2017-11-07, 00:33
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Hur mycket ska man ta med i förfrågan mer än namn? personnummer, bostadsadress etc ?

Hej

Sitter Soran ismail anhållen hos er ? och kan jag få ta del av dom handlingarna ? räcker det ?.

personnummer är allt som behövs.

Fråga om dom har något pågående/nytt mål med det ovan nämnda personnumret
.

Hos tingsrätter sitter man inte anhållen/häktad, det gör man på en polisstation, och polisen säger absolut ingenting.
Citera
2017-11-07, 00:33
Medlem
musttomtes avatar
Lycka till nu! Imorgon får vi kanske veta allt svart på vitt =)
Citera
2017-11-07, 00:34
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Jag önskar att jag vore rätt person och fråga!

Jag tog hans namn, och de delar av personnumret som är offentligt på merinfo

Förhoppningsvis räcker det!
kanske. men det är tveksamt.

4 sista måste antagligen vara med, jag fixar imorgon om inte nån annan hinner före!

gonatt nu!
Citera
2017-11-07, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinger99
Fast tystnaden i detta fallet känns mycket talande.
Inställda shower, tyst på poddar, knäpptyst i annars dagligt aktiva sociala mediekanaler och rykten om matleveranser för att undvika bakhåll från journalister.

Att inte tala är också att tala.
Undrar vilken PR-stjärna som ligger bakom den här strategin.
Det är klart. De flesta som varit nyfiken på vem "komikern" är lär veta det nu. Men dessa är en liten minoritet svenskar, och många av dem vet heller inte "säkert" att det är Soran. Han förlorar bara på att förneka och bli officiellt outad och vore en idiot om han ber om ursäkt. Då blir han dömd även om han senare frias juridiskt. Är han tyst och ärendet läggs ner så kan det hela falla i glömska med tiden. Om han fälls för våldtäkt är han förstås bränd oavsett hur han nu beter sig.
Citera
2017-11-07, 01:32
Medlem
duqus avatar
Soran har c:a 95% chans att utredning och ev åtal läggs ner !

Möt den polisutredare på familjevåld som blev världskänd är han utredde Assange, denna utredare kröp ut från stenen han gömde sig under bara för något år sedan, ni hittar honom här:
https://twitter.com/matsgehlin
backup vid radering: http://archive.is/1CK7v

Sen så ligger princip alla våldtäktsärenden nere, beroende på alla dödsskjutningar och grova våldsbrott i 08-området som tar alla resurser, hur illa det var redan innan folk började skjuta kan ni läsa om här:
https://www.faktum.se/valdtaktsutredning-nedlagd/

Vill ni ha exempel på en Fup besöker ni Assangetråden, där 2 "groupies" gick till polisen för att tvinga Assange att göra ett HIV-test då han hade haft sex med båda, och eftersom "flickorna inte var jurister" (citat Borgström) var det poliserna på Klara Näpo som gjorde 2 anmälningar om våldtäkter, där dessutom ena förhöret avbröts och aldrig blev godkänt av ena målsägaren, som sen bytte ut riksfyllot Clas Borgström mot det syrianska apskaftet Elisabeth Massi Fritz som gjorde bort sig grundligt när hon tog över och sen slutligen sänkte alla chanser till ett fungerande förhör på ambassaden, bara för att kunna fakturera domstolsväsendet för sina tjänster som gick ut på att enbart kasta skit i medierna.

Sett strikt komiskt så uppträdde ena målsägaren Anna Ardin med Sotan i Almedalen 2013, 3 år efter att hon naglat Assange, vem vet hur hur nära vänner de blev:
http://news.cision.com/se/folkets-hu...dalen,c9435573

I Sorans fall har han alltså instruktioner att ligga lågt tills polisen har hunnit utföra förhör med alla eventuella vittnen, när sen förhören är klara blir det då Soran som sist kallas in till förhör, sen kan ha framträda igen utan risken att något vittne då skulle ändra i sin version eftersom förhöret redan genomförts.

Problemet för Soran är om polisen har resurser att prioritera hans fall, annars lär han få sitta och käka matlåda i 6 månader upp till 2 år innan han ev får en kallelse och får masa sig ner till Bergsgatan.
Kan bara hoppas att det är Mats Gehlin som får uppdraget och att bruden anlitar Massi Fritz så har vi en garanterad idiotparad anno 2017, glöm inte att Timells badtunnebrud just anlitat Massi Fritz.

Nästa steg blir väl att Paul Ronge blandar sig i och ska ge medieråd till Soran.
Det bästa med Soran är att han nu visat den verkligt komiska sidan av pk-folket och deras kvalité, det är nog ganska många på Södermalm som borde adressändra till Kurdistan eller valfri planet några ljusår bort...
Senast redigerad av duqu 2017-11-07 kl. 01:41.
Citera
2017-11-07, 05:19
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag gissar på att han inte är häktad. Då hade vi rimligen kunnat läsa rubriker som
Den kände komikern häktad
i media.
Är inte så säker på att media skulle skriva något. När det gäller deras egna gullegrisar och frontsoldater anses det sällan ha något "nyhetsvärde".

