2017-11-06, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Precis... Lite bipolär kanske? Brukar lyssna dagligen på jobbet och kan höra att hennes humör svänger oroande. Hon kan vara riktigt spydig mot sina intervjuoffer ibland. Så man häpnar. Hon har svårt att intervjua någon hon inte gillar för då hörs det. Det är nog därför chefen har sagt till medarbetarna att hon måste hållas på bra humör...

Jag hoppas att kampanjen har åtminstone det med sig att man i framtiden inte kan skylla på bipoläritet, ADHD etc. utan att var och en får helt enkelt stå för sina handlingar, sina humorsvängningar etc. och även söka sig till arbeten där deras ev. diagnoser och handikapp inte stör själva utförandet av arbetet.

Andra medarbetare ska inte behöva tassa för en som är upp och ner och får utbrott lite då och då.

Om ens partner står ut med en "som man är" då är det tur för vederbörande, men på en arbetsplats måste man kunna bete sig (och behärska sig).

Jag tror också att det är LB.
Citera
2017-11-06, 06:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Martina Thun? Kan hon räknas kring "populära" SVT-profiler dock?
Hon hälsade precis lyssnarna välkomna med orden:

"Välkomna till Morgonpasset, det är jag, Martina, Hanna och Kristina som sänder",

varpå Kodjo tog ordet och Hanna lyste med sin frånvaro. Manus som inte redigerats...?
Citera
2017-11-06, 06:36
Medlem
moralhoras avatar
Jag skulle gissa på Martina, mest eftersom det är nog ingen man tänker på, plus att slaskpressen har en tendens att överdriva termer som "känd" och "populär". Om det hade varit Lotta Bromé så hade det varit vida känt.

Nej, det är nog Martina av de kandidater som lagts fram.
Citera
2017-11-06, 06:42
Moderator
Citat:
Jag skulle gissa på Martina, mest eftersom det är nog ingen man tänker på, plus att slaskpressen har en tendens att överdriva termer som "känd" och "populär". Om det hade varit Lotta Bromé så hade det varit vida känt.

Nej, det är nog Martina av de kandidater som lagts fram.
Se ovan, hon har sänt radio i en kvart redan...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2017-11-06 kl. 06:51.
Citera
2017-11-06, 06:46
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Se ovan, han har sänt radio i en kvart redan...

Han?

Hm, då är det Lotta som gäller. Överraskande - mest för att människor borde skvallrat.
Citera
2017-11-06, 06:52
Moderator
Citat:
Han?

Hm, då är det Lotta som gäller. Överraskande - mest för att människor borde skvallrat.
Hehe, morgontangenter

Ja, det lutar åt Lotta, barnlös och bitter. Vore konstigt med någon yngre som tog sig sådana friheter. Men han har ju Carl Jan som bästis, så hon får nog stöd...
Citera
2017-11-06, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hehe, morgontangenter

Ja, det lutar åt Lotta, barnlös och bitter. Vore konstigt med någon yngre som tog sig sådana friheter. Men han har ju Carl Jan som bästis, så hon får nog stöd...

Barn finnes
Citera
Medlem
DoktorNos avatar
Jag kan tänka mig att ganska många radioprofiler läser den här och liknande trådar på Flashback och ser sitt namn i spekulationerna. Man tycker ju att någon av de falskeligen utpekade borde känna obehag och läcka rätt namn för att på så sätt rentvå sig själva. Men liksom i fallet med den kände komikern är det tyst. Hur kan det komma sig?
Citera
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Barn finnes
Oj då, jag har inte många rätt denna morgon
Citera
2017-11-06, 07:00
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Barn finnes

Ja, Lotta har barn.

Stackars barn.
Citera
2017-11-06, 07:01
Medlem
Godmorgon ! Den som jämt kommer med snuskiga ord i sitt program är A-a L-z. Men om hon tafsat på någon vet vi ju inte. Sen pratar hon bestämmande och alldeles för fort. Är det inte hon ska hon i alla fall tala ett vårdat språk. Godmorgon !
Citera
2017-11-06, 07:06
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag kan tänka mig att ganska många radioprofiler läser den här och liknande trådar på Flashback och ser sitt namn i spekulationerna. Man tycker ju att någon av de falskeligen utpekade borde känna obehag och läcka rätt namn för att på så sätt rentvå sig själva. Men liksom i fallet med den kände komikern är det tyst. Hur kan det komma sig?
Det beror nog på olika saker, mest att det kan vara bra inför framtiden att det inte finns uttalanden att förvränga. I aktuellt fall tror jag det beror på att många vet, och känner , att de har ett beteende som är på gränsen - att vara en "crazy", grabbig och (oblygt) sexuell kvinna på SR, framförallt på P3, har premierats i många många år...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in