Citat:
Ursprungligen postat av
axelinaoneandonly
Tackar för att du orkade "gräva" lite i den påstådda aktuella forskningen i detta ämne. Omedelbart får man klart för sig att denne Robert Lindsay är oseriös och tolkar inaktuell forskning lite hur som haver. Vem vid sina sunda vätskor skulle anföra honom som trovärdig budbärare? Och jag har kommit att förstå att TS omöjligt kan vara åklagare , utan möjligen misslyckad aspirant. Möjligen har han lyckats hanka sig fram genom utbildningen men även det känns långsökt, men han är inte aktiv som åklagare. Tror, om jag minns rätt, att han själv nämner i tråden att han mycket riktigt inte arbetar som åklagare. Det ska vi vara tacksamma över. Om denne Robert Lindsay försökte sälja en bil till mig skulle jag genast misstänka att den saknade motor. Om TS skulle försöka sälja en bil till mig skulle jag gissa att han desperat behövde pengar, eftersom han om han verkligen pluggat, måste ha det tufft med återbetalningen till CSN.
Överflödigt resonerande, på Robert Lindsays blogg ser man direkt forskardiskvalicerande text som att
Bigfoot lever osv. han är bara ett tabloidtroll. Övrigt om vad han tror/tänker är därför irrelevant.
Vad sen TS är för nåt är onödigt att spekulera i då hans påstående om sig själv troligtvist handlar om nån psyksjukdom av varianten där drabbade tror de kan prata med dammsugare. Eller så kan missbruk ligga bakom som heroinisten som säger sig vara SÄPO agent. Personen har tydliga läsvårigheter samt demonstrerar att han inte vet vad han snackar om.
Klart skall vi iaf ha för oss att TS har en dragning till barnporr vilket han försöker baka in i en diskrimineringsdiskussion här.