2017-11-06, 07:10
Medlem
ymfars avatar
På Rix fm hinta dom precis att det skulle vara en ”Lotta”.
Citera
2017-11-06, 07:10
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Godmorgon ! Den som jämt kommer med snuskiga ord i sitt program är A-a L-z. Men om hon tafsat på någon vet vi ju inte. Sen pratar hon bestämmande och alldeles för fort. Är det inte hon ska hon i alla fall tala ett vårdat språk. Godmorgon !
min första tanke när jag läste rubriken, Annika Lantz.
Vet inte varför, men min magkänsla ljuger aldrig. haha
Citera
2017-11-06, 07:13
Medlem
Det är lotta. Dom hände ut henne på rixmorronzoo precis!
Citera
2017-11-06, 07:15
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penager
Det är lotta. Dom hände ut henne på rixmorronzoo precis!

Vem sa vad mer exakt?
Citera
2017-11-06, 07:18
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Jag tror att den kvinnan passar in på beskrivningen men även L Epst**n skulle vara kul,. Men kanske någon som jobbat med Soran ? de kan ju bondat över detta

Ja. Det vore ju festligt. Då skulle dom kunna trakassera varandra och på så sätt lämna övriga medarbetare i fred.

I övrigt anser jag att det är litet inskränkt att koncentrera misstankarna till endast två programledare. Vi förbiser både Cecilia Strömberg och Katrin Zimmerman som båda leder
P1-morgon. Det var ett tag sen nån av dom ledde programmet. Har dom tagit "Time out"?
Citera
2017-11-06, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Vem sa vad mer exakt?
De sa att de inte skulle hänga ut namnet och att det var enkelt att se vem som borta från SRs tablå. Sen säger Basse "Vi har i alla fall kvar våran Lotta".
Citera
2017-11-06, 07:24
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salovski
De sa att de inte skulle hänga ut namnet och att det var enkelt att se vem som borta från SRs tablå. Sen säger Basse "Vi har i alla fall kvar våran Lotta".

Det låter som en bekräftelse. Radiofolk borde veta.
Citera
2017-11-06, 07:27
Medlem
SampleOnes avatar
Citat:

Låter väl precis som motsatsen? Att de dementerar ryktena som florerar kring Lotta?
Citera
2017-11-06, 07:29
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Med tanke på hennes personlighet - frigjord konstnär - och ålder - övre medelålder - samt politiska åskådning - vänster - så är Stina Wollter (Karlavagnen, P4) solklar favorit i mina ögon. Batixhäxevarning absolut, om än med en varmare framtoning än de flesta i den genren. Hon gillar för övrigt att dansa naken o.d. och kan nog ha svårt att förstå att andra inte uppskattar hennes "naturliga" umgänge med kramar och handpåläggning.

Kan bara hålla med, men tyvärr så var Stina Wollter på Karlavagnen i går kväll.Men det programmet är väl producerat och inspelat sedan länge varje vecka? Annars stämmer din beskrivning perfekt.

Om det handlar om Lotta B blir jag överraskad. Inte vågar PK och MSM hoppa på sin galjonsfigur även om det är hon?
Citera
2017-11-06, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SampleOne
Låter väl precis som motsatsen? Att de dementerar ryktena som florerar kring Lotta?

Eller inte?
Citera
2017-11-06, 07:30
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SampleOne

Låter väl mer som att de på ett skämtsamt sätt just outar Lotta Bromé.
Citera
2017-11-06, 07:37
Medlem
Citat:
KAn du förklara hur du tänker där??? El har jag inte vaknat än???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in