2017-11-07, 21:16
Medlem
Japp! Expressen beskriver honom som folkkär... I samma anda som Astrid Lindgren och Lillbabs och Evert Taube
Citera
2017-11-07, 21:17
Medlem
Sorans jävla IS mördar skägg, vad är grejen?
Jag kan inte se det på något annat sätt än att han sympatiserar med ISIS folket som röks ut i Mellanöstern och rymmer hem till Sverige och Europa för att förbereda nästa jävelskap som kommer generera mer förmåner i samhället.
Citera
2017-11-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Jag kan inte se det på något annat sätt än att han sympatiserar med ISIS folket som röks ut i Mellanöstern och rymmer hem till Sverige och Europa för att förbereda nästa jävelskap som kommer generera mer förmåner i samhället.
Jag försvarar inte honom, men Soran är kurd och sympatiserar inte med IS din ignoranta rasseidiot!
Citera
2017-11-07, 21:27
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9

Det där har han för att provocera (tror jag). Folk har som sagt sina föreställningar och förutfattade meningar.
Feminist med alqaidaskägg. Han vill skruva på det.

För sen när blev de schysst att se ovårdad ut? Särskillt som medial person...
Citera
2017-11-07, 21:38
Medlem
BlackMetals avatar
Verkar som att TSKNAS mystiskt har blivit inställt för andra veckan i rad.
Citera
2017-11-07, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Om det är så att dom inte går ut med namnet för att på något skevt sätt motverka rasism kommer det ta hus i helvete. Jag är antirasist men det är åt helvete fel. Kommer det ut bevis att han inte hängts ut på grund av sitt ursprung drar jag ihop en demonstration. Jag kan själv dra ihop något hundratal men jag kan säkert få hjälp att dra ihop fler.

Alla dessa konspirationsteorier om att media utesluter hans namn pga ursprung.... Timell gick själv ut i media och uttalade sig. Virtanen valde att uttala sig. Kroner har valt att uttala sig.
Det är väl klart att media hugger när de själva valt att gå offentligt. Soran har inte uttalat sig. Han är därför inte uthängd. Än. Han kommer nog få sin beskärda del ändå.
Citera
2017-11-07, 21:40
Medlem
Trollsvanss avatar
Hur många här inne har skickat iväg frågan angående SI till MSM? Att det ligger i allmänintresset att få reda på vad som händer...
Ju fler som hör av sig desto bättre.
Citera
2017-11-07, 21:40
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Verkar som att TSKNAS mystiskt har blivit inställt för andra veckan i rad.

Och det tycks inte som han skrivit ett enda tecken på ett tag.
Citera
2017-11-07, 21:42
Medlem
MittensKims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosounds
Jag försvarar inte honom, men Soran är kurd och sympatiserar inte med IS din ignoranta rasseidiot!

Han om något är väl sjukt emot IS. Håller med, pantade jävla idiot.
Citera
2017-11-07, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maintenant
Alla dessa konspirationsteorier om att media utesluter hans namn pga ursprung.... Timell gick själv ut i media och uttalade sig. Virtanen valde att uttala sig. Kroner har valt att uttala sig.

Har inte med saken att göra gällande god publicistiskt sed. Ingen av dem är dömda. Jag har mycket svårt att tro att de självmant går ut publikt med detta innan ett åtal eller dom föreligger. Du menar att om man inte uttalar sig blir det inte publicerat. Om man uttalar sig blir det publicerat. Då skulle jag ta fram tusentals exempel på där någon uttalat sig men identitet inte blivit publicerat.

Du sprider massa skitsnack skulle jag säga.

Dessa vita medelålders män är minst riskfritt att hänga ut för en tidning.
Citera
2017-11-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosounds

Det är precis vad du gör, du försvarar din våldtäktskurd. Jag bryr mig mer om offren han utsatt för våldtäkt och trakasserat med runkfilmer. Bra så.
Citera
2017-11-07, 21:52
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Hur många här inne har skickat iväg frågan angående SI till MSM? Att det ligger i allmänintresset att få reda på vad som händer...
Ju fler som hör av sig desto bättre.

Vem har frågat vem om vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in