Kommer inte bli så. Han är körd. Han har betett sig fruktansvärt mot tre kvinnor. Han säger att han är en feminist men är i själva verket en kvinnoförtryckare.
Jo, precis. Hoppas verkligen att allmänheten blir medveten om detta. Känner mig bara lite uppgiven över att media verkar försöka få detta att falla i glömska istället för att bli löpsedelnyheter som det blev med Timell.
Soran sitter inte hos Nedannämnda person-/er förekommer inte i Attunda tingsrätts Vera-diarie. Observera att sökningen inte omfattar eventuella uppgifter som är registrerade med sekretess.
Med vänlig hälsning
Registrator
Attunda tingsrätt
Han kan ha vara registrerade med sekretess - fortsättning följer =)
Edit:
Hej!
Denna person förekommer inte i vår register.
Med vänlig hälsning
Yurdagül Ugan
Registrator, Administrativa avdelningen, Målkansli, Södertörns tingsrätt
Senast redigerad av musttomte 2017-11-07 kl. 09:18.
Soran sitter inte hos Nedannämnda person-/er förekommer inte i Attunda tingsrätts Vera-diarie. Observera att sökningen inte omfattar eventuella uppgifter som är registrerade med sekretess.
Med vänlig hälsning
Registrator
Attunda tingsrätt
Han kan ha vara registrerade med sekretess - fortsättning följer =)
Edit:
Hej!
Denna person förekommer inte i vår register.
Med vänlig hälsning
Yurdagül Ugan
Registrator, Administrativa avdelningen, Målkansli, Södertörns tingsrätt
OM han är häktat tippar jag på Kronobergshäktet på Kungsholmen.
Skämt åsido, man har morgonmöten och morgonrutiner som ska skötas fram till runt 10:00.
Jag vill inte heller ha något med dom att göra... Skulle kolla om det fanns några nya rullar på Us video fick jag för mig på fyllan. Rätt som det var så klev det fram en civil snut (kvinna): för dig blir det ingen njuta av för ikväll.. Hon trodde på fullaste allvar att jag var ute efter ett knull. Slog mig flera gånger och stannade hissen till kronan och tryckte upp mig i ett hörn.... Hårda tag där.
Detta kanske har behandlats i tråden redan, men en av poddarna som Soran frekventerar(och är en stor del av), TSKNAS, har ej släppt avsnitt som de brukar den senaste veckan. Podden görs med Soran och hans nära vänner Petter Bristav och Aron Flam.
Gissningsvis har radiotystnaden att göra med Sorans "plötsliga" försvinnande från etern.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!