2017-11-07, 10:20
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Varför skulle en flata bara antasta en annan flata? Tror du bögar bara antastar andra bögar?? Nej alla av "rätt kön" är föremål för deras intresse. Alldeles särskilt en oskuld!

Homos brukar väl ha "gaydar", har det framkommit att bara kvinnor blivit utsatta?
Enl artiklarna handlar det om kollegor och människor.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=gaydar

F.ö. kan ju omdömet ifågasättas, i samband med ngn insamling till fattiga och svältande barn skulle LB lotta ut en lyxmiddag med Carl-Jan och Christer Lindarw för att fira de stackars barnen.
(Min mamma berättade)
Senast redigerad av pe11e 2017-11-07 kl. 10:46. Anledning: rättning
Citera
2017-11-07, 10:30
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Homos brukar väl ha "gaydar", har det framkommit att bara kvinnor blivit utsatta?
Enl artiklarna handlar det om kollegor och människor.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=gaydar

Tycket inte de har en bättre gay radar än vanligt folk. Det är inte någon medfödd egenskap utan någon alla lär sig med åren. Homos hoppas alltid på nya landvinningar "alla är bögar" körde det men för många år sedan. Så gör väl även flatorna särskilt om de ser en söt tjej de gärna vill pröva. Allätarna ska inte glömmas bort de försöker helt urskiljningslöst, inte så noga med kön.
Citera
2017-11-07, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Kan du utveckla det där med slav? En som sprang runt och hämtade kaffe och kopierade åt henne eller något sexuellt? Det låter som en vidrig människa hur som.

Det här har jag bara hört internt på radion - inget jag själv vet som förstahandsuppgifter, alltså. Ska ha handlat om att han t o m fick städa åt henne osv, förutom att han då jobbade ihop med henne - och det är inte en ung praktikant jag pratar om, utan en senior person, som jag inte tror mådde så bra sedan.
Citera
2017-11-07, 11:23
Medlem
UT64s avatar
Jag kollade på P4 Extras sida under kommande program.
Hela veckan är uppbokad med ersättare, Blix, Svjetlana o.s.v..
LB har heller inte twittrat på fyra dagar.

Det känns som vi har ringat in förövaren.
Citera
2017-11-07, 11:44
Medlem
Så... Det där collaget med Löfven mysandes med allsköns sexualförbrytare som postats i tråden är ju bara bäst! Vad har den gubben för radar, haha! 😀
Citera
2017-11-07, 11:58
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyhetsjournalisten
Det här har jag bara hört internt på radion - inget jag själv vet som förstahandsuppgifter, alltså. Ska ha handlat om att han t o m fick städa åt henne osv, förutom att han då jobbade ihop med henne - och det är inte en ung praktikant jag pratar om, utan en senior person, som jag inte tror mådde så bra sedan.
Vad är det för mes som går med på såna arbetsförhållanden? Herregud, jag tycker nästan att personen får skylla sig själv (om det var en vuxen person med fast arbete och ingen psykisk ohälsa).
Citera
2017-11-07, 12:21
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Jag kollade på P4 Extras sida under kommande program.
Hela veckan är uppbokad med ersättare, Blix, Svjetlana o.s.v..
LB har heller inte twittrat på fyra dagar.

Det känns som vi har ringat in förövaren.
Eller så är hon med sin cancersjuke pappa som är under behandling med start för fyra dagar sen, gissningsvis är han heller ingen ungdom då Lotta själv fyller 53 i December.
Citera
2017-11-07, 12:24
Medlem
Citat:
Vad är det för mes som går med på såna arbetsförhållanden? Herregud, jag tycker nästan att personen får skylla sig själv (om det var en vuxen person med fast arbete och ingen psykisk ohälsa).

Instämmer. Hade han inte kurage nog, o säga ifrån. Märkligt.
Citera
2017-11-07, 12:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av starburn
Instämmer. Hade han inte kurage nog, o säga ifrån. Märkligt.
Det är exakt samma mekanismer (+sex) som verkar vid vuxenmobbning som vid barn-dito - en önskan att tillhöra gruppen, successivt upptrappande, skämta bort, förklara bort etc.
Citera
2017-11-07, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Så... Det där collaget med Löfven mysandes med allsköns sexualförbrytare som postats i tråden är ju bara bäst! Vad har den gubben för radar, haha! 😀

Det där har jag också fastnat för och tänkt, det kanske är någon som smittar?

Och då kommer nästa fråga: är det Löfvén som smittar eller de som smittar honom?

Eller det kanske är så att: lika barn leka bäst.
Citera
2017-11-07, 13:09
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Personen är inte sjukskriven för att hon har betett sig som ett arsle på jobbet utan för att ta hand om nära anhörig.

Eller ett väldigt tajmat sammanträffande.

Efter någon dag kommer det ut att hon har tagit tjänstledigt på obestämd tid.... sedan lämnar hon, officiellt då med motiveringen att hon inte fixar att jobba för det är för jobbigt..?

Ett tillfälle för SR att låta henne gå på eget bevåg, istället för att behöva officiellt* kasta ut henne.. edit; med anklagelserna och alla storys som kommer bli besvärliga*
Citera
2017-11-07, 13:46
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Gissningsvis vet Lotta en del om honom också...

Ja tom. Jag vet en hel del om fjanten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in