2017-11-05, 19:28
Citat:
Ursprungligen postat av swedinator
emma wikström från musiken i p3?

hon har även stängt ned sin twitter
Citera
2017-11-05, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Är det hon "den tuffa" från Norrland?

Ja, det är hon som frågar oss vad vi "tyck" om låten..

Min gissning är av artiklarna man läst att döma att det handlar om nån lite mer profilerad. Skulle bli förvånad om det handlar om någon mindre känd som Emma i det här fallet. Dels för att det i artikeln sägs att hon har en särställning som hon missbrukar, och dels för att ledningen verkar säga att man ska hålla henne på gott humör.

Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
hon har även stängt ned sin twitter

Hennes instagram är uppe dock, och senast igår postade hon en bild från p3-älskar turnen.
Senast redigerad av Metallharry 2017-11-05 kl. 19:31. Anledning: .
Citera
2017-11-05, 19:29
Medlem
Citat:
Är det hon "den tuffa" från Norrland?
norrland tror jag vet ej om hon är tuff
Citera
2017-11-05, 19:30
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Såklart får man fysiska symptom av en sån här grej, men det är friskt, inte sjukt. Fattar vad du menar och det är FK som beslutar i slutändan, kan finnas andra diagnoser att luta sig mot också, många "ångestkvinnor" inom SR. Hela P3 är smockfullt med "ta-för-sig"- kvinnor.

Du har helt rätt. Det är ett riktigt Moment 22!
"Är man sund nog att må dåligt av att detta kommer upp på jobbet - är man frisk nog att jobba.
Är man så osund att man inte mår dåligt av det här, ja då mår man ju bra och kan jobba."

Jag har varit på arbetsplatser där en riktigt inkompetent och elek chef till slut får personalen emot sig och sjukskriver sig. Det kommer som ett brev på posten. Sjukskriven tills vederbörandes förordnande går ut eller ledningen avsätter vederbörande. Det har oftast rört sig om kvinnliga chefer som gjort så. De manliga får liksom respass och köps ut fortare.
Senast redigerad av Solglittret 2017-11-05 kl. 19:32.
Citera
En av dessa tror jag det är

Emma Wikström - har nyss stängt sin twitter

Linn nenzen. Inga twitter eller Facebookinlägg på länge. Brukar jobba söndagar på sporten men inte idag. Och att vara en av få kvinnor på sportradion är ju verkligen en särställning som kan missbrukas
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Det är Alexandr* P*scalidou!

Katten med 100 liv? Möjligt.

Hon är minst sagt en obehaglig figur som trumfar Brome när det kommer till härskarteknik. Det som förvånar är att hon faktiskt tillåts ha någon särställning någonstans.
Citera
2017-11-05, 19:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onhold
Men Lotta Bromé är ju lesbisk, så det känns inte rätt...

Ytterst ovanligt att män anmäler sextrakasserier och än mer att en massa skulle göra det samtidigt. Skulle vara en första. Så förmodligen kvinnor som anmält och handlar det om en kvinna som GM är denna då lesbisk och försökt ragga och ha sig på ett olämpligt sett. Men finns väl fler än Bromé som är lesbiska på SR.
Citera
2017-11-05, 19:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedinator
norrland tror jag vet ej om hon är tuff
Hon har så tillgjort "tufft" språk, grabbigt.
Citera
2017-11-05, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo exakt. Började direkt söka på hur länge sedan hon hördes i radio. Men det är kanske mest för att man inte känner till så många flera kända SR kända radiokvinnor.

P4 väll? Ine många flashbackarr som lyssnar på gissar jag
Citera
2017-11-05, 19:34
Medlem
Citat:

Varför inte? Vi kan nog anta att anmälningarna är gjorda av kvinnor och inte män, precis som vanligt vill säga.

Då tyder väl det mesta på att det handlar om en lesbisk kvinna eller hur?
Citera
2017-11-05, 19:35
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Varför inte? Vi kan nog anta att anmälningarna är gjorda av kvinnor och inte män, precis som vanligt vill säga.

Då tyder väl det mesta på att det handlar om en lesbisk kvinna eller hur?

inte alls. Män anmäler även kvinnor som beter sig olämpligt. inte ovanligt
Citera
2017-11-05, 19:36
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Manhaftig lesbisk-det låter helt rätt. Inte ovanligt att lesbiska tafsar på ickelesbiska kvinnor. Vi hade ett sånt ärende på en av mina arbetsplatser . Smekningar längs ryggen eller snuddade bröst.Makmissbruk och mbbing. Många klagade så hon kunde till slut inte jobba kvar. Det är min gissning också. Tror inte att det gäller en kvinna som tafsar på män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in