Polisen har ju avslöjats använda hemliga koder i syfte att dölja och vilseleda folk angående invandrares brottslighet.

Vet inte vad motsvarande kod heter inom mainstream media, men det finns mycket starka indikationer på att en sådan hemlig kod finns. Fram tills den förmodade koden avslöjas, låt oss kalla den "Lügenkod X" tillsvidare.
Citera
2017-11-07, 07:53
Medlem
musttomtes avatar
Nu har jag hört av mig till varje tingsrätt via Mail

Stockholms Tingsrätt
Domstolsbyggnad
Stockholm
08-561 650 00
Öppnar kl. 08:00

Attunda tingsrätt
Skiljedomstol
Sollentuna
08-561 695 00

Solna Tingsrätt
Skiljedomstol
Solna
08-561 658 00

Södertörns tingsrätt
Tingsrätt
Huddinge
08-561 660 00

Någon av dom borde ha info om Kurden.

Inklusive kronan
https://www.kriminalvarden.se/hitta-...kte/kronoberg/
Citera
2017-11-07, 07:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Fruktansvärt tragiskt att se rättssamhället kollapsa på det sätt som framgår i kontrasterna mellan den vita blonda mannen Julian Assange och alla svartbabbar som som inte ens utreds på grund av resursbrist. Tänker på fallet med våltäkt mot barn nyligen och känd MGM som inte ens kallades till förhör, när de samtidigt slår knut på sig själva för att ta in visselblåsaren Assange för leverans till dödsstraffens USA.

Alla mord kommer som manna från himlen för Soran och ger utrymme till att dämpa den skenande våldtäktsstatistiken åt Sarnecki nu när polisen inte hinner med. Våldtäktsdomarna kommer äntligen att minska i antal när man underlåter att utreda med tidsbrist som motiv och Soran kan flinande fortsätta sin karriär och snyfta ut i TV-soffan om sin påstådda "sjukdomstid" och berätta om allt rasistiskt näthat som drabbar den stackars invandraren.

Skall han sitta och berätta om sin magsjuka i sofforna?😀 Soran är körd. Kan liknas med Pontus Enhörning.
Citera
2017-11-07, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Skall han sitta och berätta om sin magsjuka i sofforna?😀 Soran är körd. Kan liknas med Pontus Enhörning.
Ja, han ska berätta om hur all rasism till sist tog knäcken på honom så att han blev magsjuk av all oro.
Sedan kan han pysslas om av media än mer och ha en bejublad julturne. Kanske med en stor nationell insamling till en riktigt fin julklapp åt honom som tröst och för att visa svenska folkets kärlek?
Citera
2017-11-07, 08:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Nu har jag hört av mig till varje tingsrätt via Mail

Stockholms Tingsrätt
Domstolsbyggnad
Stockholm
08-561 650 00

Attunda tingsrätt
Skiljedomstol
Sollentuna
08-561 695 00

Solna Tingsrätt
Skiljedomstol
Solna
08-561 658 00

Södertörns tingsrätt
Tingsrätt
Huddinge
08-561 660 00

Någon av dom borde ha info om Kurden.

Inklusive kronan
https://www.kriminalvarden.se/hitta-...kte/kronoberg/

Snyggt!

Jag drog iväg till Stockholms tingsrätt igår, frågan är om det är relevant att sprida sökningarna till övriga landet, och hitta eventuellt nedlagda ärenden?
Våldtäktskurdens skeva preferenser går enligt rykten långt tillbaka i tiden, jag gissar på att det finns ca 40 tingsrätter i Sverige.

http://www.domstol.se/Sok/?tab=contact&courttype=0

Våldtäktskurden har väl varit aktiv sedan 09/10?
Även om det inte ger något i nutid så är nedlagda ärenden högintressant för att väva ihop en gärningsmannaprofil, fyllor, narkotikabrott, skadegörelse osv
Citera
2017-11-07, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Någon hade koll på fastigheten där SI bor och kunde berätta om levererad mat.

Fortsätter matleveranserna?

Han kanske inte ens befinner sig i bostaden? Någon borde väl ha sett honom i så fall?
Citera
2017-11-07, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterbisam
Ja, han ska berätta om hur all rasism till sist tog knäcken på honom så att han blev magsjuk av all oro.
Sedan kan han pysslas om av media än mer och ha en bejublad julturne. Kanske med en stor nationell insamling till en riktigt fin julklapp åt honom som tröst och för att visa svenska folkets kärlek?

Kommer inte bli så. Han är körd. Han har betett sig fruktansvärt mot tre kvinnor. Han säger att han är en feminist men är i själva verket en kvinnoförtryckare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in