2017-11-07, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Du tror inte de andra skulle röstat ut någon av Smail eller Kristian också? 5-0 säger en del.

Smail hade väl inte sin bästa pandoras heller, så det var rätt absurt att han fick alla 5. Kritiken var befogad tycker jag.
Citera
2017-11-07, 22:51
Medlem
Hermansson/Anna kommer att få mest röster, sen så kommer Anna att slänga kulan och gråta för att hon inte kunde lita på Hermansson.
Citera
2017-11-07, 22:52
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Men Jeppe har väl inte mobbat någon i Ph 2017.. däremot i PH 2013 var han inte den snällaste.
Han har varit ett svin i båda säsongerna.
Citera
2017-11-07, 22:53
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Hermansson/Anna kommer att få mest röster, sen så kommer Anna att slänga kulan och gråta för att hon inte kunde lita på Hermansson.

ugh kanske därför de är utmobbade. då får fan Jeppe gänget skylla sig själv när de låter en rysshora stå med Sveriges största mes kan bara sluta på ett sätt.
Citera
2017-11-07, 22:53
Medlem
Kan Mos avoga inställning mot Anna och Hermansson efter programmet grunda sig i att Anna slänger kulan i kulceremonin?

Fan vad jag spekulerar i onödan över detta tramsprogram.
Citera
2017-11-07, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Bra jobbat, produktionen. Ni lät mobbaren Jeppe styra programmet!

Finns EN som åkt ut TVÅ ggr i en och samma parcermoni.. och han är ändå i final😂 Säger väl ganska mycket vilket idiotprogram PH är..
Citera
2017-11-07, 22:58
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Finns EN som åkt ut TVÅ ggr i en och samma parcermoni.. och han är ändå i final😂 Säger väl ganska mycket vilket idiotprogram PH är..
Ja, PH är ett skitprogram. Men ändå kollar jag på skiten. Säger väl mer om mig själv än om programmet, när jag tänker efter. Produktionen och Jeppe slog dock ut Kristian, och det är enligt mig smärre tråkigt.
Citera
2017-11-07, 22:59
Medlem
Tobbsans avatar
tycker det verkar upplagt för att Smail och Emma vinner då dom visade i slutet att Emma kunde "tänka sig" släppa kulan. Vilket hon inte kommer göra såklart
Citera
2017-11-07, 23:00
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69

han åkte bara ut 1 gång.
Citera
2017-11-07, 23:01
Medlem
MettaFocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Kan Mos avoga inställning mot Anna och Hermansson efter programmet grunda sig i att Anna slänger kulan i kulceremonin?

Fan vad jag spekulerar i onödan över detta tramsprogram.

Detta har jag också tänkt på. Mos och Hermansson står ju uppenbarligen varann väldigt nära, även på hemmaplan nu.
Citera
2017-11-07, 23:02
Medlem
Kan någon svara mig varför Hermansson står i final? Han har inte gjort ett skit? Skulle det inte vara roligare eller bättre ph om det var smail och emma mot kristian och ryskland
Citera
2017-11-07, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Ja, PH är ett skitprogram. Men ändå kollar jag på skiten. Säger väl mer om mig själv än om programmet, när jag tänker efter. Produktionen och Jeppe slog dock ut Kristian, och det är enligt mig smärre tråkigt.

Han är så ofantligt ful, jag njöt när han åkte ut. Inte för att jag är något fan av de andra grabbarna heller, men Mos och Hermansson är fina killar även om de är blåsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in