Citat:
Ursprungligen postat av
Som-nam-na
Timell har väl knappast varit mer allmänt känd som ett svin än Brome varit?
Man kan inte utgå ifrån vad man själv vet när man pratar om allmänt känt, båda har gått under radarn för den stora massan skulle jag tro, däremot tycker jag personligen att Brome visat upp mycket mer av sin osympatiska sida, och det under en väldigt lång tid, än Timell har gjort.
Timell har helt klart lyckats framstå mer som folklig medan Brome snarast vunnit mer på att emellanåt visa upp en grisig sida och därigenom lyckats dra till sig en del följare eller medhatare om man vill kalla det så.
Den grisiga sidan du skriver om har jag ett minne av och att inte radionämden gick in och fällde flatan är mig en gåta.. I stor stil när filmen kyss mig hade haft premiär som handlade om en tjej som var på väg att gifta sig med en man men blev kär i en kvinna om ni minns den? Hur som helst så tog flatloket i stor stil L.B dit en av huvudrollsinnehavarna, tror det var Ruth Vega Fernadez som spelade den mörka lilla tjejen.
Så mycket reklam som L.B. gav den filmen var det nog bara hon med den pkställning som hon har vid radion kunde göra. Halva programmet gick till att upphöja filmen till skyarna och så tydligt det var att hon gjorde reklam för sitt sätt och leva var bara löjligt. Kommer även ihåg att L.B inte tyckte att Ruth svarade så som hon ville så snäste hon åt henne att för MIG är det här äkta kärlek bara så DU vet.
Men nu kommer sanningen fram om våran folkkära programledare.
Har du smakat kuk......... eller slickat fitta.......Skratt heja L.B där visade du ditt rätta ansikte.