade in

”Jag ska ha en finalplats eller så är jag inte med”
Citera
2017-11-08, 02:27
Medlem
trattfans avatar
Hur gör jag för att se programmet utomlands ?
Citera
2017-11-08, 02:44
Medlem
.
Senast redigerad av Ivey 2017-11-08 kl. 02:55.
Citera
2017-11-08, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluto456
Kan någon svara mig varför Hermansson står i final? Han har inte gjort ett skit? Skulle det inte vara roligare eller bättre ph om det var smail och emma mot kristian och ryskland
Nej.
Citera
2017-11-08, 04:47
Medlem
Linguass avatar
Om inte Hermansson och Anna tar hem det här så är allt garanterat riggat. Jeppe är redan i full fart med att promota Hermansson. Nu är även Kristian där som garanterat promotar Anna.

Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Hur gör jag för att se programmet utomlands ?

Jag kollar på Viafree.se
Citera
2017-11-08, 04:50
Medlem
Liina89s avatar
Nu borde väl Anna få vinna... Hon är den enda som varit där sedan dag 1 och aldrig åkt ut.. Emma har åkt ut, Smail blev bortvald två gånger och Hermansson kom in på slutet.
Citera
2017-11-08, 05:19
Medlem
Linguass avatar
Verkar som att alla avskyr Kristian utanför programmet. Hittade denna video av Mos av en slump på YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4TmEmOVbV2A

"Jag anser inte att jag och Kristian är vänner längre."

Kristian och "ryssen" Anna känns som de mest mediakåta människorna i Sverige för tillfället.
Citera
2017-11-08, 09:17
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Är överlycklig för att Kristian åkte. Anna förtjänar inte finalplatsen, alltid hoppats på att hon ska åka ut och hon hade gjort det om Jeppe hade varit lite kyligare.
Det är inte ett dugg roligt att se på ett par som håller ihop hela vägen, blir för förutsägbart och tråkigt.

Två som hade förtjänat vinst är Jeppe och Johan!
Citera
2017-11-08, 10:36
Medlem
wagisbloms avatar
Har fått höra av folk att Anna & Hermansson vinner!!! Är det sant är 50/50! Men asså vinner Hermansson är det sjukt! En gång i amerikanska Paradiset vann en kille som komm in avsnitt 11 och vann dag 15 med en tjej som kom in avsnitt 9 dessutom!!

Haha det händer inte ofta...
Citera
2017-11-08, 10:48
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Det bästa som kan hända i det här utgångsläget är väl att hermansson vinner och kastar kulan på Anna. Maximalt kaooos på en så riggad säsong.

Även om jag egentligen inte tycker han förtjänar det med tanke på hur många tävlingar han förlorade i motellet och sedan alla mesiga beslut han fattade i hotellet.
Citera
2017-11-08, 11:39
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Det bästa som kan hända i det här utgångsläget är väl att hermansson vinner och kastar kulan på Anna. Maximalt kaooos på en så riggad säsong.

Även om jag egentligen inte tycker han förtjänar det med tanke på hur många tävlingar han förlorade i motellet och sedan alla mesiga beslut han fattade i hotellet.

Samma här, bara Herman vinner är jag glad! Vinner Smail eller Kristian ikväll är det den slutliga punkten på den riggade säsongen! Nu eftersom Kristian är ute vinner han inte men såklart ikväll får väl Anna & Hermansson chans att byta sin partner mot en 1 kille och 1 tjej som dem utslagna har utsett.
Det har blitt så någon gång i den danska & norska har jag för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in