2017-11-06, 20:07
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaricaHase
Löjligt att anklaga en kvinna tycker jag, även om det skulle vara sant så är det ju inte samma sak. Är de verkligen så henifierade på SR att de inte lyckades lösa detta på ett vuxet sätt kan man undra,?

Ja självklart vill alla vara anonyma, ingen vill väl komma ut som en patetisk cuck även om det just nu verkar vara rätta tillfället.

Veckans icke-nyhet.

Ditt vidriga as!

Så en kvinnas övergrepp är inte nåt att oroa sig för? Du är helt jävla dum i huvudet och du har ytterligare en gång befäst att ingen vettig människa kallar sig feminist längre. Och "hen" kan du vara själv, gubbkärring!
Citera
2017-11-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmmi
LB skriver i soc-medier senaste veckan att hon är med sin pappa på sjukhus för att han strålas osv för cancer så kan nog finnas andra orsaker att hon inte jobbat på några dagar

Man brukar väl inte ta två veckor ledigt från jobbet för det?
Citera
2017-11-06, 20:31
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Man brukar väl inte ta två veckor ledigt från jobbet för det?

Om det visar sig vara LB är det ju extra lågt att hon använt pappans sjukdom som svepskäl för sjukskrivningen.
Citera
2017-11-06, 20:34
Medlem
TokfullSnubbes avatar
Såklart det är allvarligt om kvinnor också håller på. Nog för att jag trivdes som fisken i vattnet så mina kvinnliga kökskollegor tafsade på mig och har hemliga affärer med den ena o den andre.
Men det är klart värre om dom är på en då man har en tjej eller är typ gift. Det kan förstöra ditt liv om du trillar dit.
Om människan dessutom kommer med hot och kör härskartekniken så mår man knappast bra även om man i vanliga fall är en stark människa.

Men dom här människorna har än en gång bevisat att helyllefolk kan ha sjuka skelett i garderoben.
Operasångare, livräddare, folkkära artister och programledare, etc etc. Samt snälla grannfarbrorn eller ditt eget syskon. You never know, så ni som blir förvånade, sluta bli det! 😲

Fast... Jag lovar att jag kommer bli sjukt förvånad om det händer i min närhet... 😐
Citera
2017-11-06, 20:40
Medlem
TokfullSnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersmalmoe
Det är Lotta Bromé det handlar om. Dem outade henne imorse på Rix Morronzoo även om Roger Nordin försökte dämpa ner det lite..

Vilken tid var det, tänkte lyssna men vet inte var jag ska börja.
Eller finns det klipp på det?
Citera
2017-11-06, 20:40
Medlem
nero1s avatar
Inte följt tråden men det spekuleras alltså i att det kan vara Lotta Bronér? Haha..
Minns någon intervju för minst 10 år sedan, eller vad det skulle kallas, som gick ut på att fråga olika kändisar ommdom hade någon favoritporrskådis. Lotta svarade att hon gillade Rocco Siffredi...

Så hon kanske är lite porrskadad så vem vet...
Citera
2017-11-06, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Om det visar sig vara LB är det ju extra lågt att hon använt pappans sjukdom som svepskäl för sjukskrivningen.

Det är väl isf mer ett svepskäl som används på twitter för att få kritiska röster i allmänhet att vara tysta.

Cancer är skit, få tvivlar på det.. men vad jag vet så strålas man för behandling och inte när man ligger på dödsbädden.

Man dock få pengar från FK om man hjälper tex en förälder i livets slutskede men å andra sidan är det väl upp till vad arbetsgivaren godtar som ursäkt för de första två veckorna av en sjukskrivning?
Citera
2017-11-06, 20:48
Medlem
utforskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra

Det kan också vara så att det är mera "locket på" för att hon har det extra tufft med sin sjuke far just nu. Isåfall är kanske varken hennes eller offrens högsta prioritet just nu att träda fram i rampljuset eller bara kommentera/avfärda ryktena på Twitter.

Men jag undrar ändå om det inte handlar om Hanna Hellqvist, hon är ju en betydligt mer frispråkig typ, om man säger så. Jag gillar henne lite trots allt, men det vore kanske bra med ett wake up-call även för henne.

Får väl se om hon dyker upp i Morgonpasset under de kommande dagarna.
Senast redigerad av utforskaren 2017-11-06 kl. 20:50.
Citera
2017-11-06, 20:51
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Inte följt tråden men det spekuleras alltså i att det kan vara Lotta Bronér? Haha..
Minns någon intervju för minst 10 år sedan, eller vad det skulle kallas, som gick ut på att fråga olika kändisar ommdom hade någon favoritporrskådis. Lotta svarade att hon gillade Rocco Siffredi...

Så hon kanske är lite porrskadad så vem vet...

Trodde hon föredrog kvinnor, lustigt val i såfall.
Citera
2017-11-06, 20:52
Medlem
Har kollat igenom en del av vad som skrivits - med många spekulationer hit och dit. Fortfarande utan resultat på vem denna SR-profil är. Tycker uppriktigt synd om alla oskyldiga som fått figurera med sina namn som redan dömda och uthängda. Varför inte göra det mest drastiska och öppet redovisa Sr-profilens namn och åtgärder i ärendet. Detta för att smidigt förhindra att alla oskyldiga och deras familjer inte ska drabbas av de fördomar och anklagelser som finns i många av dessa inlägg.
Senast redigerad av Gammelmurveln 2017-11-06 kl. 20:57. Anledning: Korrigering.
Citera
2017-11-06, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utforskaren
Det kan också vara så att det är lite extra "locket på" för att hon har det extra tufft med sin sjuke far just nu. Isåfall är kanske varken hennes eller offrens högsta prioritet just nu att träda fram i rampljuset eller bara kommentera/avfärda ryktena på Twitter.

Men jag undrar ändå om det inte handlar om Hanna Hellqvist, hon är ju en betydligt mer frispråkig typ, om man säger så. Jag gillar henne lite trots allt, men det vore kanske bra med ett wake up-call även för henne.

Får väl se om hon dyker upp i Morgonpasset under de kommande dagarna.

Men förutom att några ser HH som ”frispråkig” så finns det väldigt lite som pekar mot hennes håll. Tex har hon ju uppenbarligen arbetat under den tid som den utpekade, enligt SR själva, säger ha varit sjukskriven.

Sen verkar det ju fö som att HH inte ens är anställd hos SR vilket den utpekade skall vara.
Citera
2017-11-06, 21:24
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Nåtts av info från en med insyn:

Citat:
...Det är L*tta Br*mé

Klippt i texten och bytt ut "o" mot "*".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in